Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij kunt ook meedoen hoor ;) Denk wel dat ik het ga doen ja. Dat kuurtje was meer een grap maar ben wel van plan te gaan kuren, ooit. Ben nu echt nog lang niet ver genoeg om te gaan kuren. Ik weet er te weinig van en heb niet lang genoeg consequent getraind. Ik denk ook dat je gains vrij snel verdwijnen als je hebt gekuurd en je traint dan een maand niet en kunt niet goed op je voeding letten, dus dan moet ik zulke dingen ook niet meer doen. Wellicht over een jaartje ofzo, wil eerst sowieso 100kg bw aantikken en dat lukt naturel ook wel met mijn lengte. Jij dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja zou wel kunnen, maar ik zie het niet zo zitten om een maand niet te kunnen trainen. :o Op rustdagen denk ik bijvoorbeeld continue over trainen :roflol: Ja met mij dus precies hetzelfde, ik heb totaal geen kennis m.b.t kuren. En de gewonnen massa ben je ook zomaar kwijt na een kuur als je niet consquent met je voeding etc. bezig houd. Ik ben totaal niet iemand die bakjes rijst met kip in de koelkast/vriezer heeft staan haha. Dat zou netjes zijn als je dat haalt! Ik wil ongeveer 90kg @10% staan voor ik ga kuren, eerst maar eens zien wat er haalbaar is als natty.

Haha dat is ook het enige wat mij tegenhoudt hoor. Ik ben vorige keer toen het 19dagen was niet echt veel verloren kwa kracht en massa, toen kon ik gelukkig zoveel brood eten als ik wou op 2 momenten, maar wel met veel zoet beleg. Maarja ik houd het wel vol denk ik en het is gewoon zoveel geld haha.

Wat kuren betreft, ik lees wel vaker dat mensen zeggen eerst alles er natty uithalen wat er inzit, maar dan ben je waarschijnlijk over 10 jaar nog steeds bezig aangezien je echt niet snel je natty max haalt als die er al is. En ik wil liever over 1-2 jaar er goed bijstaan dan over 10 jaar nog eens :p

En je houdt je voeding nu ook in de gaten toch?

Haha als je veel kan eten dan zit het wel goed, het liefst dan ook eiwitrijk beleg natuurlijk maar je kan niet alles mee hebben. Ik heb in de zomer 3 weken niet getraint, en voeding was ook niet best. Ik had echt zwaar last van krachtverlies, deadlift had ik met 85kg al gripproblemen. Ik krijg heel gauw vrouwenhandjes als ik niet train :P

Daar ben ik het wel mee eens :p laat ik het dan anders stellen. Ik begin wel met kuren als ik over voldoende kennis beschik. :D En dan woon ik ook het liefst op mezelf.

Ja nu wel strict nu ik cut, alleen heb ik soms nog wel uitschieters. Maar mijn volgende cut moet ik echt meer cardio doen, alleen voeding haalt weinig uit. Misschien ook wel omdat ik nu al aardig lang bezig ben, word echt tijd voor bulk.

Toen ik 19 dagen weg was en ik begon weer met trainen zat ik met deadlift op 120kg ofzo, bench wel omlaag naar zo'n 70 en squatten ongeveer gelijk. Ik was 3 oktober weer thuis en begon 6 oktober ofzo pas weer met trainen, dus 5 weken geleden. En nu loopt alleen mijn bench nog achter maar die was nog niet goed toen ik aan het laatste onderzoek meedeed. Als ik het zo bekijk maakt het weinig uit, alleen dat ik natuurlijk een maand stilsta en dan weer even moet terugkomen, dus als het ware 2 maand ''verspil''. Krijg er natuurlijk wel wat voor terug :)

Wtf, dat is dan niet verkeerd. De zwakkere spiergroepen krijgen vaak een opdonder, maar dat valt bij jou ook nog mee. Als je er zo goed mee om kan gaan zou ik het ook gewoon doen, die centen zijn mooi meegenomen ;)

Ik heb me aangemeld. Alleen nog even afwachten hoe het met stage zit dan, maar duurt toch nog 2 maand dus kan het altijd nog afzeggen. Eerst nog ff 2 maand gainen :p

Haha nice man, ben benieuwd hoe het verloopt. Wat voor soort onderzoek is dit dan? Niet te hopen dat het net onder je stage valt, eerst nog maar 2 maanden knallen dan! :D

Nouja, ik ben nu al bezig met mijn stage maar school moet de opdracht nog goedkeuren. Als ze het hebben goedgekeurd ben ik sowieso wel bezig tijdens het onderzoek, ik moet alleen even kijken of ik alles wat ik moet doen dan vanuit daar kan doen.

Het is een onderzoek voor een nieuw middel tegen infecties, meer info krijg ik nog.

Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven? :p

Ooh je bent al bezig, het is wel te hopen dat je alles vanuit daar kan blijven doen. Anders moet je het toch nog afzeggen. Okee, redelijk onschuldig dus. Je hoeft er weinig voor te doen, dus wel makkelijk geld verdienen!

Ik ben nog steeds op zoek naar werk man, kan alleen niks vinden. Dus ik doe vrij weinig in het dagelijks leven :roflol:

Ah beetje zelfde als mij dus :p Ik moet nog afstuderen + opdracht die ik 2 jaar terug al had moeten doen. Afstuderen schiet alleen niet op omdat school de opdracht niet goedkeurt, hopelijk kan ik het volgende week rond krijgen. Dan gewoon zo snel mogelijk aan de slag en zien hoe snel ik het afkrijg.

In welke richting zoek je werk?

Denk dat jij wel beter geschoolt bent, ik heb mijn opleiding niet afgerond. Was het spuugzat :o Duurt lang dan als het al van 2 jaar terug is, dan is het wel te hopen dat het snel word goedgekeurd.

Ik zoek iets in de handel, maar als er iets anders op mij afkomt vind ik het ook best :p

Haha, het is maar afwachten wat ik ermee kan en ermee doe he. En die opdracht van 2 jaar terug is omdat ik die zelf toen niet had gemaakt, moet hem nu alsnog doen maar dat moet wel goedkomen. Daarnaast heb ik nog de afstudeerstage waar ik ook al aardig wat gekloot mee heb gehad en hopen dat daar nu wat vaart in gaat komen.

Noem jezelf gewoon personal trainer en train mensen voor 40 euro per uur :p

Dat is ook weer zoiets, het is ook gewoon een slechte tijd. Dan kan je nog wel goede papieren hebben, maar daar red je het dan ook niet mee. Haha je hebt het er ook een beetje met de pet naar gegooit dus, dan word het nu wel tijd idd dat er vaart in komt.

Hahaha, ja dat kan ik wel doen. Mensen coachen en daarnaast nog een uitkering ontvangen hehe :roflol:

Ik ben bang dat je gelijk hebt ja wat mij betreft :p

Haha je bent niet de enige, gaat bij heel veel zo die ik ken. Maarja, beter laat dan nooit toch

Ja precies. Er zijn van mijn klas ook nog maar 4 mensen afgestudeerd ofzo, terwijl we vorige zomer al klaar hoorden te zijn. Begeleiding vanuit school is ook niet bepaald optimaal te noemen. Maar zoals je zegt beter laat dan nooit. Ga er nu gewoon voor om voor deze zomer klaar te zijn. Hoe heerlijk moet dat wel niet zijn.

Dat zijn er niet veel, dan gaat het bij de meeste niet van een leien dakje. Bij mij was dat ook het geval, coach liet je gewoon stikken. Dat is een mooi vooruitzicht, heb je ook nog ruim de tijd. :)

Training Zaterdag 16-11-13

Bench Press
3x30
3x40
3x50
2x62,5 PR
1x62,5
1x62,5

Incline Bench Press
5x40
5x45
5x50

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
5x50
5x60
5x70

BOR
5x70
5x70
5x70

Chin Ups Assisted With Bands
10x
10x
10x
10x

Bench ging echt k*t! Kreeg bij de 50kg last van mn pols. Heb toen gelijk wrist wraps gebruikt, maar dat haalde niks uit. Die 3x3 had ik moeten redden, maar ik had het gevoel dat mijn pols weer elk moment geblesseerd kon raken. BOR ging ook slecht, ik deed het altijd met die 185 barbell.. nu met een 220 oly bar, en het voelde veel zwaarder aan :rolleyes:

Knijp je wel goed in de stang met benchen? Mijn broer zijn polsen gaan ook altijd verkeerd met benchen. Toch een pr!
En je weet dat de 220 bar zwaarder is he ;)

Ik heb even gekeken en een complete homegym zou mij 645 euro kosten en dan heb ik alles nieuw. 2e hands spul is erg lastig te vinden aangezien ik 50mm materiaal wil hebben in plaats van 30mm. Squatrack is helemaal nergens te vinden en deze http://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/PowerMark-470HR-Power-Rack.html kost ook maar 245 incl de korting.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven