- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beta as phuck
Van ma t/m vrijdag eet ik clean, maar het weekend minder.
maar kom nooit boven mijn onderhoud uit, alleen op trainingsdagen. (neem activiteiten niet mee in mijn voedingsbehoefte, die reken ik apart per activiteit uit). Het kan natuurlijk schommelen met gewicht zonder dat het ernstig is, maar ik ga t/m maart cutten, en dan weer starten met clean bulk.
Jammer van je squats bro, ziet er voor de rest ok uit![]()

Wel lekkere training hoor, bevalt de cut een beetje?

nette training brah! Buffere benen dan mij
Kan er nog steeds niet overuit dat je krachtstats zo laag zijn in vergelijking met je fysiek xD

Thanks! ik ben de cut best wel zat, ik vind massa kweken veel leuker.. maarja, het is gewoon even nodig. Al neig ik er nu toch al na om bepaalde supps te gaan gebruiken zoals Dexaprine, eetlust blijft hoog dus de verhoudingen in het eten ook..![]()
Kan er nog steeds niet overuit dat je krachtstats zo laag zijn in vergelijking met je fysiek xD
hoe kan ik meer squatten als iemand van 93kg..en 185cm lang 
denk dat mijne iets buffer ogen..maarja idk moeilijk van uit een foto te zien. Iig bij mij zie je al wat meer die spieren der uit komen, straks als jij dat heb knal je die squats weg!!!He Johan,
Als ik zo kijk naar je stats denk ik dat jij wel meer kan benchen hoor. Ik haakte tijdje op 55kg maar ik dacht gwn fck it op naar die 60 en 70 en rep ik eindelijk 70kg. Ik ga je volgen trouwens.

Haha ik denk dat de meeste dat leuker vinden ja! Het is idd nodig dus gewoon even doorbijten, eet je ook gewoon slechte KH of? keep tha discipline
Ik dus ook niethoe kan ik meer squatten als iemand van 93kg..en 185cm lang
Over trainen + foto's;
Nette PR's!! schouders konden idd wel wat beter maar als het er niet in zit dan zit het er niet in..je benen zien er wel buff uit dus waar blijven die squat PR's?? Gewoon pompendenk dat mijne iets buffer ogen..maarja idk moeilijk van uit een foto te zien. Iig bij mij zie je al wat meer die spieren der uit komen, straks als jij dat heb knal je die squats weg!!!
Lekker eten waar je zin in hebt etc. etc. Precies man, naja slechte KH valt wel mee denk ik. Rijst / banaan en brood. Ik hou het redelijk simpel wat dat betreft, alleen in het weekend gaat het vaak mis.
Patat en dat soort dingen, appelgebak van het weekend gehad.. Ik zorg wel dat ik onder mijn onderhoud kom.. maar dat zal wel niet heel veel uitmaken dan.. 

En ik heb een dikke vette PR van 1x55
In verhouding is mijn incline bench press zwaarder dan de gewone.. Naja, ik zal iedere week verhogen + reps target.

Is het een idee om elke spiergroep 2xpw te doen? Zal je bench ook sneller omhoog gaan denk ik (die doe je dan 2xpw). Ik weet dat je aan het cutten bent maar als je 4xpw gaat ipv 3x kun je ook je volume per training daarop aanpassen. En als je gwn je eiwitten binnenkrijgt zul je gewoon hersteld zijn in die 3-4 dagen tussen elke UB dan wel LB training.
En toch goed dat je PR's hebt neergezet!