Real3D
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook geprobeerd om mij erin te verdiepen.. Weet al redelijk wat, maar de soorten roids en wat het doet kan ik nergens vinden. Ik zou wel niet goed zoekenVoor ik begin wil ik ook natty al redelijke krachtstats halen, maar dat gaat nog wel even duren. Ja dat had ik ook gelezen, test only of test-e met een oral als winny. Ik ben ook nog lange niet zover, ik zou ook niet eens weten waar ik die spuit in moet jagen
Een ader raken is het laatste wat je wilt haha.
Ik ben al bijna een jaar aan het kloten op hetzelfde gewicht, en ik kom er maar niet overheen. Dat werkt mij ook echt op de zenuwen + ik wil kans maken op die 5x150kg wie die als eerst pakt..
Moet toch maar even wachten dan..
kuur is alleen ook nog wel prijzig, mag ik wel eerst een heist doen.

Ja klopt, ongeveer 2,5 maand deficit deadlifts gedaan. Geen gek idee, kan wel gewone deadlift én rackpull combineren denk ik. Niet tegen failure aan zitten en 5 reps maken. En elke week verhogen met 5kg of minder/meer.

Semi sumo is met voeten tussen sumo en normaal in, zelf niet geprobeerd maar wel gelezen.
Zie het zelf ook als een afwisseling omdat ik voorheen alleen conventional deadlifts heb gedaan, dat ik nu een tijdje sumo ga doen en later misschien weer terug naar conventional
Die mat + schijf heb ik er zelf onderliggen omdat ik problemen heb om in de juiste houding te komen (krijg me kont niet ver genoeg naar beneden), dus haal ik de barbell wat naar me toe.
Zwakke hams zou ook de oorzaak kunnen zijn voor problemen met lift off dus daar ga ik me ook op focussen (mede door de sumo deadlift, dus dat komt goed uit!).
Thanks man!Ja, ik zou als ik jou was even gaan zoeken hoe anderen dit doen. Ik ga ook eens kijken hoe anderen dit doen, wil opzich ook wel rackpulls toevoegen voor de afwisseling en lekker zware gewichten tillen.
Zijn redelijk veel opties die ik kan doen.. Maar de praktijk moet het uitwijzen, dus kan het wel een kans geven.