MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Maandag 14-10-13

Squat
5x30
5x55
5x65
5x75
3x77,5 dafuq, false grip gaat veel beter!
1x80

Front Squat
8x30
8x30
8x30

Romanian Deadlift
5x70
5x70
5x70

Goodmornings
5x40
5x45
5x50

Donkey Calf Raise
15x50
15x50
15x50

Bench Dips
x10 bw
x10 bw+10
x10 bw+20

loopband 10 min cooling down

Niks op aan te merken, squat ging gewoon goed. Kwam erachter dat false grip beter werkt voor mij, kan makkelijker de barbell in mijn traps duwen door ellebogen naar voren te duwen. :) Front squat is nog wennen, ga dat rustig opbouwen. Had alleen niet veel tijd, heb alles binnen het uur gedaan. Was wel behoorlijk zweten als een idioot! :D

Lekker bezig geweest!

Netjes, ga zo door man!

Dankje! Moet lukken, motivatie zit het wel goed mee :D

Update:
Weeg nu overigens 84.3 kg klinkt goed zou je denken. Maar ik ben er achter gekomen dat ik nu nog rond de 22% vp zit. Mijn vetpercentage moet wel tegen de 30 hebben gezeten aan het begin van mijn cut, nu hoop ik deze laatste anderhalve maand tegen de 15% te komen, en dan weer langzaam terug te bulken. Zou misschien zonde zijn, maar dan ben ik al 7 maanden aan het cutten. Ben het echt beu!

VP gaat sowieso niet meer richting de 30, dat is wat ik wel weet. :p Deze foto's geven een goede indicatie van die vp voor ik begon:

dr5760.jpg

2nqzmt1.jpg
Niet voor kijkers met een gevoelige maag!

Flinke buik had je daar, goed dat je het er nu af gaat werken ;)

Heb je ook een pic van hoe je er nu bij staat?

Anderhalfmaand is wel erg snel voor het verliezen van 7%, ik zou het persoonlijk wat rustiger aanpakken.

Als de motivatie goed zit dan kom je er wel :thumbs:
Motivation is the key!
Langdurig cutten ken ik maar al te goed, kom zelf ook van boven de 20% vet vandaan. Geduld hebben bro!

Flinke buik had je daar, goed dat je het er nu af gaat werken ;)

Heb je ook een pic van hoe je er nu bij staat?

Anderhalfmaand is wel erg snel voor het verliezen van 7%, ik zou het persoonlijk wat rustiger aanpakken.

Ik schrik er zelf ook van nu ik dat zo weer terug zie :p

Ik heb geen pic van nu, wel van eind augustus (zie bijlage)

Klopt wel, heb alleen weinig zin om nog een aantal maanden te cutten. Ben het eerlijk gezegd nu al beu, ik gooi er wel flink wat cardio tegen aan. Fasted op rustdagen en HIIT na de training. Wat zou volgens jou reëel zijn qua tijdsbestek om die 7% eraf te krijgen?

1zdryj7.jpg

Als de motivatie goed zit dan kom je er wel :thumbs:
Motivation is the key!
Langdurig cutten ken ik maar al te goed, kom zelf ook van boven de 20% vet vandaan. Geduld hebben bro!

Jazeker kerel! Ik dacht dat ik rond de 18/16% vp zat, dacht dat die meter niet klopte. Maar moet mezelf geen onzin verkopen en er vanuit gaan dat ik 22% ben. Heeft mijn ogen geopend om door te pakken!

Gelukkig ben ik niet de enige haha, dat dere dirty bulk :o Ja komt goed, thanks bro!

Ziet toch flink wat verschil op die pic in zo'n korte tijd, dus je bent goed op weg :thumbs:

Ziet toch flink wat verschil op die pic in zo'n korte tijd, dus je bent goed op weg :thumbs:

Gelukkig :p Alleen heupen blijven nogal breed, zal waarschijnlijk wel als laatste weg gaan. En anders moet ik zorgen voor plaatselijke vetverbranding :roflol:

Zometeen weer trainen, chest en lats it is! Gevolgd door een overdosis HIIT :D

Training Woensdag 16-10-13

Incline Bench Press
5x30
5x40
5x50

Bench Press
5x40
5x50
5x55
3x57.5
2x60

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
5x50
5x65
5x75

BOR
5x55
5x70
3x87,5 volgende keer deload

Chin Ups Assisted With Bands
6x
6x
6x
6x

Training ging wel, heb nu de 87,5 opgegeven bij BOR. Ging ook al tot het uiterste bij bench, volgende keer dus deload op BOR. Kon alleen geen HIIT doen, mijn kuit begon ineens t*fus hard te trekken. Heb nog paar foto's gemaakt hoe ik er nu bij sta, mag nog een best pak vet af. Eind cut komen er wel weer foto's. Zoals je ziet zuigt mijn front double biceps pose, kan mijn lats nooit goed aanspannen. En rear delts lopen ook flink achter, zelfde met lower body.

SAM_1885.jpg

SAM_1891.jpg

SAM_1898.jpg

SAM_1878.jpg

SAM_1884.jpg

SAM_1888.jpg

SAM_1894.jpg

SAM_1895.jpg

SAM_1897.jpg

Top Johan! Je gaat de resultaten echt zien nu! Dikke armen man! Ik benijd je :-)

Ziet er goed uit hoor.

Top Johan! Je gaat de resultaten echt zien nu! Dikke armen man! Ik benijd je :-)

Dankje man! Ik kijk er ook best wel van op wat er nog onder dat vet vandaan komt, armen gaan goed terwijl ik ze een flinke tijd niet heb getraint :P

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 20:29 ----------

Dankje, ben zelf ook wel tevreden. Alleen vp moet nog wel flink zakken!

Goed bezig man, nu nog even lekker doorpakken.

helemaal niet verkeerd kerel, top progressie! hoe kom je trouwens aan die kleurverschil in oktober?

helemaal niet verkeerd kerel, top progressie! hoe kom je trouwens aan die kleurverschil in oktober?

Dankje! Altijd fijn om te horen die positieve reacties :D Haha dat kleurverschil komt nog van de lente/zomer. Heb het niet voor elkaar gekregen om alles geleidelijk dezelfde kleur te krijgen..

Blijft lang hangen dan haha.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 19:49 ----------

Je traint thuis zo te zien?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven