kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Training Vrijdag 14-12-12
Squat
1x 80 kg (PR) !!
Ging erg lekker dit keer, squat had ik na mijn mening goed de spanning erop. En een PR eruit geknalt, die kwam wel echt met pijn en moeite eruit.. BURN ****ING r*tard!!
MP's gingen ook beter dan verwacht, volgende keer begin ik op 35 ipv 30 kg.
Ja, dat zou je wel zeggen.. Mijn borst kan makkelijk meer hebben, mijn armen begeven het gewoon veelste snel. Ik denk het wel man, het gewicht voelt anders aan dan met een DL. Gelijk heb je man, en dat zal ik zeker doen.. het komt wel goed, over een half jaar benchen wij beide minstens 70 kg!! Dat moet gewoon!!
Trainen op hardstyle gaat trouwens ook wel lekker.![]()
Dat ging zeker lekker bij je!!! doe je rustigg aan wil niet nu al ingehaald worden door jeee
1x80 die voelde zeker lekker!! netjes manJa haha, ja dat zou ook kunnen.. mijn armen begeven het ook snel met benchen denk dat het een oefening is die je rustiger moet opbouwen dan bijvoorbeeld squats of dl. Ik verloor me motivatie ervoor omdat ik er niet verder mee kwam maar kop op! we gaan ervoor 70kg!!

Ja dat zeker!! ik vind oortjes alleen niet lekker en bij me gym staat altijd pokke herrie aan en tis zonder bass dus het knalt er niet lekker in -.-
je DL en shrugs zijn wel ijzersterk imo..damn kan ik wel op haten

kan mijn subwoofer nog niet kwijt in mn trainingskamer.. Moet toch maar eens plaats maken 

Form was niet best, 1e poging mislukte..