Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Nasty die pic :P
Als je chin-ups doet zou ik die aan het begin van je training doen en vind ze zelf wel een aanrader.
Eventueel per training switchen van T-bar row en BOR ofzo om het leuk te houden? :p

Hahaha :roflol:
Ja dat kan ik wel doen, ik heb ook het idee dat ik mijn lats meer pak met chins dan rows.. Heb zelfs weer extra striae gekregen op mijn lats, in de cut..

Geen slecht idee, vind het altijd lastig om daar een keuze uit te maken. Maar als ik ze afwissel dan komen ze beide aan bod :p
Thanks voor je advies man!

Njah ik ben dan ook een idioot die zijn training een dag van te voor in elkaar zet omdat ik zoveel met BB bezig ben en toch niks anders te doen heb op mijn phone dan in de gym app te spelen :roflol:
Dus dan is switchen wel lekker makkelijk en doen waar ik zin in heb :P

Chin-ups/pull ups blijven wel DE oefeningen voor lats ook al ontweek ik ze altijd (nu nog een hekel eraan).
De ROM bij een chin-up is ook groter dan bij een row waardoor ze effectiever zouden moeten zijn :thumbs:

• #1.063
Ja dat doe ik dus ook vaak, alleen nu moet ik voor 4 dagen planning maken.. Weet op veel oefeningen niet eens wat mijn max is, dus ga het rustig opbouwen en kijken waar het schip strand. :D Haha, dan kan je het makkelijk aanpassen idd.. en doen waar je zin in hebt is ook wel lekker :P

Ik deed ze dus ook nooit, ik vind het ook een schijt oefening, maar voel mijn lats wel erg goed.
Oke nice man, dat wist ik niet! Dan moet ik ze zeker weten toevoegen in mn bulk schema voor optimaal resultaat

• #1.064
Einde Cut

Stats Zondag 11 Mei:

Gewicht: 95.6 kg
VP: Ver boven de 20%?
Buik Omtrek: 98 cm
Arm Links: 39 cm
Arm Rechts: 41 cm

Stats Zondag 1 December:

Gewicht: 83.3 kg
VP: 17%
Buik Omtrek: 85,5 cm
Arm Links: 37 cm
Arm Rechts: 39,5 cm

Foto's Before & After

5np6bq.jpg

2hrepkx.jpg

Progressie Cut 2013.jpg

Progressie Cut 2013-2.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.065
Training Maandag 02-12-13
Week 1

Deadlift
5x60
5x80
5x100

Chin Ups
x10
x10
x10
x10

BOR
5x60
5x65
5x70

Dumbell Row
10x15
10x20
10x20
10x20

Dumbell Shrugs
15x30
15x30
15x30

Bench Reverse Flyes – Hang And Swings
10x7,5
15x5
15x5

Volgende keer Deadlift vervangen voor Deficit Deadlift, en bouw het dit keer heel rustig op. Als ik weer vastloop rond de 120, stop ik met deadlifts. Alle dumbell oefeningen had ik ook verwacht dat ik zwaarder zou kunnen, ik had het al best moeilijk met die 20kg rows :o En bij die shrugs heb ik ook weer flink wat eelt bovenop het eelt gekweekt.

Nice man, eindelijk weer bulken!

• #1.067
Werd ook wel tijd! Voel me nu echt ecto :p

Lekkere chin-ups man, dacht dat je ze eerst altijd assisted deed! :eek:
Benieuwd naar je bulk :thumbs:
Tot wanneer wil je bulken?

• #1.069
Thanks man, ja klopt maar dat ga ik de volgende keer wel weer doen. Kracht viel gauw weg, vooral onderarmen best verzuurd. :o
Ik ben zelf ook benieuwd, hoop nog wel wat massa te pakken!
De bedoeling is bulken tot half maart. Daarna cutten t/m juni, als het nodig is iets langer.

Jelly op bulk tot half maart :(
Bij rugdagje heb je daar last van idd, bij mijn UB schema heb ik maar 2 rugoefeningen dus gewoon all-out :p
Toch zou ik kiezen voor deze methode, weighted chins > rows. Maar is persoonlijk, doe wat je fijn vind ;)
Heb je die lats van Dave gezien, met zijn gekke weighted chins :roflol:

• #1.071
Haha werd ook wel tijd na 7 maanden cut :P
Ja idd, bij rug dag worden je onderarmen en grip goed aangepakt. 2 rug oefeningen zijn wel lekker, maar dat geeft met dit schema geen voldoening, dan maar de pijn verbijten!
Weighted chins lukt bij mij voor geen mogelijkheid. BW haal ik full ROM niet eens :o
welke Dave? :p

goed bezig man, zeker aardige progressie!

Oh wist niet dat het geen full-ROM was, ik red het ook niet hoor :p
DJR89, ik dacht dat ik je ook had gezien in zijn log een tijdje terug, maar kan me vergist hebben.
Ben zelf steeds meer chin-ups gaan doen toen ik zijn (rug) trainingen zag, maar hij hanteerde ook geen aparte rug dag maar een ub/lb geloof ik.

• #1.074
goed bezig man, zeker aardige progressie!

Thanks man! Nu weer knallen :D

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Oh wist niet dat het geen full-ROM was, ik red het ook niet hoor :p
DJR89, ik dacht dat ik je ook had gezien in zijn log een tijdje terug, maar kan me vergist hebben.
Ben zelf steeds meer chin-ups gaan doen toen ik zijn (rug) trainingen zag, maar hij hanteerde ook geen aparte rug dag maar een ub/lb geloof ik.

Zelfde probleem als mij dus hehe, vandaar dat ik ook assisted deed. Ga ik nu ook weer ff een tijdje doen, heb het idee dat ik dan meer lats aanspreek dan met halve ROM bw.
Nee heb ik niet gezien, hij heeft een massieve rug? Of deed hij zware weighted chins? :o
Oke man nice, ik ben van plan in de zomer een UB/LB schema te pakken, misschien dat ik tegen die tijd wel weighted chins kan doen :D Ik gain nu eerst nog wel goed op split schema's.

Chin Ups
x10
x10
x10
x10

Dus hier klopt niks van? Ik vond het al vrij sterk :D

Ik ben nu weer geswitched naar 8-12 reps, damn wat is dat vermoeiend na tijden op 5 reps gezeten te hebben.

ub/lb is ook gewoon een split he, volg ik sinds vandaag ook.

• #1.076
Haha de eerste paar setjes gingen redelijk, maar de laatste 2 waren maar half ROM denk ik :p

Dat is het zeker, 5 reps kan soms al een flink volume zijn.. Nu voel je echt dat je keihard moet werken voor die paar extra reps.

Bevalt het je goed? Ik zie mijn schema wel een beetje als push/press/LB. En dan nog een dagje gericht op armen, morgen staat press training op het programma! DB's zullen wel weer flink tegenvallen :o

Nouja ik moest met benchen bijvoorbeeld terug naar 60kg na 12x30 40 en 50kg te hebben gedaan. Toen 3x8-12 met 60kg. Voelde wel goed en is wel leuk om weer eens wat anders te doen en niet iedere training te hoeven squatten.

• #1.078
Je levert vaak wel iets gewicht in ja, maar dat trekt wel bij. Nu zien dat je 12RM je huidige 5RM voorbij stijgt :p
Dat geloof ik best, dat vond ik tijdens stronglifts ook nog wel eens vervelend. Nu kan je je benen ook goed aandacht geven met andere oefeningen :)

• #1.079
Training Dinsdag 03-12-13
week 1

Swiss Bar Bench Press
5x30
5x40
5x50
1x60
3x55

Incline Dumbell Bench Press
10x15
10x17.5
7x17.5

Dumbell Bench Press
10x15
7x15
7x15

Dumbell Flyes
10x10
9x12.5

Swiss Bar Military Press
5x30
5x30

Dumbell Shoulder Press
5x10

Swiss bar bench press voelde echt goed, borst voel ik beter en geen pijn in pols. Wel gingen mijn triceps snel verzuren.

Alle dumbell oefeningen: WTF? Ik had al lage gewichten ingevuld om mee te beginnen. Maar dat haalde ik niet eens, zoveel pomp was ook niet normaal meer :o Volgende keer voor het trainen taurine + een banaan nemen, taurine en natrium moet backpumps tegengaan, hopelijk ook chestpumps :o En misschien nog lager in gewicht gaan? :o :o :o :o

Er zat echt totaal geen kracht in, training was om te janken. :janken:

• #1.080
Training Donderdag 05-12-13
week 1

Squat
5x50
5x65
5x80

10x50
10x50
10x50

Romanian Deadlift
10x60
10x70
10x70

DB Lunges
10x10
7x10

Donkey Calfraise
15xbw
15x40
15x50
15x60

DB Calfraise
12x20
12x20
12x20

Hanging Knee Raises
10x
10x
10x

Damn, mn poten waren kapot.. High rep squats zijn echt killing voor je uithoudingsvermogen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven