- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere arme training man, ja gewicht toevoegen is altijd een must..anders toch wat minder reps tot je de 10 red..

Ik voel nooit echt een gigantische pomp of sterker nog een pomp in schouders/borst, beetje vaag..Maar lekkere training man wel sterke MP! Volgende keer beter met je PR!
Een echt goeie schouder oefening goed aanpakken en daarna ook borst valt ook zwaar..wel lekkere training!
Thanks man, volgende keer ga ik die PR zetten! 
Nette training weer man
(V)pr's blijven stromen dus niets te klagen!

Dat is ook klote, maar van de andere kant ook wel fijn.. Bij mij zit pomp vaak in de weg.Thanks man, volgende keer ga ik die PR zetten!
Als ik eerst borst pak, en dan schouders. Dan komt er niks van schouders terecht. Nu gaat borst ook nog wel aardig vooruit. Dus leg de focus iets meer op schouders.

Ja als ik het zo hoor ben ik er wel blij mee..Ja sowieso !!
Ja borst en schouders achter mekaar is altijd wel zwaar..geen idee waarom het zijt zo
btw nice training en lekkere PR's!!

Lekker man
Rust tussen setjes is geen probleem toch? Vooral niet als je thuis traint
Ik was vorige training ook echt suf bezig met 3 minuten rust, wel lekker af en toe
Preacher curl met dumbells trouwens?
Je hebt me over gehaald om aan het einde van me bulk toch eens één keer een armdag te proberen![]()

alleen dan vooral als je echt zwaar gaat!