Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk iemand met wie ik qua kracht zou kunnen concurreren ;-)
Goed bezig man!

Haha, zitten wij aardig gelijk qua kracht dan?
Dankje, blijf mijn best doen!
Denk het wel als ik zo je stats bekijk. Ik ben ongeveer een jaar bezig, en schrik soms van de gewichten die mensen hier melden. Soms voel ik me dan ook een slap mannetje haha. BP zit ik nog maar op 60 kg, 6 reps.
Deadlift 90 kg, 8 reps.

Ja dan komt het wel aardig overeen.. Ik ben nu ook ongeveer een jaar bezig, en vind mezelf ook erg slap haha. BP zit bij mij maar op 1x60 met pijn en moeite. Squat is ook maar laag, heb nu al moeite met 3x5 70 kg terwijl ik tijdens stronglifts 5x5 82,5 kg deed![]()

Och Johan we doen ons best. By the way, sommige stats van anderen zou ik ook wel eens met een korrel zout nemen![]()

Had zelf aan het begin ook problemen met het balanceren bij de front squat, kan hem zelf ook niet met me polsen. Dus doe altijd met kruislings. Maar ik zou zeker de eerste 3x gewoon lekker hoge herhalingen zodat je dat onder die knie krijgt voordat je begint met 5 reppers of minder. Wennen je schouders er ook aan en dan kan je langzaam verhogen.
10kg is ook een flinke sprong op de squats he
Had je een spotter tijdens je fail of hoe heb je het aangepakt om terug omhoog te komen (als je al naar beneden gezakt was)?
Wat voor trainingsschema hanteer je btw? Kan het niet echt opmaken uit je training![]()
De spotters van squatrack heb ik de barbell op gedropt, anders was het idd een hele kunst zonder spotter!

Thanks man, alleen techniek is wel om te janken met dat gewicht. En BOR is sterker dan mijn squat..![]()