AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
is wel erg veel volume voor iemand die in de cut zit, geen last van je herstel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
is wel erg veel volume voor iemand die in de cut zit, geen last van je herstel?

Ik vind het nog vrij weinig.. :o Alleen de spiergroepen die het slechtste gaan zoals borst. Lats voel ik praktisch nooit. Blijft alleen bij wat spierpijn, voor de rest zit het niet in de weg. :)

• #1.045
Ik had t ook over borst, draai je in de bulk nog meer volume voor de borst?

Ooh oke, heb ik eerder nooit gedaan. Maar ben wel van plan om iets meer aandacht te geven aan borst. Alleen ik moet een afweging maken tussen flat BP en DB bench press, die beide in een training + incline db bench press en db flyes word overkill ofniet?

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Update

Gewicht: 84kg
VP: 17%

Back Double Biceps:
5np6bq.jpg

Latspread:
2hrepkx.jpg

'Love-handles' blijf ik nog houden, maar zie toch wel resultaat. Volgende cut ga ik werken naar een vetpercentage van 13%. Dat zal in half Maart worden, dan sta ik voor de zomer er wel goed bij (mag ik hopen).

Je ziet flink wat verschil man, massa komt al tevoorschijn! :thumbs:

• #1.047
Je ziet flink wat verschil man, massa komt al tevoorschijn! :thumbs:

Thanks! Het is beter dan dat het was, mijn heupen waren daar echt t*fus breed.. Ik had mijn heupen breder dan mn rug :p
Ik ga nog een weekje cutten, laatste week. Verwacht zelf niet veel resultaat meer, moet dus wat massa erop rammen en volgende cut verder met vp% verlagen.

En zoveel mogelijk fatgains vermijden :D

Waar train je eigenlijk?
Maw waar kom je vandaan? :P

• #1.049
Homegym :yarly:
Ik kom uit Friesland, alleen zal je mij geen fries horen praten haha ;)
Jij komt toch ergens uit zuiden? Eindhoven meende ik eens te lezen in je log..

• #1.050
Training Maandag 25-11-13
Deload

Squat
10x40
5x50
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Romanian Deadlift
5x60
5x60
5x60

Goodmornings
5x30
5x30
5x30

Donkey Calf Raise
15x30
15x30
15x30

Bench Dips
x10 bw
x10 bw
x10 bw

Lightweight buddy! Heerlijk zo deload, voelde me echt moe worden van het harde werken.. :rolleyes:

Lijkt me heerlijk zo'n deload terwijl je thuis zit :p
Rustig naar die hiphop luisteren en nauwelijks moeite doen :roflol:

• #1.052
Lijkt me heerlijk zo'n deload terwijl je thuis zit :p
Rustig naar die hiphop luisteren en nauwelijks moeite doen :roflol:

Ja dat is wel zo :roflol: Als je hiervoor de deur uit moet dan voel je je wel ****ed up :roflol:
Nog 2 p*ssy trainingen te gaan, en daarna weer lekker gas erop.

Dan krijgen we deze taferelen weer:

Tsja deload he, valt weinig over te zeggen :p Met je pussyweights ;)

• #1.054
Hahaha :p ik heb nu wel goed op techniek gelet. Dat is wel mooi met een deload, nu kan je aan dat soort zaken tijd besteden.
Squat ging goed, ATG haal ik niet. Maar ging wel dieper dan parallel, alleen merkte soms een vervelend gevoel in mn heup. Mobiliteit probleem..

Ja dat is waar. Met opwarmsetjes kan het ook natuurlijk, maar merk bij mezelf nog wel eens dat ik die gewoon snel even doe.

goeie progressie!

als je nu op 17% staat zou ik gewoon lekker blijven cutten., maar het is je eigen keuze natuurlijk :)

• #1.057
Ja dat is waar. Met opwarmsetjes kan het ook natuurlijk, maar merk bij mezelf nog wel eens dat ik die gewoon snel even doe.

Ja precies, bij mij gaat dat dus net zo. Vaak gewoon laag beginnen en zo opbouwen richting werksetjes. Misschien voortaan wat meer tijd besteden aan warming up.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

goeie progressie!

als je nu op 17% staat zou ik gewoon lekker blijven cutten., maar het is je eigen keuze natuurlijk :)

Thanks man! Ja als ik verstandig ben zou ik door blijven cutten, maar motivatie verlies ik nogal. :o Ik ga hooguit 3 maandjes clean bulken en daarna weer cutten tot +/- 13% :)

• #1.058
Training Woensdag 27-11-13
Deload

Deadlift
5x60
5x80
5x100
5x100
3x100

Haney Shrugs
10x70
10x70
10x70

Military Press
5x30
5x30
5x30

Upright Row
8x20
8x20
8x20

Barbell Curl
8x20
8x20
8x20

Hanging Knee Raises
x8
x8
x8

Tijdens deadlifts verzuurden quads nogal, ging ook weer echt beroerd. De komende tijd ga ik me niet meer richten op PR's, het is een strijd tegen je ego en dat maakt de kans op blessures alleen maar groter. Dus verwacht niet teveel.

• #1.059
Training Zaterdag 30-11-13
Deload

Bench Press
8x30
8x40
8x40
8x40

Incline Bench Press
8x40
8x40
8x40

Db Flyes
8x7
8x7
8x7

Chin Ups Assisted With Bands
5x
5x
5x
5x

p*ssy weights
NSFW

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Mijn nieuwe rug schema zit ik te twijfelen..

BOR 3x5
DB ROW 4x10
T-BAR ROW 4x10

of

BOR 3x5
DB ROW 4x10
CHIN UPS 4x10

Ik denk zelf aan het eerste, en na 6 weken switchen het tweede.

Nasty die pic :P
Als je chin-ups doet zou ik die aan het begin van je training doen en vind ze zelf wel een aanrader.
Eventueel per training switchen van T-bar row en BOR ofzo om het leuk te houden? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven