- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
die squat volumee yooo..lekkere training voor de rest!adipowers, de adidas power perfect of die nieuwere versie? ik zat ook lange tijd over na te denken om ze te kopen zijn alleen nog wel prijzig. vind die adidas power perfect wel bruut.
Thanks bro! Ging wel lekker ja, dit is die versie van 2012, die rode. Ze zitten lekker man, erg stevig. Heb ze zojuist binnen gekregen. Zijn wel erg prijzig idd, maar denk wel een top investering.

Lijken mij wel top schoentjes, ze zitten echt stevig. Een echte keuring komt pas wanneer ik weer moet squatten.

New Gear:

adipowers, de adidas power perfect of die nieuwere versie? ik zat ook lange tijd over na te denken om ze te kopen zijn alleen nog wel prijzig. vind die adidas power perfect wel bruut.

Ja deze vind ik dus ook mooier dan die witte variant. En deze lijken mij ook iets steviger (of dat zo is weet ik niet zeker). Gewoon elke maand wat geld weg leggen, dan heb je die schoentjes zo bij elkaar gespaard. En je gebruikt ze alleen voor trainen dus slijtage valt wel mee. 
n o homo.