AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Ja ik knijp wel goed in de stang, tenminste ik probeer er op te letten. Ik focus mij op veel dingen tegelijk, schouders op de bank, lats in de bank drukken en spanning uitoefenen op het hele lichaam. Ik zal er de volgende keer eens extra op letten. Ja toch wel een PR, maar had liever 3x3 gehaald :p Ja ik weet het, ik had daar rekening mee gehouden en het gewicht was gewoon 70kg. Kan ook wel dat het zwaarder voelde door pijnlijke pols.

Dat is netjes man, zou ik gewoon doen. Klopt wel, er word echt t*fus veel 30mm aangeboden, en 50mm zeer zelden. Dat half rack ziet er goed uit, zoiets had ik ook eerst op het oog. Maar die gozer deed moeilijk waarvan ik het wou kopen. Toen toch voor squatrack gegaan. Ook handig dat je de plates kan houden op die stangen, vind ik ook handig bij mn squatrack. :)

Nu trainen! :D

Denk dat ik het spul maar ga bestellen :) Ik zal straks trainen, jij succes nu!

• #1.003
Als ik het zo bekijk kan het geen slechte deal zijn, en zeker voor dat geld ga je het vast niet veel beter treffen. Ik zeg doen! :D

Dankjewel kerel, jij straks ook veel succes!

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Training Maandag 18-11-13

Squat
10x40
3x60
3x70
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80

Romanian Deadlift
5x75
5x75
5x75

Goodmornings
5x35
5x35
5x35

Donkey Calf Raise
15x50
15x50
15x50

Bench Dips
x15 bw
x10 bw+20
x10 bw+30

Volgende week 5x5 80kg squat. Dit ging wel lekker, de rest van de training ook wel. Hierna nog 1 week, en dan een nieuw schema + bulk. :D

Lekker bezig man :thumbs:
Weet je al wat voor schema je gaat hanteren als je gaat bulken?

• #1.005
Thanks Shady! :cool:

Ja ik heb al een schema klaarliggen, het word weer een split. Komt er als volgt uit te zien:

Ma: Achterkant romp
Di: Voorkant romp
Wo:Rust
Do: Benen
Vr: Biceps, triceps + side delts.

• #1.006
Training Woensdag 20-11-13

Deadlift
5x60
3x85
3x100
1x115
1x125 fail
1x120 fail...

Haney Shrugs
10x70
10x85
10x100

Rack Pull
5x100
5x115
1x130 sterretjes..

Military Press
5x35
5x40
5x40
5x40

Upright Row
8x30
8x30
8x30

Barbell Curl
8x30
8x30
8x30

Hanging Knee Raises
x8
x8
x8

Damn wat ging dit slecht! Volgende keer toch maar wat meer eten, ik ga nu toch iets te diep. Had voor deze training alleen nog maar een whey shakie, 2 broodjes + kalkoenfilet en 2 plakjes runderrookvlees, een ei en 200ml melk. Bij DL voelde het eerst super, 115 en voelde niks! Denk je even de 125 te pakken, ik zag sterretjes als een gek, werd echt t*fus licht in de kop. En heb het wel 4x geprobeerd. Toen de 120, maar weer geen succes :rolleyes:

Dan maar Rack Pull gedaan, maar ook dat ging niet van harte. Bij 130 zag ik weer sterretjes, voelde mij echt niet lekker deze training.

4x de 125kg proberen te pakken en failen vreet ook energie natuurlijk, niet gek dat de 120 vervolgens niet meer wou. Weer wat geleerd dus deze training (y)

• #1.008
Dat is zo.. Maar ik weet zeker dat er veel meer in zit, die 125 had al makkelijk moeten lukken. Denk dat ik gewoon veelste weinig eten had genomen, aangezien ik weer op weg was naar een nieuwe PR wat ook sws weer aan je vreet. Had de 140 willen pakken, maar helaas.

Volgende keer dan maar he.

• #1.010
Ja zo is dat! Binnenkort toch weer bulken, dan komt die 140 wel. 5 reppers zou nog wel even duren :p

Gewoon gaan kuren ;)

• #1.012
Ik heb er geen klote verstand van :dunno: Dus beter nog even wachten.

Haha, ik ben me er wat in aan het verdiepen maar wil ook nog wel een tijd wachten. Wil toch eerst richting de 200kg kunnen deadliften voor 1 rep en 100kg benchen voor reps denk ik. Denk dat ik dan wel ver genoeg ben voor een eerste kuur. Eerste kuur wordt waarschijnlijk 500mg test-e per week en 4 weken winny als kickstart. Schijnt een redelijk veel voorkomend beginnerskuurtje te zijn wat aardig wat op kan leveren. Heb er eigenlijk wel veel zin in maar ben nog lang niet ver genoeg voor mijn gevoel :p

• #1.014
Ik heb ook geprobeerd om mij erin te verdiepen.. Weet al redelijk wat, maar de soorten roids en wat het doet kan ik nergens vinden. Ik zou wel niet goed zoeken :p Voor ik begin wil ik ook natty al redelijke krachtstats halen, maar dat gaat nog wel even duren. Ja dat had ik ook gelezen, test only of test-e met een oral als winny. Ik ben ook nog lange niet zover, ik zou ook niet eens weten waar ik die spuit in moet jagen :p Een ader raken is het laatste wat je wilt haha.

Hoi johan, ik zie dat je goed hard bezig bent. Je probeert aan je max te tillen, maar de techniek bij je deadlift een paar pagina's terug zag er niet goed uit. Volgens mij belast je daar je rug echt te zwaar, wat jammer is want een goede deadlift kan je juist ook knallen met je hamstrings en glutes. ik denk dat je je een blessure kunt besparen en uiteindelijk zwaarder kan tillen door te hameren op techniek ipv je te focussen op slechte techniek prs

• #1.016
Hoi johan, ik zie dat je goed hard bezig bent. Je probeert aan je max te tillen, maar de techniek bij je deadlift een paar pagina's terug zag er niet goed uit. Volgens mij belast je daar je rug echt te zwaar, wat jammer is want een goede deadlift kan je juist ook knallen met je hamstrings en glutes. ik denk dat je je een blessure kunt besparen en uiteindelijk zwaarder kan tillen door te hameren op techniek ipv je te focussen op slechte techniek prs

Hey, dankje voor je feedback! Ja dat klopt, mijn hamstrings laten het vaak afweten. Ik had voor deze training mijn hamstrings eerst opgewarmd door te foamrollen, ze waren ook nog verzuurd en dat ging ook weg. Ik zal de volgende keer een filmpje maken van mijn deadlift met minder gewicht. Wat jij zegt klopt wel, mijn rug krijgt het zwaarder te verduren op deze manier.

Ik ga eraan werken! Nogmaals dank :)

geen probleem ik vind feedback belangrijk. Er kan zat verdoet worden aan je lichaam, het zou jammer zijn als je de rest van je leven een vervelende blessure hebt omdat iemand niet 1x zoiets verteld toch!
overigens je glutes zijn de sterkste heup strekkers, zoniet de belangrijkste spieren voor krachtige sq en dl. als je hamstrings verzuren maar je je reet niet voelt, dan kan het zijn dat ze niet genoeg bijdragen

• #1.018
Ja dat is ook zo. Het is mij alleen ook al veel vaker verteld, ik heb nu al een behoorlijke tijd deficit deadlifts gedaan en ik merk wel verbetering. Mijn schema steekt alleen niet zo best in elkaar, hamstrings krijgen eerst al op zn donder van LB training en 2 dagen later met deadlifts. Mijn glutes voel ik dus nooit met deadlift. Squat eerst ook nooit, maar de laatste paar maanden voel ik ze goed. Alleen met deadlift dus niet. Enig idee wat daar mis gaat?

Nee sorry, het enige wat ik kan zeggen is dat je het gewicht niet voor je uit moet hebben, maar je moet het gewicht niet te ver voor je uit hebben, dan zijn je heupen in een slechte positie en til je vooral uit je rug (probeer maar licht)
Je moet lezen en filmpjes kijken om te weten wat er bij jou fout gaat en hoe het zou moeten voelen. Mijn glute activatie is juist erg slecht en is ook de reden dat ik daar ontzettend hard aan probeer te werken

• #1.020
Oh oke, hetzelfde probleem dus wat glutes activatie beteft. Dus het gewicht zo dicht mogelijk langs je scheenbeen tillen, heb eens mijn knie geraakt denk dat ik daarom ook de barbell te ver van me houd. Ik zal het volgende keer proberen met licht gewicht en filmen. Als ik meer over glute acrivatie weet laat ik het je wel horen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven