MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Probeer met je deadlift geleidelijk omhoog te komen, nu maak je er gewoon een stiff legged van.

• Topic Starter Topic Starter
@Marcel, kan je best overwegen hoor alleen is het wel een beste investering. Ik heb een shitload aan rubber tegels zodat ik een alternatief van een platform kan maken. Dempt wel goed denk ik, heb het nog niet echt geprobeerd met hard laten stuiteren. Lawaai valt goed mee hoor ik deadlift nu gewoon op 1cm dikke rubber mat, maar wil nu dus die tegels ook gebruiken.

@NIKKK, ja dat was mij al bekend. Ik doe daarom nu ook deficit deadlifts. Deadlifts valt nu 2 dagen na mijn LB training, niet erg handig omdat hamstrings dan al verrot zijn. Had daar gisteren ook last van. Ik zal er de volgende keer aandachtig op letten, iig thanks voor je feedback!

En dan is 130kg best wel sterk voor een stifflegged deadlift :D

Wel een investering inderdaad, maar ik betaal nu 300 euro per jaar aan de gym, en mijn broer ook. Aangezien we toch altijd samen trainen zouden we dan samen alles kunnen kopen. Bespaart 600euro per jaar en het houdt zijn waarde vrij goed. Maar even op zoek naar goeie deals :)

Dat is nogal wat, als je er met 2 man in traint is het de investering wel waard. Met 2e hands deals kan je ook nog wel goedkoop uit komen. En het houd idd zijn waarde wel.

24,95 per maand klinkt niet zoveel he. Aan rubberen matten moet ik zo wel kunnen komen aangezien mijn stiefvader bij Dunlop werkt, gewichten zal gewoon goed zoeken zijn. Ik moet alleen even bedenken wat voor squatrek ik wil hebben.

Dat klinkt niet veel idd, maar het totaal bedrag is weer een ander verhaal. Dat is nice, want rubber matten zijn tegenwoordig ook niet goedkoop, rubberprijs is echt fors. Gewichten ligt eraan, rubbercoated raad ik wel aan voor een homegym. Ben je alleen wel iets duurder dan gietijzer. Squatrack is echt goedzoeken, ik heb spotters van 40cm maar dat is bij squat soms echt kort. Die met langere spotters vind je alleen in de US. Een powerrack lijkt mij ook wel wat, maar moet je maar net de ruimte voor hebben.

Bij jou past makkelijk een powerrack toch? Nemen kwa oppervlak volgens mij bijna hetzelfde in als zo'n los squatrack.
Ik heb niet heel veel ruimte, hokje van 225x300cm ongeveer, 260cm hoog. Ik wil wel zo'n powercage denk ik waar je je ook aan kunt optrekken.

Je zegt rubbercoated, maar waarom? als ik de hele vloer bedek met dik rubber dan maakt dat toch niet meer uit?

Het zou kunnen, maar dat word mij veelste krap.. Mijn ruimte is 300x300cm en 400cm hoog, en staat nu al behoorlijk vol.. Squatrack heb ik ook gekozen vanwege mijn minimale budget destijds. Ik heb wel een pull up bar aan mijn rack, maar kan niet dippen dat is dan wel weer minder.

Dat is wel zo, maar als gietijzer tegen elkaar aan knettert maakt het best wel lawaai. Maar met goede sluitingen moet dat geen probleem zijn.

Heb je goeie foto's van je ruimte met al je spul? Ben wel benieuwd.

Ik heb net foto's gemaakt haha, redelijk basis wat ik nu heb maar ben er blij mee.

-Barbarian Squatrack
-Barbarian Warrior Bench
-Oly barbell 220cm
-Barbell 185cm
-Swiss Bar
-EZ Curl
-Triceps bar
-T-Bar row option
-3 paar dumbell stangen
-100 kg 30 mm schijven voor dumbells van 50kg per stuk
-170 kg 50 mm schijven + nog 40 kg wat nog nageleverd moet worden = totaal 210kg

SAM_2003.jpg

SAM_2004.jpg

SAM_2005.jpg

Damn nice man, mooi spul. Ik zie dat dat squatrack nieuw ook al 429 euro kost en die bench 300 euro. Dat is wel belachelijk veel geld man. Ik hoop dat er nog wat moois hier op het forum wordt aangeboden in de regio maar veel van het spul komt uit Belgie.

Thanks man, ja is idd wel duur als je het nieuw koopt. Ik had dus ook al eerder op marktplaats gekeken en hier op t forum.. Maar alleen maar advertenties uit het zuiden. Of ik moest wachten, of bestellen.. Had alleen geen zin om te wachten :P

Ja precies. Nouja ik denk dat ik alles even in de gaten houdt de komende maanden. Waarschijnlijk eind januari weer aan een lang onderzoek meedoen wat flink wat knaken oplevert, en daarna homegym beginnen. Wordt pas maart dan dus, heb ik ook mooi de tijd om iets moois tegen te komen.

Woow dat spul ziet er goed uit kerel!

@Marcel, dan kan je er ruim de tijd voor nemen. In die tijd kom je vast wel wat tegen. Jij doet wel vaak mee aan onderzoeken haha, levert wel aardig wat op had ik al eens eerder gezien. Kan je dat ook weer mooi aan je homegym besteden!

@Jay, thanks man! Heb nu al zin in de bulk met mijn nieuwe schema. Swiss bar en dumbells dan flink gebruik van maken! :D

Heb daarnet even gecurlt met 50kg dumbells each arm :jk:

tss, ik doe tricep kickbacks met 50kg dumbells. En heb nu 2x meegedaan ja. Kwam eentje tegen die 4200 euro oplevert, kan ik niet echt aan me voorbij laten gaan aangezien ik vrij broke ben. Moet er alleen nog wel even over nadenken aangezien die 33! dagen duurt wat natuurlijk sick lang is. Vorige was 19 dagen, goed vol te houden. Maar een maand niet trainen is wel klote, maja dat geld... Kan ik er nog wel een kuurtje van betalen ook ;)

Wel een investering inderdaad, maar ik betaal nu 300 euro per jaar aan de gym, en mijn broer ook. Aangezien we toch altijd samen trainen zouden we dan samen alles kunnen kopen. Bespaart 600euro per jaar en het houdt zijn waarde vrij goed. Maar even op zoek naar goeie deals :)

Heb dit ook wel een overwogen, ik kwam op zo'n 3000 euro uit.. toch best wel een prijskaartje.
Dan heb ik het niet alleen over materiaal maar ook ondergrond etc. En dan heb je lang niet alles wat je in de gym wel hebt..

Ik gebruik in de gym niks anders dan het squatrack en de drukbank. Bij powercage.nl heb je een rek, bankje en 120kg gewicht + barbell voor 875 euro.

Voor 3000 euro heb je aardig wat meer materiaal erbij dan. Ondergrond hoop ik gratis of tegen een schijntje te kunnen regelen.

Hahaha ooit, ooit pakken we die gewichten :D Damn, dat is nog eens cashen!! Is wel erg lang ja als je die tijd ook niet kan trainen, maar voor dat geld is het wel waard. Ik zou het gewoon doen man, waar een ander een paar maand voor moet werken kan jij in een maandje binnen halen met enkel een onderzoek :p Je kan die gains die je verloren bent / mis bent gelopen altijd nog inhalen met een kuurtje. Ben je sws al van plan te kuren?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven