MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Jij kunt ook meedoen hoor
Denk wel dat ik het ga doen ja. Dat kuurtje was meer een grap maar ben wel van plan te gaan kuren, ooit. Ben nu echt nog lang niet ver genoeg om te gaan kuren. Ik weet er te weinig van en heb niet lang genoeg consequent getraind. Ik denk ook dat je gains vrij snel verdwijnen als je hebt gekuurd en je traint dan een maand niet en kunt niet goed op je voeding letten, dus dan moet ik zulke dingen ook niet meer doen. Wellicht over een jaartje ofzo, wil eerst sowieso 100kg bw aantikken en dat lukt naturel ook wel met mijn lengte. Jij dan?
Denk wel dat ik het ga doen ja. Dat kuurtje was meer een grap maar ben wel van plan te gaan kuren, ooit. Ben nu echt nog lang niet ver genoeg om te gaan kuren. Ik weet er te weinig van en heb niet lang genoeg consequent getraind. Ik denk ook dat je gains vrij snel verdwijnen als je hebt gekuurd en je traint dan een maand niet en kunt niet goed op je voeding letten, dus dan moet ik zulke dingen ook niet meer doen. Wellicht over een jaartje ofzo, wil eerst sowieso 100kg bw aantikken en dat lukt naturel ook wel met mijn lengte. Jij dan?

Op rustdagen denk ik bijvoorbeeld continue over trainen
Ja met mij dus precies hetzelfde, ik heb totaal geen kennis m.b.t kuren. En de gewonnen massa ben je ook zomaar kwijt na een kuur als je niet consquent met je voeding etc. bezig houd. Ik ben totaal niet iemand die bakjes rijst met kip in de koelkast/vriezer heeft staan haha. Dat zou netjes zijn als je dat haalt! Ik wil ongeveer 90kg @10% staan voor ik ga kuren, eerst maar eens zien wat er haalbaar is als natty.

En dan woon ik ook het liefst op mezelf.