Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n swissbar wil ik ook wel eens testen. Kost ook aardig wat zeker?
lekkere volume voor een arm training man! vanwaar eigenlijk 1 schouder oefening erbij?

Ziek veel curls
Binnenkort ga ik zelf ook eens een arm dagje doen, ziet er leuk uit![]()
Mijn biceps stonden in de fik 

had ik maar wat betere genen ook, denk dat me metabolisme ook niet echt spoort maarja.
Maar dan kan het weer verschillen, je hoeft maar een beetje aan te komen en je onderhoud veranderd alweer..
Ik heb van internet wat berekend, en aan de hand van de weegschaal zie ik wel of ik moet verlagen of verhogen. Ik ga niet meer zo ferm bulken als vorig jaar.. Dan ben ik voor ik het weet weer zo vet als een varken. 

Metabolisme kan echt heel erg verschillen per persoon.. Ik heb dus echt een trage metabolisme. Er zijn heel veel mensen die meer kunnen eten dan ik. Van de ene kant ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te eten, alleen in de cut is het storend.. Want dan moet ik ook drastisch minderen.
Haha was het maar zo makkelijk iddMaar dan kan het weer verschillen, je hoeft maar een beetje aan te komen en je onderhoud veranderd alweer..
Ik heb van internet wat berekend, en aan de hand van de weegschaal zie ik wel of ik moet verlagen of verhogen. Ik ga niet meer zo ferm bulken als vorig jaar.. Dan ben ik voor ik het weet weer zo vet als een varken.
![]()
maar drink ook dan wel 3 liter water ofso..
ik zal nog eens googelen over metabolisme..
Ja inderdaad, ik denk juist dat ik een super snelle heb..Ja ik ben er 1 van! Tja in de cut is het wel storend, maar heb liever dat ik minder eten nodig had.
Ja dat wel maar had wel makkelijk geweest, ja dat heb ik zo vaak gedaan maar niks schijnt te helpen zowat..Ik weet niet moet ook 3x naar de wc bijna elke dag. En voor plassen nog veeeel meermaar drink ook dan wel 3 liter water ofso..
Het eten schijnt niet vast te blijven bij mij, weet niet wat het is..Nu weer terug naar brood, veel brood ..brood met pindakaas..8/10broodjes per dag met minimaal 1 power muscle shake. Avond eten, cashewnoten casein shake..vaak 2 eieren of perzik erbij. IDK.. misschien nog meer eten .. pffik zal nog eens googelen over metabolisme..
Lekkere training man!

Maar damn man, je moet echt t*fus veel eten..... Ik zou je onderhoud nog eens berekenen op http://www.fitness-weetjes.nl/basisregels-voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte/ En als activiteitsniveau toch wel 3 of 4 pakken. 
Denk het ook man, aangezien je ook moeilijk aankomt. Ja kan het mij wel voorstellen, enige voordeel is dat je niet altijd clean hoeft te gaan.
Ik ook wel redelijk wat, minstens 2x per dag. En met pissen ben ik soms net een wijf haha. Drink alleen niet zoveel als jou, haal net de 2 liter, trainingsdagen wel iets meer.
Nice bro, ik neem ook elke dag een broodje pindakaas voor die uber anabole werkingMaar damn man, je moet echt t*fus veel eten..... Ik zou je onderhoud nog eens berekenen op http://www.fitness-weetjes.nl/basisregels-voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte/ En als activiteitsniveau toch wel 3 of 4 pakken.
En bedankt man!

Goeie training man, lekkere volume!! hoeveel keer train je eigenlijk in de week, en nog steeds split? die dumbbell rows is dat kg per hand ? Zo ja, wel sterke rows man..daar kan ik op dit moment alleen nog maar van dromen
haha ja pindakaas schijnt die werking te hebben inderdaad, ben het aan het uit testen! Ja echt ziek veel snap het niet..ik heb het berekent het staat 2487 kcal, dus eigenlijk 2500kcal is me onderhoud. met niveau 4 zit ik wel bijna op 2800..
Maar heey wel goed nieuws! vanmorgen woog ik precies 62kg! Misschien dat er nog wat af gaat, maar zo in de ochtend op een lege maag..still happy
En komt wel man, mijn max was begin December ook 20kg DB's.
Niet verkeerd, dan is er toch vooruitgang Nice man, (V)pr's beginnen lekker te stromen!
Misschien die shrug holds ook eens proberen, klinkt goed!![]()