Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
lekkere squat volume man! volume zit wel goed zie ik, vanwaar taurine? kan je dan niet gwn beter een pwo nemen

Thanks! Jazeker, draai wel weer een lekker volume. :) Taurine neem ik alleen voor mijn borsttraining, ik heb last van teveel pomp.. Je zou denken dat teveel pomp niet bestaat.. Maar ik heb het best erg, dan lukt 10kg dumbell bench press niet eens.
Was ook een experiment, kijken hoe ik er op reageerde. Maar pomp was minder, en kracht hield het langer vol! :)

Teveel pomp... Ik wou dat ik een dikkere pomp kreeg, voel me dan echt altijd huge haha

• #1.103
In mn armen is geen probleem, maar als je borst en voorkant schouders zo vol zitten dat de kleinste beweging niet meer lukt ben je het ook gauw zat :o

Opgepompte borst is juist superlekker, maar als het je training in de weg gaat zitten is het natuurlijk niet handig. Wat je wel kunt doen is als je zo'n pomp hebt snel even wat pics schieten ;)

• #1.105
Het gevoel is idd wel erg lekker :p maar het belemmerd ook mn training, dat is het enige nadeel. Ja dat kan ik wel eens doen, van de zijkant ziet het er wel goed uit. Maar vanaf de voorkant zie je nog steeds weinig definitie.

• #1.106
Training Zaterdag 14-12-13
week 2

Barbell Curl
10x30
10x30
10x30

Incline Dumbbell Curl
10x7.5
10x7.5
10x7.5

Concentration Curl
10x5
10x5
10x5

Close Grip Swissbar Bench Press
10x35
10x35
10x35

Triceps Extension
10x12.5
10x12.5
10x12.5

Dumbbell Kick Back
10x6
10x6
10x6

Lateral Side Raise
10x6
10x6
10x6

Dumbell Upright Row
10x10
10x10
10x10

Biceps zijn echt zwak. Bij concentration curl voelt het echt raar, die 5 kg gaat al moeilijk :rolleyes: Zal kijken of het bijtrekt, schijnt wel 1 van de betere oefeningen te wezen. Triceps gewicht nu rustig toevoegen, en een oefening toevoegen als alternatief voor tricep extensions (of skullcrushers, of dumbell triceps extension).

Training ziet er goed uit!

Mijn biceps zijn ook zwak hoor en ja concentration curl schijnt wel een goeie oefening te zijn inderdaad. En wat betreft triceps doe ik eigenlijk alleen dips en pushdowns maarja pushdowns gaan lastig thuis dus op zich lijkt skullcrusher mij dan een goed alternatief. En waarom geen bench dips eigenlijk?

• #1.108
Training ziet er goed uit!

Mijn biceps zijn ook zwak hoor en ja concentration curl schijnt wel een goeie oefening te zijn inderdaad. En wat betreft triceps doe ik eigenlijk alleen dips en pushdowns maarja pushdowns gaan lastig thuis dus op zich lijkt skullcrusher mij dan een goed alternatief. En waarom geen bench dips eigenlijk?

Thanks kerel!

Deed altijd bicep curls, maar daar worden je biceps niet echt sterker van. Zal kijken of concentration curls wat opleverd. Pushdowns gaan idd lastig, heb geen latpully. Skullcrusher doe ik dan wel, vind ik ook wel een lekkere oefening. :) Bench dips doe ik een tijdje niet, kreeg pijn in mn schouders.

Thanks kerel!

Deed altijd bicep curls, maar daar worden je biceps niet echt sterker van. Zal kijken of concentration curls wat opleverd. Pushdowns gaan idd lastig, heb geen latpully. Skullcrusher doe ik dan wel, vind ik ook wel een lekkere oefening. :) Bench dips doe ik een tijdje niet, kreeg pijn in mn schouders.

Als je last krijgt in je schouder zou ik bench dips niet doen. Skullcrusher schijnt ook goed te zijn. Kan eventueel ook zittend ipv liggend dan heet het [Link niet meer beschikbaar] ofzo. En die kickbacks branden ook goed volgens mij :D

Het zijn allemaal bicep curls he ;) Gewoon barbell curls zijn volgens mij nog altijd de beste oefening voor je biceps, en dan spreekt de wijde grip je spier nog beter aan dan de smalle grip.

• #1.111
Als je last krijgt in je schouder zou ik bench dips niet doen. Skullcrusher schijnt ook goed te zijn. Kan eventueel ook zittend ipv liggend dan heet het [Link niet meer beschikbaar] ofzo. En die kickbacks branden ook goed volgens mij :D

Nee precies nu even niet, komt later wel weer. French press ziet er ook wel goed uit, zal ze beide eens proberen, kijken welke beter voelt. Kickbacks branden zeker wel goed, vooral als je goed uitstoot en keihard je tricep squeezed :D

Het zijn allemaal bicep curls he ;) Gewoon barbell curls zijn volgens mij nog altijd de beste oefening voor je biceps, en dan spreekt de wijde grip je spier nog beter aan dan de smalle grip.

Ja dat is zo, maar heb wel het idee dat het voor kracht niet echt gunstig is. Concentration curls laten al het werk over aan je biceps. Barbell curls pak ik ook altijd met de wijde grip, voelt fijner aan mn polsen. Die houd ik er ook sowieso in :)

• #1.112
Training Maandag 16-12-13
week 3

Deficit Deadlift
5x60
5x80
5x100

Chin Ups Assisted
x10
x10
x10
x10

BOR Bovenhands vs. Onderhands
10x60 10x60
10x60 8x60

Dumbell Row
10x20
10x25
10x25
10x25

Dumbell Shrugs
15x25
15x30
15x30

Bench Reverse Flyes – Hang And Swings
20x10
25x7,5
30x5

Geen hele beste training, deadlifts gingen niet geweldig. Zal volgende week deficit deadlift doen op 3 tegels, heb echt moeite met diepte. Telkens komen mijn heupen eerder omhoog waardoor ik het gewicht met mn rug lift. Of ik moet de afweging nemen om met slechte techniek door te liften, wat niet verstandig is. OF deadlifts helemaal schrappen, waar ik ook geen zin in heb. OF met p*ssy weight DL'en :o

Lastige keuzes met die deadlift man, ik ken het maar al te goed :p
Samen teruggaan naar p*ssy weights deadlift? :D
Weet je hoeveel % van je bodyweight er assisted wordt bij de chin-ups?

Beter een mindere training dan geen training! :thumbs:

Volgens mij ging je over een paar trainingen toch rack pulls proberen dus ik zou zeggen kijk die deficit deadlift nog even aan en probeer rack pulls een keer en kijk welke beter aanvoelt. Techniek > gewicht dus je hoeft je niet te schamen om p*ssy weights te liften. Alsof mijn krachstats zo goed zijn :o

• #1.115
Lastige keuzes met die deadlift man, ik ken het maar al te goed :p
Samen teruggaan naar p*ssy weights deadlift? :D
Weet je hoeveel % van je bodyweight er assisted wordt bij de chin-ups?

Beter een mindere training dan geen training! :thumbs:

Dat is het zeker, en een oplossing zoeken is best wel moeilijk :p
Ja is goed man, of spotten.. Onder de stang liggen, jij benchen en ik assisted deadliften :D
Hmm, ik denk op het moment weer 30/40% onderarmen verzuren de laatste tijd snel.

Helemaal waar! Volgende week weer alles geven! :cool:

je hebt een tijd terug toch al 120+ defecit deadlift gedaan?

• #1.117
Volgens mij ging je over een paar trainingen toch rack pulls proberen dus ik zou zeggen kijk die deficit deadlift nog even aan en probeer rack pulls een keer en kijk welke beter aanvoelt. Techniek > gewicht dus je hoeft je niet te schamen om p*ssy weights te liften. Alsof mijn krachstats zo goed zijn :o

Ja klopt, als het volgende week niet lukt dan ga ik beginnen met rackpulls. Daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben al dik een jaar aan het kloten.. Rond de 120 ging het mis, en nu zelfs al bij de 100 :o Maar we zullen het zien na volgende week! Thanks voor je input Jay :cool:

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

je hebt een tijd terug toch al 120+ defecit deadlift gedaan?

Ja maar ook niet met zuivere techniek. Leek meer op een SLDL :o

• #1.118
Training Dinsdag 17-12-13
week 3

Swiss Bar Bench Press
5x35
5x45
5x55
3x55
3x55
3x55

Incline Dumbell Bench Press
10x15
10x15
10x15

Dumbell Bench Press
10x15
6x17.5
9x17.5
8x17.5
5x17.5

Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10

Swiss Bar Military Press
5x30
4x35
1x40

Press kracht lijkt weer helemaal nergens op. :rolleyes: Het is dat ik de contacten niet heb, anders had ik allang een spuit in mn reet gejaagd. :rolleyes:
Heb foto's geprobeerd te maken van borst die echt goed vol zat.. Maar ik oog op elke foto vet en vochtig, terwijl als ik buik aanspan je de lijnen ziet van mn abs. Frustrerend.. :o

• #1.119
Niet echt een goede pose ofzo, maar je ziet vast wel dat er pomp aanwezig is. Voor de rest oog ik vet en vochtig. Ook is te zien dat rechterborst flink achterloopt.. terwijl ik rechts ben ??? Links heeft meer press kracht en is ook aardig groter.

SAM_2108-001-.jpg

Vet lijkt flink mee te vallen bro, als ik kijk naar je middel vind ik mezelf vetter :p
Flinke chest hierop!

Vandaag van me fysio gehoord dat een spuitje erin jagen erg slecht is voor je spieren, omdat ze te snel groeien voor je lichaam :cool: let it go :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven