XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Ja precies, ik begrijp wat je bedoeld :p
Dat heb ik ook hoor, voelt ook niet fijn. Kan dan ook veel minder kracht zetten..
Dat moet verder ook geen probleem zijn, ik voer ze ook zo uit. En volgens mij de meeste mensen wel, ;)

Ik heb de buik eraf geknipt, want dan weet je waar die 18% vandaan komt :roflol:
Dit was wel flexed, anders komt borst er helemaal niet uit. En dan zie je ook totaal geen definitie.
Alleen lijken biceps in deze houding veel kleiner dan vanaf de zijkant, zal wel door schouders komen.

Goed fysiek man! buff joh, jij heb niet eens een kuur nodig ! ga zo door :thumbs:

Trainen op zaterdag :windup:

• #1.225

Vrijdag vind ik echt een klote dag om te trainen, dan eet ik 's middags ook altijd warm.. En met volle maag trainen werkt niet :o
Zaterdag ochtend trainen is wel chill man, dan loop je de hele dag met pump in je flikkert :cool:

Ja denk het ook wel, met andere schoenen is de zool flexibeler.. Adipowers zijn dus niet echt geschikt voor kuit oefeningen. Ja dat zag ik eerder ook, 200 vond ik ook veelste duur, ben ik nu goedkoper uit. :D
Hmm die zwart/rode heb ik nooit eerder gezien, maar die zien er ook bruut uit man!

Hahaha ja, ik zou het wel willen. Alleen om op te lopen zijn ze niet echt lekker.
Heb ze ook gebruikt met OHP, en het ging echt veel beter.
Had nog wel eens de neiging om achterover te vallen /uit balans te raken.

Voor calf raises zijn ze misschien wel te stevig ja..maar je moet ook niet te slappe schoenen er voor hebben.
ja ik vind 200euro echt veel te duur..40euro scheelt een hoop! Ja die zwart rode vind ik ook wel vet!

ik heb geen idee :P wou dat ik het kon testen :o ja misschien even wennen kwa balans.

Thanks bro!! Mooi compliment :D Ik ga zeker zo door, verheug mij nu alweer op mn rug training van morgen!

Top houden zo! :thumbs:

• #1.227
Voor calf raises zijn ze misschien wel te stevig ja..maar je moet ook niet te slappe schoenen er voor hebben.
ja ik vind 200euro echt veel te duur..40euro scheelt een hoop! Ja die zwart rode vind ik ook wel vet!

ik heb geen idee :P wou dat ik het kon testen :o ja misschien even wennen kwa balans.

Top houden zo! :thumbs:

Nee dat is zo, alleen denk dat je met calf raises niet diep genoeg kan komen om je calfs goed te squeezen.
Schoen is daar iets te stijf voor, dus dan gewoon andere schoenen aan doen. :p
Helemaal mee eens, 200 euro word te gek. 160 is nog steeds veel, maar je hebt er langer plezier van dan 160 euro aan supplementen :D

Haha, ik had ook geen enkel idee hoe het zou trainen, maar mijn presses gingen echt goed. Heb eindelijk weer PR's neergezet!

En komt helemaal goed man, elkaar motiveren doet ook wonderen! :cool:

Nee dat is zo, alleen denk dat je met calf raises niet diep genoeg kan komen om je calfs goed te squeezen.
Schoen is daar iets te stijf voor, dus dan gewoon andere schoenen aan doen. :p
Helemaal mee eens, 200 euro word te gek. 160 is nog steeds veel, maar je hebt er langer plezier van dan 160 euro aan supplementen :D

Haha, ik had ook geen enkel idee hoe het zou trainen, maar mijn presses gingen echt goed. Heb eindelijk weer PR's neergezet!

En komt helemaal goed man, elkaar motiveren doet ook wonderen! :cool:

Waar heb je die dingen gekocht en had je goeiiiiiie levering?

• #1.229
Waar heb je die dingen gekocht en had je goeiiiiiie levering?

www.ieljastriksports.nl

Ja goede levering, site heeft geen Ideal plug-in maar met overboeking via internetbankieren gedaan.
Maandag avond besteld, woensdag middag al geleverd door PostNL.

Zelfde maat besteld als mijn all stars. Adipowers zitten wel iets strakker maar niet dat het vervelend zit, precies goed. :)

• #1.230
Training Zaterdag 18-01-14
week 1

BOR Bovenhands vs. Onderhands
5x40 5x40
5x45 5x45
5x50 5x50

Dumbell Row
10x20
10x25
10x30
6x32,5 PR

Chin Ups Assisted (small grip)
x10
x10
x10

Rackpull
5x80
5x100 vanaf hier straps
3x110
2x120

Bench Reverse Flyes
10x6
10x6
10x6

Haney Shrugs
5x90
5x100
5x110 PR

Shrug Holds
15x20

1 set of 15
- On first rep, hold at top of shrug for 1 second
- On second rep, hold at top of shrug for 2 seconds
- On third rep, hold at top of shrug for 3 seconds
- Continue progression for 15 reps, holding for 15 seconds on 15th

Lekkere training, BOR ging wel wat minder goed. DB row deed ik nu vanaf het rack ipv bench, voelde veel beter.
Chins met smalle grip was ook wel lekker. Rackpull was zelfs met straps een klote grip, maar wel goed gepompte rug.

Haney shrugs met laag volume, nice! En die shrugs hold was echt dodelijk. :o
Bij de 13 sec. was ik al helemaal kapot. Had tot de 20 sec zullen gaan..

Nog wat foto's van rug gauw gemaakt, die eerste was niet eens echt helemaal flexed.
2e probeerde ik nadruk op traps te leggen, maar ging niet echt lekker.
Had al weinig tijd want was laat klaar met trainen.

SAM_2225-.jpg

SAM_2227-.jpg

Gaat nog steeds goed zo te zien! :thumbs: Maar waarom laat je je VP zo hoog oplopen? Zou het geen goed idee zijn om dieper te cutten volgende keer? (+- 10% ofzo?)

• #1.232
Gaat nog steeds goed zo te zien! :thumbs: Maar waarom laat je je VP zo hoog oplopen? Zou het geen goed idee zijn om dieper te cutten volgende keer? (+- 10% ofzo?)

Gaat wel weer lekker ja! Ja misschien dom, maar anders zou ik diep cutten en maar weinig massa overhouden.
Had al dik 7 maanden ge-cut, dan ben je het ook wel zat. :o Half maart ga ik wel dieper cutten, kijken of ik ripped kan worden voor de zomer :P

7 maand is idd wel lang. :eek:

• #1.234
Wel rare v vorm heb je nu door die bandjes xd. Ik ben blij als ik eindelijk kan cutten srs. Al dat eten komt me de neus uit:(

Brede lats man :thumbs:
En flinke haney shrugs, doe het je niet na :(

• #1.237
Wel rare v vorm heb je nu door die bandjes xd. Ik ben blij als ik eindelijk kan cutten srs. Al dat eten komt me de neus uit:(

Hahaha ja ik weet het man :roflol: die zwembandjes blijf ik ook wel houden denk ik.. Mij stoort het niet eens meer, die bandjes waren in het begin breder dan mn lats :p Ik haat cutten, veelste weinig eten en je zit al gauw aan je kcal limiet..

Heb zojuist een pizza van 1200 kcal op, dus zit al weer dik over mn kcal heen.. :o

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Brede lats man :thumbs:
En flinke haney shrugs, doe het je niet na :(

Thanks man, lats zitten gelukkig wel mee :D
Komt wel, jou dumbell shrugs zijn anders ook niet verkeerd! ;)

Haha als die er straks af zijn lijkt je rug nog groter.

• #1.240
Training Maandag 20-01-14
week 2

Close Grip Swissbar Bench Press Small Grip
10x40
10x40
10x42,5

Skullcrushers
10x20
10x22,5 ellebogen pijnlijk..
10x20

Dumbbell Kick Back
10x7,5
10x7,5
10x7,5

EZ Curl
10x25
10x25
10x25

Incline Dumbell Curl
10x10
10x10
10x10

Preacher Curl
10x6
10x6
10x6

Lateral Side Raise
10x5
10x6
10x7,5

Wrist Curl
10x20
10x22,5
10x22,5

Static Holds Fatgripz
80kg 12sec.
60kg 40sec.
40kg 1.10 min

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven