- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Ja ik knijp wel goed in de stang, tenminste ik probeer er op te letten. Ik focus mij op veel dingen tegelijk, schouders op de bank, lats in de bank drukken en spanning uitoefenen op het hele lichaam. Ik zal er de volgende keer eens extra op letten. Ja toch wel een PR, maar had liever 3x3 gehaald
Ja ik weet het, ik had daar rekening mee gehouden en het gewicht was gewoon 70kg. Kan ook wel dat het zwaarder voelde door pijnlijke pols.
Dat is netjes man, zou ik gewoon doen. Klopt wel, er word echt t*fus veel 30mm aangeboden, en 50mm zeer zelden. Dat half rack ziet er goed uit, zoiets had ik ook eerst op het oog. Maar die gozer deed moeilijk waarvan ik het wou kopen. Toen toch voor squatrack gegaan. Ook handig dat je de plates kan houden op die stangen, vind ik ook handig bij mn squatrack.
Nu trainen!
Ja ik weet het, ik had daar rekening mee gehouden en het gewicht was gewoon 70kg. Kan ook wel dat het zwaarder voelde door pijnlijke pols.Dat is netjes man, zou ik gewoon doen. Klopt wel, er word echt t*fus veel 30mm aangeboden, en 50mm zeer zelden. Dat half rack ziet er goed uit, zoiets had ik ook eerst op het oog. Maar die gozer deed moeilijk waarvan ik het wou kopen. Toen toch voor squatrack gegaan. Ook handig dat je de plates kan houden op die stangen, vind ik ook handig bij mn squatrack.

Nu trainen!

Dus beter nog even wachten.