MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wijziging trainings dagen:

Di / Do / Za

K*t zooi.. Ik weeg mij iedere zaterdag.. Vanochtend 93.2 kg, en vorige week was het nog 92.3 :mad: Van ma t/m vrijdag eet ik clean, maar het weekend minder. :o maar kom nooit boven mijn onderhoud uit, alleen op trainingsdagen. (neem activiteiten niet mee in mijn voedingsbehoefte, die reken ik apart per activiteit uit). Het kan natuurlijk schommelen met gewicht zonder dat het ernstig is, maar ik ga t/m maart cutten, en dan weer starten met clean bulk.

Vanavond training van vanochtend online zetten. Squats gingen ****ed up dit keer..

Training Zaterdag 26-01-13

Squat

5x45
5x50

5x55
5x65
3x70

Romanian DL

5x65
5x75
5x80

Calf Raise

5x65
5x75
5x75

Side Raise

5x7
5x7
5x10

Upright Row

5x35
5x40
5x45

Benen 4/5
Schouders 4/5

Benen had ik meer uit moeten halen.. Maar quads waren op, en wouden niet meer.. Toen dacht ik nog even barbell lunges te doen.. Hele balans was naar de klote, flikkerde nog net op tijd de bar in het rack. :rolleyes:

Schouders matig. Pomp ze liever lekker op met lichte gewichten.. maarja, komt wel weer in de bulk.

Jammer van je squats bro, ziet er voor de rest ok uit :)

Wel lekkere training hoor, bevalt de cut een beetje?

Jammer van je squats bro, ziet er voor de rest ok uit :)

Thanks bro! Squat blijft voor mij samen met bench een struikelblok, heb vroegah nooit benen getraint dus heb heel wat in te halen. :p

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:42 ----------

Wel lekkere training hoor, bevalt de cut een beetje?

Thanks! ik ben de cut best wel zat, ik vind massa kweken veel leuker.. maarja, het is gewoon even nodig. Al neig ik er nu toch al na om bepaalde supps te gaan gebruiken zoals Dexaprine, eetlust blijft hoog dus de verhoudingen in het eten ook.. :o

Training Dinsdag 29-01-13

DL

5x70
5x85
5x95

5x105 PR straps

MP

5x35
5x35

5x40
2x45

Barbell front raise

5x15 bar only
5x15 bar only
5x15 bar only

Shrugs

10x65
10x75
10x90

BOR supinated grip

5x50
5x60
5x70 PR

T-Bar Row

5x45
5x55
5x60
5x65 PR

EZ BAR curl

5x30
5x35
5x37,5

Incline Hammer curl vs. Incline curl

5x10 5x10
5x10 5x10

Rug/traps: 5/5
Schouders: 3/5
Biceps: 4/5

Het begon al lekker, DL's met koppijn uitvoeren. Ik ging gewoon door, **** die koppijn. Uiteindelijk ging half weg training de koppijn weg.. Heb ook eindelijk weer een PR op de deadlift.. Ik dacht altijd pomp te hebben in de rug, maar ik was te onzeker.. Nu durf ik explosief te liften, en kan de bar wat harder droppen op de vloer. Alleen grip faalt nu nog wel eens, binnekort toch maar magnesium blok gebruiken.

Rug ging echt heerlijk. Schouders daarentegen wouden niet mee werken. Kwam niks uit, moet denk ik de volgende keer de warming up lager beginnen ipv 35 kg.
Biceps er nog even bij gepakt, stelt weinig voor maar ging wel goed. Ervaarde weer een beste pomp. :D

Nog even wat foto's van mijn benen (koud aangespannen);

1zfk84o.jpg

18ooxv.jpg

nette training brah! Buffere benen dan mij :)
Kan er nog steeds niet overuit dat je krachtstats zo laag zijn in vergelijking met je fysiek xD

He Johan,

Als ik zo kijk naar je stats denk ik dat jij wel meer kan benchen hoor. Ik haakte tijdje op 55kg maar ik dacht gwn fck it op naar die 60 en 70 en rep ik eindelijk 70kg. Ik ga je volgen trouwens.

nette training brah! Buffere benen dan mij :)
Kan er nog steeds niet overuit dat je krachtstats zo laag zijn in vergelijking met je fysiek xD

Thqx bro! haha, mijn benen groeien opsich niet verkeerd terwijl mijn squats niet zo heel sterk zijn.. best wel geluk heb ik daarmee. :p

Nee daar kom ik ook maar niet bij, nu schatten anderen mij super sterk in terwijl ik p*ssy weights gebruik. xD

Thanks! ik ben de cut best wel zat, ik vind massa kweken veel leuker.. maarja, het is gewoon even nodig. Al neig ik er nu toch al na om bepaalde supps te gaan gebruiken zoals Dexaprine, eetlust blijft hoog dus de verhoudingen in het eten ook.. :o

Haha ik denk dat de meeste dat leuker vinden ja! Het is idd nodig dus gewoon even doorbijten, eet je ook gewoon slechte KH of? keep tha discipline

Ik dus ook niet :p hoe kan ik meer squatten als iemand van 93kg..en 185cm lang :p

Over trainen + foto's;

Nette PR's!! schouders konden idd wel wat beter maar als het er niet in zit dan zit het er niet in..je benen zien er wel buff uit dus waar blijven die squat PR's?? Gewoon pompen :P denk dat mijne iets buffer ogen..maarja idk moeilijk van uit een foto te zien. Iig bij mij zie je al wat meer die spieren der uit komen, straks als jij dat heb knal je die squats weg!!!

He Johan,

Als ik zo kijk naar je stats denk ik dat jij wel meer kan benchen hoor. Ik haakte tijdje op 55kg maar ik dacht gwn fck it op naar die 60 en 70 en rep ik eindelijk 70kg. Ik ga je volgen trouwens.

Hey ruitenwisser,

Ik probeer er alles aan te doen, maar ik blijf al maanden lang op de 5x50 kg hangen. 1x55 red ik nog wel, maar wel met pijn en moeite. Ik ga nu proberen elke week te verhogen met 2.5 kg.. en hopen dat ik zo mijn plateau op de bench press doorbreek. Ik heb ook altijd behoorlijke spierpijn de dag na benchen, en dat houd vaak ook wel 2á3 dagen aan..

Bedankt man, ik zal jou ook volgen! :)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 18:13 ----------

Haha ik denk dat de meeste dat leuker vinden ja! Het is idd nodig dus gewoon even doorbijten, eet je ook gewoon slechte KH of? keep tha discipline

Ik dus ook niet :p hoe kan ik meer squatten als iemand van 93kg..en 185cm lang :p

Over trainen + foto's;

Nette PR's!! schouders konden idd wel wat beter maar als het er niet in zit dan zit het er niet in..je benen zien er wel buff uit dus waar blijven die squat PR's?? Gewoon pompen :P denk dat mijne iets buffer ogen..maarja idk moeilijk van uit een foto te zien. Iig bij mij zie je al wat meer die spieren der uit komen, straks als jij dat heb knal je die squats weg!!!

Haha, bulken is het allerleukste wat er is. :D Lekker eten waar je zin in hebt etc. etc. Precies man, naja slechte KH valt wel mee denk ik. Rijst / banaan en brood. Ik hou het redelijk simpel wat dat betreft, alleen in het weekend gaat het vaak mis. :o Patat en dat soort dingen, appelgebak van het weekend gehad.. Ik zorg wel dat ik onder mijn onderhoud kom.. maar dat zal wel niet heel veel uitmaken dan.. :o

Haha, ik heb het met sommige punten best wel goed voor elkaar zo te horen. maar zo heb ik ook wel weer mijn zwakke punten hoor!

Dankje man!! nee dat is vaak zo, military press blijft soms ook nog een lastige, heb 1 keer in de zoveel tijd een goede dag dat ik echt presteer. Die squat PR's gaan er komen, ik zal er voor blijven vechten! Met die squats van jou zullen jou benen wel buffer zijn ja haha, dan moet ik nog even door liften voordat ze bij mij er ook meer uit knallen! Hehe, laten we het hopen :D

Laatst bewerkt:
Ik ga dit volgen, succes!

Training Donderdag 31-01-13

BP

5x35
5x40

5x45
5x47,5
5x50
1x55 PR :o

Incline BP

5x40
5x45 PR
3x50 PR

Dumbbell Fly

5x10
5x10
5x12,5

CGBP

5x35
5x40
5x42,5

Dumbbell Kickback

5x7
5x10
5x10

SkullCrushers

5x20
5x25
5x27,5

Bench Dips

12xBW

Borst: 3,5/5
Triceps: 4/5

Borst ging weer k*t. Bench press moet ik met 2.5 kg verhogen anders haal ik die 5 reps nooit. :rolleyes: En ik heb een dikke vette PR van 1x55 :roflol: In verhouding is mijn incline bench press zwaarder dan de gewone.. Naja, ik zal iedere week verhogen + reps target.

Triceps gingen wel goed, skullcrushers was laatste setje iets te zwaar. Waardoor de laatste rep niet soepel ging. Dumbbell kickback was ook wel heavy, maar ging goed. :)

Mijn doel is eind februari 5x60 kg te kunnen drukken.. :)

Laatst bewerkt:
Is het een idee om elke spiergroep 2xpw te doen? Zal je bench ook sneller omhoog gaan denk ik (die doe je dan 2xpw). Ik weet dat je aan het cutten bent maar als je 4xpw gaat ipv 3x kun je ook je volume per training daarop aanpassen. En als je gwn je eiwitten binnenkrijgt zul je gewoon hersteld zijn in die 3-4 dagen tussen elke UB dan wel LB training.

En toch goed dat je PR's hebt neergezet!

Is het een idee om elke spiergroep 2xpw te doen? Zal je bench ook sneller omhoog gaan denk ik (die doe je dan 2xpw). Ik weet dat je aan het cutten bent maar als je 4xpw gaat ipv 3x kun je ook je volume per training daarop aanpassen. En als je gwn je eiwitten binnenkrijgt zul je gewoon hersteld zijn in die 3-4 dagen tussen elke UB dan wel LB training.

En toch goed dat je PR's hebt neergezet!

Ik ben eerst van plan zo nog even door te gaan. Weet nog niet precies hoelang mijn cut gaat duren, maar dan kan ik wel borst meer aandacht geven. 4 keer trainen komt niet zo heel goed uit, vandaar doe ik nu alles in 3 dagen en dat kan allemaal net. Maar bedankt man! Ik zal het onthouden en eens uitproberen of dat goed uitpakt. :)

Ja gelukkig toch nog een beetje gevorderd met die PR's, alleen jammer dat het gewicht weinig verschilt!

Nette training,

@jay

Dat 2x borst per week pakken ga ik denk misschien binnenkort doen. Ik heb gemerkt dat wanneer ik 2x week been train dat ze veel sneller kracht gainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven