MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Mooie PR op die dumbell row na die T-bar's man! :thumbs:
Hoe bevallen die extra arm dagen je? Heb ze nog nooit gedaan maar zien er altijd verleidelijk uit :o

Jelly @ homegym!

Thanks bro! Keek er zelf ook van op dat die PR er nog in zat :D alleen linker arm had erg veel moeite.
Die bevallen wel goed man, triceps krijgen nu net iets meer aandacht wat ook wel nodig was.
Kan nog niet echt veel zien van groei. Ik pak mijn armen trouwens met POF (position of flexion) schema.
Hiermee train je je biceps / triceps met volledige ROM. :D

• #1.142
Training Dinsdag 24-12-13
week 4

Swiss Bar Bench Press
3x40
3x50
3x57,5
2x57,5 t*fus zooi
2x57,5

Incline Dumbell Bench Press
10x15
10x15
10x15

Dumbell Bench Press
10x17.5
10x17.5
10x17.5

Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10

Swiss Bar Military Press
5xbar
5x30
5x30
5x30
5x30
4x30

3x6 bar, brede grip naar steeds smallere grip

Laatst bewerkt:
  • #1.143
Niet getraint. Misschien morgen ochtend alleen armen.. Benen heb ik totaal geen zin meer in.
Heb helemaal niet meer zo zin om te trainen.. Zie ook totaal geen progressie

Vol houden he Johan! Het belangrijkste is dat je überhaupt traint en of het dan een leightweight training wordt of niet boeit in zo'n geval dan ook niet. Misschien ook een ander schema proberen? Volgens mij heb je altijd 3-4 daagse splits gedaan dus misschien zou je nu de frequentie iets kunnen verhogen en voor een 2 daagse split te kiezen. Ik doe nu zelf weer push/pull, vind dat wel chill want heb je iig geen squat en dl op dezelfde dag :)

Niet getraint. Misschien morgen ochtend alleen armen.. Benen heb ik totaal geen zin meer in.
Heb helemaal niet meer zo zin om te trainen.. Zie ook totaal geen progressie
Kijk eens naar je vergelijkingsfoto's man. Er is zeker progressie.

• #1.146
Vol houden he Johan! Het belangrijkste is dat je überhaupt traint en of het dan een leightweight training wordt of niet boeit in zo'n geval dan ook niet. Misschien ook een ander schema proberen? Volgens mij heb je altijd 3-4 daagse splits gedaan dus misschien zou je nu de frequentie iets kunnen verhogen en voor een 2 daagse split te kiezen. Ik doe nu zelf weer push/pull, vind dat wel chill want heb je iig geen squat en dl op dezelfde dag :)

Uiteindelijk heb je gelijk, alleen door die feestdagen raak ik uit het ritme. Volgende week er weer fris tegen aan, en met 2 weken ga ik mijn schema ook weer veranderen. Zelfde principe, alleen andere indeling en op andere spiergroepen de focus leggen. 2 daagse splits ben ik bang dat ik te weinig voldoening krijg. Ik wou tot minstens maart doorgaan met 4 dagen, daarna cutten en 3 dagen. En hopelijk in de zomer UB/LB met focus op kracht!

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Kijk eens naar je vergelijkingsfoto's man. Er is zeker progressie.

Maar dat is na het cutten. Nu bulk ik wel weer, maar als ik in de spiegel kijk krijg ik niet echt het idee dat ik lift. :rolleyes:
Verandering zie je misschien ook wel niet in 4 weken tijd, maar het werkt wel demotiverend. Ook op de grote lifts blijf ik hangen in gewicht. :o

Met het nieuwe jaar in zicht moet je juist extra gemotiveerd zijn man. Feestdagen heeft iedereen wel wat last van, maar bij elkaar is dat misschien een weekje wat minder strict om vervolgens extra hard te knallen.

• #1.148
Met het nieuwe jaar in zicht moet je juist extra gemotiveerd zijn man. Feestdagen heeft iedereen wel wat last van, maar bij elkaar is dat misschien een weekje wat minder strict om vervolgens extra hard te knallen.

Daar heb je gelijk in, ik wil nu eindelijk eens voor de zomer er goed bij staan! Ja idd een weekje, ik sla nu net de belangrijkste dag over, benen. Maar dan moet ik volgende week maar wat hoger inzetten, en deze week gewoon afronden met een pomp training. :D

Dat snap ik nooit he, je kunt toch gewoon je training 1 dag verschuiven? Je training van vrijdag hoeft niet perse altijd op vrijdag, die kan je ook gewoon op zaterdag inhalen in plaats van de hele training voor die week maar te schrappen.
Merk dit bij vrienden ook wel eens, dan willen ze maandag borst, dinsdag benen, en woensdag rug (ik zeg maar wat). Dan kunnen ze dinsdag niet en schrappen ze de hele benentraining maar ipv deze woensdag te doen en rug naar donderdag te verschuiven.

