XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Woensdag 30-10-13

Squat
5x40
5x40
5x60
3x75
3x80
3x85 VPR

Front Squat
8x35
8x40 schouders issues

Romanian Deadlift
5x75
5x75
5x75

Goodmornings
5x45
5x45
5x45

Donkey Calf Raise
15x50
15x50
15x50

Bench Dips
x10 bw
x10 bw+10
x10 bw+20

Squat ging wel goed, alleen laatste rep op 85 voelde mijn rug niet zo fijn. Frontsquat gaat er per direct uit, kan niet wennen aan deze k*t oefening. Vond het een matige training, zat totaal geen tempo in.

90kg squats komen eraan :D
Flinke RDL ook!

dat gevoel ken ik op die frontsquats, heb ze nog nooit onder controle kunnen krijgen.
dan maar niet doen

Lekkere squat bro, rdl's zijn ook netjes :thumbs:

En heb je lunges of bulgarian split squats al eens geprobeerd?

Goed bezig man
zie nette progressie
blijf doorgaan zoals je nu doet;) en dan kom je er wel
soms je reps veranderen of voeding als je vast loopt
en nooit opgeven

Laatst bewerkt:
dat gevoel ken ik op die frontsquats, heb ze nog nooit onder controle kunnen krijgen.
dan maar niet doen

Nee precies, mijn benen kunnen het makkelijk aan alleen mijn delts niet. Voelt heel instabiel aan, en om het met 40kg te doen is een beetje zonde van mijn tijd.

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Mijn bovenrug bolt altijd met front squats :\.

Same hier, ik ga helemaal voorover bollen om het onder controle te krijgen. Anders rolt de bar van mijn delts :mad:

Gvd Johan wanneer kom je hier trainen dan

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Je kracht gaat lekker vooruit trouwens

Lekkere squat bro, rdl's zijn ook netjes :thumbs:

En heb je lunges of bulgarian split squats al eens geprobeerd?

Thanks bro! Ja die RDL's liggen mij wel goed, hams branden flink!

Lunges ga ik toepassen in mijn volgende schema! Bulgarian split squats zien er wel goed uit, ik zal deze eens proberen. Thanks voor het mee denken man! :cool:

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Goed bezig man
zie nette progressie
blijf doorgaan zoals je nu doet;) en dan kom je er wel
soms je reps veranderen of voeding als je vast loopt
en nooit opgeven

Thanks man!
Progressie komt nu gelukkig op gang idd. Reps range veranderen doet zeker wonderen :)
Doorgaan komt wel goed, dankje voor je motiverende woorden! :D

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Gvd Johan wanneer kom je hier trainen dan

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Je kracht gaat lekker vooruit trouwens

Ja, we moeten gauw eens een keer trainen man! :P

Kracht gaat gek genoeg de laatste tijd goed, beter dan wanneer ik aan het bulken was. Techniek is nu ook aardig verbeterd :)

Herkenbaar, vaak in de cut gaat het bij mij ook stukken beter..(pr's) weird.

Training Zaterdag 02-11-13

Incline Bench Press
5x30
5x40
5x50

Bench Press
3x40
3x50
3x60
3x60
3x60

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
5x50
5x60
5x70

BOR
5x60
5x70
5x80

Chin Ups Assisted With Bands
6x
6x
6x
6x

Damn dit was lekker, ben echt tevreden over mijn bench. Had het voor een maandje terug al moeilijk met 1x60. En nu gelijk 3x3 60kg :D Volgende week eens proberen met 5 reppers, ik ga wel heel traag omhoog met die gewichten.. Maar het lukt, en daar ben ik al blij mee. :) Komende week een mooie bestelling de deur uit doen, materiaal aanschaffen om lekkere trainingen neer te zetten de komende bulk!

Eindelijk vooruitgang met de bench, mooi man!

nog beter zou het natuurlijk zijn als je bench eerst pakt, als t je voornamelijk om gewicht gaat ;p

lekker bezig

Johan, ik weet hoe moeilijk die bench is. Ik zit ook nog maar op 65 kg. Ik vind zelf reverse pyramide lekker. Dan begin je zwaar en naarmate het gewicht lichter wordt steeds meer herhalingen.

Verder is de mind focus het allerbelangrijkste voordat je bencht. Als je op het bankje zit concentreren en je inbeelden in je hoofd dat je die reps al aan het maken bent.

Johan, ik weet hoe moeilijk die bench is. Ik zit ook nog maar op 65 kg. Ik vind zelf reverse pyramide lekker. Dan begin je zwaar en naarmate het gewicht lichter wordt steeds meer herhalingen.

Verder is de mind focus het allerbelangrijkste voordat je bencht. Als je op het bankje zit concentreren en je inbeelden in je hoofd dat je die reps al aan het maken bent.

laat tymboo 't maar niet lezen

anyways, zelf ook wel eens zo geredeneerd hoor, maar wat me nu belangrijker lijkt is dat je gewoon een goede startpositie aanneemt, holle rug, schouders in de bank, voeten plat op de grond.

denk dat dat meer helpt dan gaan zitten denken hoe je je reps gaat maken

laat tymboo 't maar niet lezen

anyways, zelf ook wel eens zo geredeneerd hoor, maar wat me nu belangrijker lijkt is dat je gewoon een goede startpositie aanneemt, holle rug, schouders in de bank, voeten plat op de grond.

denk dat dat meer helpt dan gaan zitten denken hoe je je reps gaat maken

Ja maar wat voor tymboo werkt hoeft niet perse voor een ander ook te werken. En misschien dat die reverse pyramide voor Johan ook niet werkt. Maar het valt allicht te proberen. Ik heb ook verschillende dingen geprobeerd en voor mij werkt het wel. Er zijn er ook die 5 x 5 heilig verklaren maar dat werkt ook niet voor een ieder.

hey johan het gaat gewoon lekker, niet naar die haterz luisteren doe je eigen ding

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven