Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training man en mooie vpr op db row. Vind deficit deadlift ook netjes! Veel volume ook![]()

Flink volume op de squat! Had je die split squat nog geprobeerd want dan spaar je je rug tenminste![]()
Ik heb een poging gedaan, maar na squat kan ik nog amper op mn benen staan, balans is dan echt ver te zoeken
Als ik volume verlaag zal ik split squat ook toevoegen, denk dat ik ook tijdje box squats ga doen.De t*ring, wou zeggen nice squat volume al voordat ik die 10-reppers zag staan
Netjes man!![]()
Dit hou ik ook niet lang meer vol, ik ben echt kapot na die sets. Maar voor een korte periode is het echt lekker, spierpijn duurt tot zondag aan toe 
Mag ook wel met 1x per week, no offence natuurlijk
Toen ik leg day kon doen was ik er meestal te lui voor en nu baal ik enorm dat ik geen (fatsoenlijke) leg days meer kan doen![]()

haha joke, op zich is squat ook wel een k*t oefening, vooral met zo een volume!! Lekker man, maar ondanks dat het een k*t oefening blijft het de beste
Als ik zo een volume zou doen kom ik de volgende dag kruipend me bed uit..![]()
haha joke, op zich is squat ook wel een k*t oefening, vooral met zo een volume!! Lekker man, maar ondanks dat het een k*t oefening blijft het de beste
Als ik zo een volume zou doen kom ik de volgende dag kruipend me bed uit..
Nou, ik loop nu ook niet heel erg frisjes, soms slinger ik op mn poten.. 

Die fatgripz zijn wel nice of niet?
Heb het van meerdere gehoord, misschien zelf ook eens wat aanschaffen.
Mooie training man, maar armen is normaal niet op maandag toch?
Of ben je met dat nieuwe schema begonnen?
dit keer meer de focus op armen en benen.

Balans kan idd met lunge oefeningen lastig zijn. Ik doe walking lunges met dbs. Kan dan mn evenwicht beter bewaren.