Of bedoelde je dit niet met dat je de belangrijkste dag overslaat?

• #1.150
Ja dat bedoel ik wel, maar dit is meer een kwestie van herstel.. Mijn beentrain is normaal gesproken donderdag, maar kon niet vanwege kerst. Vandaag totaal niet fit, en zo blijf je maar uitstellen. Wat ik kan doen is morgen benen pakken, maar dat gaat me echt tegen werken als ik maandag ook nog weer deficit deadlifts moet doen.

Zou je trouwens filmpje willen bekijken van afgelopen maandag? Staat op de vorige pagina, heb zelf wel het idee dat er een kleine verbetering in zit. Nog niet helemaal correct, maar toch :p

''Mijn beentrain is normaal gesproken donderdag, maar kon niet vanwege kerst.'' Aangezien jij een homegym hebt gaat dit niet echt op, of had je echt de hele dag allemaal verplichtingen?

Ik zou gewoon morgen je beentraining doen en dan maandag bijvoorbeeld rackpulls doen ipv deficit deadlifts. Ik weet zo niet helemaal wat je schema is, maar wat voor training zou je maandag hebben dan?

Zal het filmpje even checken.

Edit: Ziet er vrij goed uit volgens mij, wel wat licht voor je of niet? Fouten komen het beste naar voren wanneer het echt zwaar begint te worden.

• #1.152
Donderdag was ik de hele dag weg, dus dat was geen optie. Anders kon ik idd wel gewoon trainen :p

Maandag is het rug dag, maar zelfs met rackpulls zijn mijn hamstrings zo verzuurd dat niks lukt, idem voor BOR. Dat is dus wat het voor mij zo vervelend maakt, benen hebben minstens 4 dagen nodig om te herstellen. Volgende week maar weer gewoon benen, ik train benen ook liever niet dan wel. :o

Oke gelukkig, dan moet ik nu gewoon rustig gewicht toevoegen en blijven filmen. Met zwaarder gewicht ga ik juist de mist in, dus doe ik het liever rustig aan.

Mooi klote dat je zoveel tijd nodig hebt om te herstellen. Je kunt natuurlijk gewoon morgen benen doen, en maandag borst doen en dan dinsdag of woensdag rug. Of je skipped de benentraining gewoon, zelf weten natuurlijk ;)

• #1.154
Ja daar baal ik ook van, ik zal het morgen ochtend wel even bekijken. Aangezien ik 's ochtends train.

Bedankt voor het meedenken man! :thumb:

Hoezo ga je nou over progressie beginnen, laatst postte je toch nog een pic waar je wel tevreden over was?

Man the **** up bro, komop.

• #1.156
Hoezo ga je nou over progressie beginnen, laatst postte je toch nog een pic waar je wel tevreden over was?

Man the **** up bro, komop.

Na een cut zie je pas echt resultaat, tijdens een bulk niet echt. Maar dat zal volgende cut wel weer goed komen.

Ik zit gewoon te b**chen idd :roflol:

Ja kom op man, echt geen reden om nu bij de pakken neer te gaan zitten en zo. Zou 't btw niet eens een idee zijn om nog is een extra trainingslocatie te zoeken of zo? Kan me maar moeilijk voorstellen dat je echt gemotiveerd blijft in zo'n homegym, 't komt echt volledig op jezelf neer daar. Met een paar boys om je heen die er tegenaan willen, is er echt veel mogelijk.

• #1.158
Nee dat is ook zo, ik moet juist nu in de bulk alles eruit halen wat erin zit. Dat zou ik graag willen, ik zit idd nog wel eens met motivatie problemen. Maar hier in de buurt zit echt niks, alles wat hier in mijn omgeving 'lift' zijn de everyday UB day figuren, en dat soort types kunnen mij al helemaal niet motiveren. :o Maar wie weet wat de toekomst brengt, zal toch niet mijn hele leven afhankelijk zijn van deze trainings ruimte. ;)

Hoe weet je dat? Ben je al in alle gyms in je omgeving geweest?

• #1.160
Nee, alleen ken ik wel een aantal mensen die naar sportscholen gaan hier in de omgeving. En dat zijn niet mijn vrienden, en ook totaal geen types die ook maar iets van trainen/voeding af weten.

Ik blijf wel thuis trainen, ik zie wel waar ik kom.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven