Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training Vrijdag 14-12-12

Squat

1x 80 kg (PR) !!

Ging erg lekker dit keer, squat had ik na mijn mening goed de spanning erop. En een PR eruit geknalt, die kwam wel echt met pijn en moeite eruit.. BURN ****ING r*tard!! :D

MP's gingen ook beter dan verwacht, volgende keer begin ik op 35 ipv 30 kg.

Ja, dat zou je wel zeggen.. Mijn borst kan makkelijk meer hebben, mijn armen begeven het gewoon veelste snel. Ik denk het wel man, het gewicht voelt anders aan dan met een DL. Gelijk heb je man, en dat zal ik zeker doen.. het komt wel goed, over een half jaar benchen wij beide minstens 70 kg!! Dat moet gewoon!!

Trainen op hardstyle gaat trouwens ook wel lekker. :D

Dat ging zeker lekker bij je!!! doe je rustigg aan wil niet nu al ingehaald worden door jeee :P 1x80 die voelde zeker lekker!! netjes man

Ja haha, ja dat zou ook kunnen.. mijn armen begeven het ook snel met benchen denk dat het een oefening is die je rustiger moet opbouwen dan bijvoorbeeld squats of dl. Ik verloor me motivatie ervoor omdat ik er niet verder mee kwam maar kop op! we gaan ervoor 70kg!! :D

Ja dat zeker!! ik vind oortjes alleen niet lekker en bij me gym staat altijd pokke herrie aan en tis zonder bass dus het knalt er niet lekker in -.-

je DL en shrugs zijn wel ijzersterk imo..damn kan ik wel op haten :P

• Topic Starter Topic Starter
Dat ging zeker lekker bij je!!! doe je rustigg aan wil niet nu al ingehaald worden door jeee :P 1x80 die voelde zeker lekker!! netjes man

Ja haha, ja dat zou ook kunnen.. mijn armen begeven het ook snel met benchen denk dat het een oefening is die je rustiger moet opbouwen dan bijvoorbeeld squats of dl. Ik verloor me motivatie ervoor omdat ik er niet verder mee kwam maar kop op! we gaan ervoor 70kg!! :D

Ja dat zeker!! ik vind oortjes alleen niet lekker en bij me gym staat altijd pokke herrie aan en tis zonder bass dus het knalt er niet lekker in -.-

je DL en shrugs zijn wel ijzersterk imo..damn kan ik wel op haten :P

Haha, ik zal het rustig aan doen hoor.. Jou haal ik niet zomaar in! Die 1x80 voelde echt lekker ja, wel echt kapot gaan moest echt alles geven daarvoor :D

Dat denk ik ook ja, het blijft lastig.. Maar het moet en zal lukken! Ik moet me er ook doorheen slaan om die motivatie op te brengen, precies wat jij zegt bro! We gaan voor die 70kg! :D

Oortjes zijn idd hatelijk man, ik heb nu van die klote boxjes met geen bass.. :mad: kan mijn subwoofer nog niet kwijt in mn trainingskamer.. Moet toch maar eens plaats maken :p

DL moet ik nog inhouden hoor, krijg een gigantische pomp in mijn onderrug en dan is het gewoon klaar.. Shrugs zijn wel powershrugs vanaf de spotter bars.. Anders vallen ze ook lager uit hoor :P jij komt ook wel aan die gewichten!

Training Woensdag 19-12-12

Incline BP

8x 35 kg
6x 45 kg
5x 45 kg
3x 50 kg
1x 55 kg (PR)

BP

5x 45 kg
3x 50 kg
1x 55 kg (PR)

SkullCrushers

8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
10x 15 kg

Bench Dips

12x BW
10x BW

Side Raises

12x 7 kg
10x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Upright Rows

8x 35 kg
12x 30 kg

Twijfelde vanochtend of ik wel zou trainen.. Had niet echt zoveel zin, maar het moest gewoon! Had nog wel meer uit BP kunnen halen.. Wil het nu per week verhogen met 3 & 1 RM, werkt voor mij het beste. Triceps en schouders weer goed opgepompt.. Vrijdag weer squats! :D

Hier nog progressie pic, datums staan onder de foto's. Verschil in vp% is wel groot.. :mad:

2uiw19x.jpg

Training Vrijdag 21-12-12

Squat

8x 35 kg
8x 45 kg
6x 55 kg
5x 65 kg
3x 75 kg
0x 80 kg ****ing Fail!! :mad:
1x 80 kg YEAAH!

Romanian DL

8x 65 kg
8x 55 kg
8x 55 kg

Calf Raise

8x 75 kg (PR)
10x 65 kg
12x 60 kg
15x 55 kg

Military Press

5x 35 kg
4x 45 kg

Training ging helaas wat moeizaam.. Squats niet met de juiste spanning, en MP's kwam gewoon helemaal niks meer uit. Naja, volgende keer beter. :)

Filmpje van 1x80 kg squat.. :o Form was niet best, 1e poging mislukte..

http://www.youtube.com/watch?v=mf7RKFtoyRY

Huidige supps die ik op dit moment neem zijn;

Whey, Omega 3, Vitamin D3 5000 IU, Alive multivitamin, Magic EAA en soms als extra toevoeging Lean Gain.

Supps die ik de komende tijd nog weer wil toevoegen zijn; GABA, zink en taurine.

Training Maandag 24-12-12

Pull Up's

1x5 BW

DL

5x 65 kg
5x 75 kg
5x 85 kg
5x 100 kg

Rack Pulls

6x 125 kg
5x 115 kg
5x 105 kg

Power Shrugs

10x 100 kg
12x 85 kg

BOR supinated grip

8x 45 kg
8x 45 kg
6x 55 kg
5x 60 kg (PR)
3x 65 kg (PR)

DL's vallen me tegen. Rack pulls voelde ik me boven rug goed van, echt een lekkere oefening ondanks het maar een kleine ROM is. En dit keer dikke PR's geknalt op mijn BOR's.. supinated grip werkt echt lekkerder na die DL's. :D

Nu lekker rust, vrijdag weer de volgende training. Iedereen prettige kerstdagen, en neem het er lekker van! :wanker:

:P

Training Woensdag 02-01-13

Incline BP

20x 15 kg
6x 35 kg
6x 45 kg
5x 45 kg
3x 50 kg

BP

5x 45 kg
3x 50 kg
5x 45 kg
5x 45 kg
4x 45 kg

Dumbbell Fly

8x 10 kg
8x 10 kg
8x 10 kg

Bench Dips

12x bw
10x bw

SkullCrushers

6x 17,5 kg
7x 15 kg

Side Raises

6x 10 kg
10x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Upright Rows

8x 35 kg
12x 30 kg

15 min. HIIT

Vandaag begonnen aan de cut. Word tijd om het vet eraf te branden. :D Bench press ging weer moeizaam, ik hoop in februari 1x60 te kunnen.. Het gaat langzamer dan ik had gehoopt.. Voor de rest een lekkere training.

Tijdens HIIT had ik beste spierpijn in mn kuiten en hamstrings.. Anders nooit last van met fietsen. Toen ik klaar was werd ik wat raar in mn kop, ik stootte vol mijn kop tegen de stang waar de douche kop aan is bevestigd.. :o En 's middags had ik buikpijn en diarree.. Moet nog echt wennen aan HIIT..

probeer met die squat op je hielen te leunen ipv richting je tenen..het lijkt net of je bijna voorover valt.

Verder voor je gaat zakken grote hap lucht inademen en borst groot maken. Buik aanspannen en zakken maar.
Zo diep mogelijk natuurlijk!

probeer met die squat op je hielen te leunen ipv richting je tenen..het lijkt net of je bijna voorover valt.

Verder voor je gaat zakken grote hap lucht inademen en borst groot maken. Buik aanspannen en zakken maar.
Zo diep mogelijk natuurlijk!

Kijk hier heb ik wat aan! Dankje, ik dacht al dat ik iets niet goed deed met squats.. Morgen is het weer benen dag, ik zal je feedback mee nemen en als het kan een nieuw filmpje maken ter vergelijking.

Training Vrijdag 04-01-13

Squat

8x 35 kg
6x 55 kg
5x 65 kg
5x 65 kg
5x 65 kg
5x 65 kg
3x 75 kg

Romanian DL

8x 65 kg
8x 65 kg
8x 55 kg

Calf Raise

8x 75 kg
10x 65 kg
12x 55 kg
12x 55 kg

20 min. HIIT

Deze benen training wat lichter gedaan, meer gericht op de techniek.. Is nog steeds niet zoals het hoort, dus moet hier de komende weken wat meer aandacht aan besteden. Ik kom steeds met de binnekant van de schoen (hiel) van de grond.. Moet mijn voeten dus anders neer zetten.

Na de training nog HIIT gedaan, was wel pittig.. Heb er zware koppijn van gekregen.. :mad:

je zit toch al op 3x75kg dus die 80kg komt wel, als je echt wilt focussen op de techniek zou ik veel veel oefenen met een lege stang en de dvd van rippetoe downloaden zo heb ik het mezelf aan geleerd.

Hij legt het echt goed uit en jij heb een voordeel dat je thuis een echte barbell en rek heb ik deed het namelijk met een stofzuigerstang..ik zou dat echt doen het is een aanrader!

Je moet je voeten ongeveer schouder breedte neer zetten en dan de voorkant van je voet iets naar buiten trekken, niet te ver natuurlijk maar ik zou echt dvd van rippetoe downloaden of misschien staat het op youtube. Daar staat het echt duidelijk aangegeven en je ken zelfs oefenen zonder barbell of wat dan ook.

20minuten HIIT is wel veel man zou er ook hoofdpijn van krijgen haha, je mag wel trots zijn dat je het zolang vol hou!

Ja dat wel, maar die 3x75 gaat wel traag.. en kom ook maar net op paralel.. Ik wil dieper kunnen squatten met meer gewicht. :P Ik zal eens kijken of ik rippetoe kan downloaden of op youtube kan vinden.

Haha een stofzuigerslang! als het maar werkt, ik zal het proberen.. echt bedankt man!

Ik deed het dus al die keren verkeerd.. Stond veelste breed en mijn voeten te ver naar buiten. Ik ga deze week wat oefenen! hopelijk dat ik vrijdag dan wel met een betere form kan squatten.

Van die 20 minuten HIIT is er wel 5 minuten warming up en 5 minuten cooling down, opsich wel vol te houden.. maar wel zweten als een gek, ja ik keek er ook raar van op dat ik het vol hield na een benen training!

Cutten gaat ook best lastig, word steeds geconfronteerd met lekker eten.. Vanavond lasange gehad, en het weekend zal er ook niet beter op worden.. Mischien dat ik in de toekomst zo rijstkoker ga kopen waar je ook vis / kip en groente in kan klaar maken.. Heb het alleen op dit moment niet zo breed om ook nog eens mijn eigen eten te moeten betalen.. :o

Back squat: voeten gewoon op schouderbreedte, voor je gaat zakken grote hap lucht inademen en borst groot maken. Buik aanspannen. knieen naar buiten als je zakt en zo DIEP mogelijk. En voor jou persoonlijk leun op je hak ipv tenen. Maar ook goede filmpjes bekijken helpt dus gewicht oplaag en oefenen.

Back squat: voeten gewoon op schouderbreedte, voor je gaat zakken grote hap lucht inademen en borst groot maken. Buik aanspannen. knieen naar buiten als je zakt en zo DIEP mogelijk. En voor jou persoonlijk leun op je hak ipv tenen. Maar ook goede filmpjes bekijken helpt dus gewicht oplaag en oefenen.

Zal ik doen, ik kijk wel de filmpjes van Rippetoe, en ga oefenen met alleen de bar, en later gewicht toevoegen. Maar moet je dan tussen elke rep je borst groot maken? Vaak lukt het alleen maar bij de eerste rep, en daarna valt alle spanning weg, daar moet ik dus ook op oefenen. Constante spanning behouden.

Na een tijdje niks meer te hebben gedaan en voeding verwaarloost ben ik toch maar weer gaan trainen.. Wel een k*t training, ben niks meer gewend. Ik hou nu alles netjes bij wat ik binnen krijg per dag, zat er te snel overheen.. Op rustdagen moet ik rond de 1800 kcal naar binnen werken.. :D Morgen krijg ik mijn rubber matten geleverd van fitness seller, en de t-bar row option! Verheug me er nu al op!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 19:34 ----------

Training Maandag 14-01-13

DL

5x 65 kg
5x 80 kg
5x 90 kg
2x 100 kg

Shrugs

20x 65 kg
5x 100 kg
10x 85 kg

BOR supinated grip

8x 45 kg
8x 45 kg
6x 55 kg
6x 55 kg

Barbell Rear Delt Row

8x 35 kg
8x 35 kg

EZ-Bar Biceps Curl

8x 25 kg
8x 25 kg

15 min. HIIT

Wat een slechte training, DL's sloegen nergens op. BOR's waren ook om te janken, enige wat er nog wel een beetje goed uit ziet zijn de shrugs.. :janken:
Krijg van HIIT ook altijd zeer ernstige schijterij. Misselijk als een mother****er, maar moet er maar door heen bijten. :mad:

ECHT EEN ****ING k*t TRAINING potverdommeE.

Vanochtend mijn bestelling van Fitness-seller ontvangen. Rubber vloermatten (250x250) + T-bar row option! :lifter:

20tno6c.jpg

hsvqpv.jpg

Training Maandag 21-01-13

DL

5x70
5x80
5x90

5x100
1x110 fail

MP

5x35
5x35

5x40
3x45
1x50 fail
5x40

Barbell front raise

5x15 bar only
5x15 bar only

Shrugs

10x65
10x75
10x90

BOR supinated grip

8x50
5x60
5x60

T-Bar Row

5x45
5x60
5x60
5x55

EZ BAR curl

5x30
5x35

Rug/traps: 4.5/5
Schouders: 4/5
Biceps: 3.5/5

Ik vond het best wel lekker gaan voor iemand die al een tijdje k*t heeft getraint / voeding niet zo nauw nam. En ook maar 5 uurtjes slaap heeft gehad en een uur naar ontwaken al moest trainen. :D De motivatie zit er weer aardig, moet het nu gewoon even leuk voor mezelf maken. :)

MP vond ik best wel lekker gaan, en de t-bar row vind ik lekkerder dan de BOR. voel het ook veel beter in mijn lats.
Dit keer geen HIIT, zoals het nu is sluit het mooi aan op mijn voeding.

Woensdag ga ik weer benchen, ik hoop op een dikke vette PR. Weet nu namelijk wat ik al die tijd verkeerd deed!

Laatst bewerkt:
Training Woensdag 23-01-13

BP

5x35
5x40

5x50
3x50
5x45

Incline BP

3x45
5x40
5x40

Dumbbell Fly

5x10
5x10
5x12,5

CGBP

5x35
3x45
5x40

Dumbbell Kickback

5x7
5x10
5x10

SkullCrushers

5x15
5x17,5
5x20

Borst: 3/5
Triceps: 4/5

Borst blijft zwak, ik dacht meer te kunnen pressen na het zien van wat filmpjes.. Schouders op het bankje, lats aanspannen.. knijpen in de bar. Maar nee hoor, helaas.. Kom niks hoger dan normaal. Ik moest nu ook echt kijken waar mijn max lag, daardoor is het nogal wat rommelig met het gewicht maar volgende keer weet ik wat ik nu exact moet doen. En het zal mooi zijn als ik nog wat gewicht kan verhogen op de bench press in de cut. :)

Triceps gingen wel lekker, alleen CGBP voel ik amper. Schijnt wel een goede massa pakker te zijn, dat is de reden dat ik hem doe.. Zie nog wel wat er van komt.

WTF, had je sterker verwacht na zien van je fotos :p

Succes met je cut!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven