Eindelijk vooruitgang met de bench, mooi man!
Jazeker! Het werd ook wel eens tijd, liep altijd maar vast. Merk dat als ik afwissel tussen 5 / 3 & 1 reps het beste een plateau doorbreek!
nog beter zou het natuurlijk zijn als je bench eerst pakt, als t je voornamelijk om gewicht gaat ;p
lekker bezig
Ja goed idee, mijn incline bench is sws al redelijk goed. Ondervind daar nooit problemen mee. Ik zal kijken wat ik er uit kan halen als ik bench als eerste pak.
Thanks man!
Johan, ik weet hoe moeilijk die bench is. Ik zit ook nog maar op 65 kg. Ik vind zelf reverse pyramide lekker. Dan begin je zwaar en naarmate het gewicht lichter wordt steeds meer herhalingen.
Verder is de mind focus het allerbelangrijkste voordat je bencht. Als je op het bankje zit concentreren en je inbeelden in je hoofd dat je die reps al aan het maken bent.
Ja het is echt moeilijk, een plateau doorbreken is echt lastig. Ik ben juist bang dat ik iets forceer als ik begin met zwaardere gewichten. Mijn polsen zijn namelijk ook niet zo heel sterk, voor jaren terug kneuzing gehad. Maar als mijn polsen het toelaten ga ik het zeker eens proberen man!
Wat je zegt klopt wel redelijk, ik merk dat ik het eerder haal als ik er positiever in sta. Als ik denk 'laat ik het maar proberen, maar het word toch niks' dan wil het ook niet lukken. Als ik mij focus, en goed op mijn techniek let dan gaat het veel makkelijker.
hey johan het gaat gewoon lekker, niet naar die haterz luisteren doe je eigen ding
Hee bro, thanks man! Mag niet klagen, gaat gelukkig al steeds beter. Nu ik mij niet meer echt focus op de gewichten gaat het allemaal veel makkelijker.
die haterz willen gewoon keiharde fissa hier mang. ekte hossel hiero aight
---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
Training Maandag 04-11-13
Squat
5x40
5x50
5x60
3x70
1x75
1x80
1x85
1x90
PR
Romanian Deadlift
5x75
5x75
5x75
Goodmornings
5x45
5x45
5x45
Donkey Calf Raise
15x50
15x50
15x50
Bench Dips
x15 bw
x10 bw+10
x10 bw+10
x10 bw+20
x10 bw+20
x12 bw
20 min interval loopband
Squat ging lekker, hoewel de diepte volgens mij wel minder was bij de 90kg. Maar die had ik weer even nodig voor mijn ego, volgende keer zal ik mijn 3RM op de proef stellen. Alles ging wel goed, triceps stonden ook flink in de fik na die bench dips.