MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eindelijk iemand met wie ik qua kracht zou kunnen concurreren ;-)

Goed bezig man!

Laatst bewerkt:
Haha, zitten wij aardig gelijk qua kracht dan? :D

Dankje, blijf mijn best doen!

Denk het wel als ik zo je stats bekijk. Ik ben ongeveer een jaar bezig, en schrik soms van de gewichten die mensen hier melden. Soms voel ik me dan ook een slap mannetje haha. BP zit ik nog maar op 60 kg, 6 reps.
Deadlift 90 kg, 8 reps.

• Topic Starter Topic Starter
Denk het wel als ik zo je stats bekijk. Ik ben ongeveer een jaar bezig, en schrik soms van de gewichten die mensen hier melden. Soms voel ik me dan ook een slap mannetje haha. BP zit ik nog maar op 60 kg, 6 reps.
Deadlift 90 kg, 8 reps.

Ja dan komt het wel aardig overeen.. Ik ben nu ook ongeveer een jaar bezig, en vind mezelf ook erg slap haha. BP zit bij mij maar op 1x60 met pijn en moeite. Squat is ook maar laag, heb nu al moeite met 3x5 70 kg terwijl ik tijdens stronglifts 5x5 82,5 kg deed :o

Ja dan komt het wel aardig overeen.. Ik ben nu ook ongeveer een jaar bezig, en vind mezelf ook erg slap haha. BP zit bij mij maar op 1x60 met pijn en moeite. Squat is ook maar laag, heb nu al moeite met 3x5 70 kg terwijl ik tijdens stronglifts 5x5 82,5 kg deed :o

Och Johan we doen ons best. By the way, sommige stats van anderen zou ik ook wel eens met een korrel zout nemen;)

Och Johan we doen ons best. By the way, sommige stats van anderen zou ik ook wel eens met een korrel zout nemen;)

Precies, daar gaat het om kerel! Helemaal mee eens, zitten ook genoeg bij die wel de gewichten pakken waar de techniek om te janken is. Of fakers, die alles doen om de e-hero uit te hangen :D

Training Woensdag 09-10-13

Squat
5x30
5x55
5x65
5x75
1x85 FAIL 2 pogingen, lukte niet

Front Squat Clean Grip
5x30
5x40
2x50 Armen kruislings, barbell glijd van schouders
4x50 Clean grip again.. pols trok het niet ****

Romanian Deadlift
5x70
5x70
5x70

Goodmornings
5x35
5x40
5x45

Donkey Calf Raise
15x50
15x50
15x50

Bench Dips
x10 bw
x10 bw+10
x10 bw+20

15 min loopband helling lopen

Squat ging niet lekker, de 75 was easy. Maar bij de 85 kwam ik op een dood punt onderin de lift. Frontsquat is klote met de barbell die in je schouders drukt.. maar met clean grip schoot het meerdere keren in mijn pols, vermoed dat ik de bar te smal vastpakte. Rest ging wel goed

Had zelf aan het begin ook problemen met het balanceren bij de front squat, kan hem zelf ook niet met me polsen. Dus doe altijd met kruislings. Maar ik zou zeker de eerste 3x gewoon lekker hoge herhalingen zodat je dat onder die knie krijgt voordat je begint met 5 reppers of minder. Wennen je schouders er ook aan en dan kan je langzaam verhogen.

Had zelf aan het begin ook problemen met het balanceren bij de front squat, kan hem zelf ook niet met me polsen. Dus doe altijd met kruislings. Maar ik zou zeker de eerste 3x gewoon lekker hoge herhalingen zodat je dat onder die knie krijgt voordat je begint met 5 reppers of minder. Wennen je schouders er ook aan en dan kan je langzaam verhogen.

Oke bedankt man! Ik zal dat de volgende keer proberen, moet deze oefening inderdaad eerst maar eens onder de knie krijgen. En dan zal ik het gewoon kruislings doen, lijkt mij toch iets gezonder voor de polsen. Dank voor je feedback!

10kg is ook een flinke sprong op de squats he :P
Had je een spotter tijdens je fail of hoe heb je het aangepakt om terug omhoog te komen (als je al naar beneden gezakt was)?

Wat voor trainingsschema hanteer je btw? Kan het niet echt opmaken uit je training :o

10kg is ook een flinke sprong op de squats he :P
Had je een spotter tijdens je fail of hoe heb je het aangepakt om terug omhoog te komen (als je al naar beneden gezakt was)?

Wat voor trainingsschema hanteer je btw? Kan het niet echt opmaken uit je training :o

Ja klopt, had verwacht dat ik die 85 wel kon halen.. Maar de laatste keer dat ik de 85 pakte was in mijn bulk :P De spotters van squatrack heb ik de barbell op gedropt, anders was het idd een hele kunst zonder spotter!

Momenteel een schema die niet echt ideaal is, maar wel te doen. Biceps, side delts en triceps doe ik nu enkel 1 oefening voor.
- Benen en Triceps
- Borst, Lats en rear delts
- Deadlift, traps, front delts, side delts, biceps en abs

Is niet zo zwaar, de dagen verschillen ook nog wel eens. December ga ik weer clean bulken, en dan hanteer ik wel een strak schema :D

Training Zaterdag 12-10-13

Incline Bench Press
5x30
5x40
5x50

Bench Press
5x40
5x50
3x60

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
5x50
5x65
5x75

BOR
5x55
5x70
5x85 slechte techniek, te zwaar

Chin Ups Assisted With Bands
6x
6x
6x
6x

Ging wel aardig, borst ging weer moeilijk zoals gewoonlijk. Rows en chins gingen wel lekker, hoewel die 5x85 net iets te zwaar was. Maar mag allang blij zijn, die 85 heb ik in mijn bulk nog nooit gepakt met BOR :)

vind die bor wel ziek sterk hoor damn

Ik ben misschien dom maar wat zijn BORs?

gebukt roeien!

bent over rows

Yups wat sticky zegt, Bent Over Row :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven