AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
die squat volumee yooo..lekkere training voor de rest! ;) adipowers, de adidas power perfect of die nieuwere versie? ik zat ook lange tijd over na te denken om ze te kopen zijn alleen nog wel prijzig. vind die adidas power perfect wel bruut.

Thanks bro! Ging wel lekker ja, dit is die versie van 2012, die rode. Ze zitten lekker man, erg stevig. Heb ze zojuist binnen gekregen. Zijn wel erg prijzig idd, maar denk wel een top investering. :p

ook wel benieuwd naar die adipowers idd

Lijken mij wel top schoentjes, ze zitten echt stevig. Een echte keuring komt pas wanneer ik weer moet squatten. :D

New Gear:

33cxc11.jpg

29nxyjc.jpg

2khc79.jpg

Looking good! :thumbs:
Vooral jelly op die schoenen :o

• #1.203
Looking good! :thumbs:
Vooral jelly op die schoenen :o

Thanks bro! :D
Haha, ik zat al een heletijd met die schoenen in mn kop. Durfde alleen nooit te bestellen vanwege de schoenmaat.
Heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en besteld. :o
Ze passen gelukkig goed, alleen wel iets strakker dan mijn andere schoenen.

Ik heb geen eens sportschoenen, sport meestal gewoon op mijn casual schoenen die ik ook aan doe na school :roflol:

damn ima jellyfish with mirinsauce.. die schoenen zijn epic, zien er echt goed uit! volgens mij gaan ze superlekker squatten! ik wou dus die andere soort bestellen maar vind deze versie mooier (alleen duurder) maar zeker een goede investering! ben benieuwd ! zien er echt strak uit

@Shady, haha ik ook niet..train gwn op airmax die ik ook overdag wel eens aan heb en soms op me cruyfs die ik ook gewoon normaal draag:o

• #1.206
Ik heb geen eens sportschoenen, sport meestal gewoon op mijn casual schoenen die ik ook aan doe na school :roflol:

Ik eerder ook niet hoor, squatte en alles gewoon op all stars. Maar heb al een aantal keer gehad met squat dat ik balans bijna verloor.. Door die verhoging in de hak zal dit wel minder worden, heb net wat bodyweight squats gedaan, en dat ging lekker. Snel eens met gewicht proberen :D

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

damn ima jellyfish with mirinsauce.. die schoenen zijn epic, zien er echt goed uit! volgens mij gaan ze superlekker squatten! ik wou dus die andere soort bestellen maar vind deze versie mooier (alleen duurder) maar zeker een goede investering! ben benieuwd ! zien er echt strak uit

@Shady, haha ik ook niet..train gwn op airmax die ik ook overdag wel eens aan heb en soms op me cruyfs die ik ook gewoon normaal draag:o

:roflol:

Thx bro, ben er ook wel blij mee :P Ja deze vind ik dus ook mooier dan die witte variant. En deze lijken mij ook iets steviger (of dat zo is weet ik niet zeker). Gewoon elke maand wat geld weg leggen, dan heb je die schoentjes zo bij elkaar gespaard. En je gebruikt ze alleen voor trainen dus slijtage valt wel mee. ;)

:roflol:

Thx bro, ben er ook wel blij mee :P Ja deze vind ik dus ook mooier dan die witte variant. En deze lijken mij ook iets steviger (of dat zo is weet ik niet zeker). Gewoon elke maand wat geld weg leggen, dan heb je die schoentjes zo bij elkaar gespaard. En je gebruikt ze alleen voor trainen dus slijtage valt wel mee. ;)

Ja ze zijn ook mooier, zelf denk ik ook steviger en beter. Ja ik denk dat je me overgehaald heb om dat te doen! Het is dat je een homegym heb anders zullen mensen toch jaloers kijken naar je schoenen! Ja ik denk dat je er makkelijk een paar jaar mee door kan, ik zou ze dan ook goed verzorgen en echt alleen voor het trainen gebruiken inderdaad.

• #1.208
Ja ze zijn ook mooier, zelf denk ik ook steviger en beter. Ja ik denk dat je me overgehaald heb om dat te doen! Het is dat je een homegym heb anders zullen mensen toch jaloers kijken naar je schoenen! Ja ik denk dat je er makkelijk een paar jaar mee door kan, ik zou ze dan ook goed verzorgen en echt alleen voor het trainen gebruiken inderdaad.

Die zool van de adipower is iig wel erg hard, kan je geen beweging in krijgen. Nice man, het is duur maar wel de moeite waard! Ik heb ze gekocht bij www.ieljastriksports.nl Daar zijn ze €159,95
Haha ja dat denk ik ook wel, onder de lifters is dit wel een top schoen. Ga ik ook zeker doen, ben er wel zuinig op. Om gewoon op te lopen zou ik dus sowieso niet doen :p

Die zool van de adipower is iig wel erg hard, kan je geen beweging in krijgen. Nice man, het is duur maar wel de moeite waard! Ik heb ze gekocht bij www.ieljastriksports.nl Daar zijn ze €159,95
Haha ja dat denk ik ook wel, onder de lifters is dit wel een top schoen. Ga ik ook zeker doen, ben er wel zuinig op. Om gewoon op te lopen zou ik dus sowieso niet doen :p

Hoort ook juist wel goed stevig denk, goede zool om mee te squatten. Zeker wel een goeie investering! oohhh ik had die schoenen voor 200euro gezien..dat scheelt een stuk! hierzo op deze site zijn ze voor 200euro..die zwart/rode vond ik ook wel vet! http://www.athleteshop.nl/sporten/fitness/krachtschoenen?gclid=CK_fkOPQgrwCFQZf3godRAEAlw

nee om op te lopen haha never, je zou het bijna wel willen zeker :p

• #1.210
Training Donderdag 16-01-14
week 1

Swiss Bar Military Press
6xbar
5x30
5x35
5x40
3x45 + Wrist Wraps PR

Dumbell Shoulder Press
6x15 PR
6x15
6x15

Incline Dumbell Bench Press
10x15
10x17,5 PR
10x17,5

Dumbell Bench Press
9x17,5
8x20 VPR
5x22,5 PR

Incline Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10
10x10

Zowat de hele training wel wrist wraps gebruikt, vind ik net iets fijner voor mn polsen.
Was wel een goede training, weer wat PR's op presses waar ik totaal niet goed in ben. :)
Heb nog wat foto's gemaakt, er zit maar 1 foto tussen die mij bevalt..

SAM_2219-.jpg

• #1.211
Hoort ook juist wel goed stevig denk, goede zool om mee te squatten. Zeker wel een goeie investering! oohhh ik had die schoenen voor 200euro gezien..dat scheelt een stuk! hierzo op deze site zijn ze voor 200euro..die zwart/rode vond ik ook wel vet! http://www.athleteshop.nl/sporten/fitness/krachtschoenen?gclid=CK_fkOPQgrwCFQZf3godRAEAlw

nee om op te lopen haha never, je zou het bijna wel willen zeker :p

Ja denk het ook wel, met andere schoenen is de zool flexibeler.. Adipowers zijn dus niet echt geschikt voor kuit oefeningen. Ja dat zag ik eerder ook, 200 vond ik ook veelste duur, ben ik nu goedkoper uit. :D
Hmm die zwart/rode heb ik nooit eerder gezien, maar die zien er ook bruut uit man!

Hahaha ja, ik zou het wel willen. Alleen om op te lopen zijn ze niet echt lekker.
Heb ze ook gebruikt met OHP, en het ging echt veel beter.
Had nog wel eens de neiging om achterover te vallen /uit balans te raken.

Ga goed he jonge ziet er bruut uit. Ben benieuwd als je gaat cutten wat daaronder zit :cool: n o homo.

• #1.213
Ga goed he jonge ziet er bruut uit. Ben benieuwd als je gaat cutten wat daaronder zit :cool: n o homo.

Borst gaat nu wel goed vooruit ja, thanks man! Ja ben ik ook wel benieuwd naar, half maart word het tijd voor de cut. Tegen die tijd nog massa erop zien te knallen :D

Vind je bovenarmen er wel groot uitzien zo hoor.
Mooie PR's, zoals Ash zegt, benieuwd wat er onder dat vet zit, want borst ziet er ook goed uit zo :thumbs:

• #1.215
Vind je bovenarmen er wel groot uitzien zo hoor.
Mooie PR's, zoals Ash zegt, benieuwd wat er onder dat vet zit, want borst ziet er ook goed uit zo :thumbs:

Bovenarmen gaan wel lekker ja, heb ook wel redelijk grote side delts.
Thanks man! :thumb: Ik ben zelf ook benieuwd haha, hoop alleen dat rug en traps nog iets groeien.
Borst is van de zijkant gewoon goed, maar vanaf de voorkant zie je echt totaal geen definitie. Flat chest :o

Bovenarmen gaan wel lekker ja, heb ook wel redelijk grote side delts.
Thanks man! :thumb: Ik ben zelf ook benieuwd haha, hoop alleen dat rug en traps nog iets groeien.
Borst is van de zijkant gewoon goed, maar vanaf de voorkant zie je echt totaal geen definitie. Flat chest :o

Ik heb het tegenovergestelde, vanaf de front zie ik wel aardig wat, maar van de zijkant (in jou pose bv) juist niks :o
Mijn delts failen een beetje, afgezien van de front delt, maar ga er aan werken :)
Welke grip hanteer jij bij de reverse flyes?
Ik merk namelijk dat met pronated grip (binnenkant hand naar me toe met de reverse fly beweging), me ROM veel kleiner is dan met een tegenovergestelde grip, of een hammer grip.
Vind de pronated grip ook niet zo fijn eigenlijk :o

• #1.217
Ik heb het tegenovergestelde, vanaf de front zie ik wel aardig wat, maar van de zijkant (in jou pose bv) juist niks :o
Mijn delts failen een beetje, afgezien van de front delt, maar ga er aan werken :)
Welke grip hanteer jij bij de reverse flyes?
Ik merk namelijk dat met pronated grip (binnenkant hand naar me toe met de reverse fly beweging), me ROM veel kleiner is dan met een tegenovergestelde grip, of een hammer grip.
Vind de pronated grip ook niet zo fijn eigenlijk :o

Haha, dan vind ik dat je juist beter van front wel definitie kan hebben.. Side chest valt namelijk minder goed op.
Side raises + upright row heeft bij mij goed geholpen voor goede side delts.
Ik heb nooit een andere grip gebruikt dan pronated grip, zal ook eens hammer grip proberen.
Ik deed wel bij pronated grip op het eind van de beweging mijn polsen wat draaien.
Dus de gewichten naar je pinken omhoog draaien, daarbij squeezden mijn rear delts goed.
Pronated vind ik ook niet erg lekker na bijv. een serie DR rows en shrugs te hebben gedaan. :o

Front pic, is btw wel met pump (let niet op acne op borst) :p

edit: Ik doe dus ook hammer grip, pronated lijkt mij ook niks.. Dacht dus altijd dat ik pronated deed. :o

SAM_2222-.jpg

Laatst bewerkt:
Breejjjee s houders hier lijkt vet% veel minder

• #1.219
Breejjjee s houders hier lijkt vet% veel minder

Thqx! Toch is vet% dik 18% als het niet hoger is.. Weeg op het moment 87.3 kg, en bulk nu 7 weken. Rond de 3,5 kg in 7 weken gepakt.
Toch is vet volgens mij niet abnormaal hoog gestegen. Meeste vet zich wel op onderbuik, heupen en schouderbladen.

Nja pronated grip... aangezien het 'REVERSE' flyes zijn wordt de grip dus ook omgedraaid :P
Met de knokkels naar me toe is de ROM iig groter dan met de knokkels van me af :o
Hoop dat het geen probleem is om ze zo uit te voeren dan :D

Pic lijkt idd geen 18% vet, op dit gedeelte.
Was dit flexed?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven