Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor anderen wel, voor mezelf niet. :o Snapte er de balle van waarom mijn deadlift zo slecht ging. Heupen schoten idd omhoog.
En omdat ik die hele slechte techniek gewend was bleef ik dat maar herhalen, foute techniek afleren is best lastig.

Mooi dat het kwartje eindelijk is gevallen haha. Volgens mij is het niet eens een ramp dat je meer vanuit je rug deadlift maar je kunt dan wel minder gewicht gebruiken dan wanneer je goed je benen zou gebruiken. Maar dan zou je natuurlijk beter gewoon rack pulls kunnen doen dan schakel je je benen helemaal uit en minder kans op blessures denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Mooi dat het kwartje eindelijk is gevallen haha. Volgens mij is het niet eens een ramp dat je meer vanuit je rug deadlift maar je kunt dan wel minder gewicht gebruiken dan wanneer je goed je benen zou gebruiken. Maar dan zou je natuurlijk beter gewoon rack pulls kunnen doen dan schakel je je benen helemaal uit en minder kans op blessures denk ik.

Haha ja werd ook wel tijd. Nee dat is volgens mij ook niet zo'n ramp, maar je hamstrings en onderrug krijgen het veel zwaarder te verduren. Benen hoeven helemaal geen werk te verrichten met rack pulls, dat scheelt wel. Toch vind ik het best een zware oefening, onderrug en lats voelen 'm wel.

• #1.304
Training Maandag 10-02-14
week 4

T-Bar Row Wide Grip
10x45
10x50
10x55

T-Bar Row Small Grip
10x40
10x45
10x50
10x55

Dumbell Row
10x25
10x30
10x35 VPR
6x37,5 PR

Chin Ups Assisted (small grip)
x10
x10

Rackpull
5x80
3x100
3x120
1x135 PR en toen zag ik sterretjes.

Bench Reverse Flyes
10x6
10x6
10x6

Haney Shrugs
5x95
5x105
5x115

DB Shrug Holds
15x25 PR

1 set of 15
- On first rep, hold at top of shrug for 1 second
- On second rep, hold at top of shrug for 2 seconds
- On third rep, hold at top of shrug for 3 seconds
- Continue progression for 15 reps, holding for 15 seconds on 15th

Ging wel lekker, T-bar row voelde echt goed. Lats voelde ik goed.
DB row werd zwaar, voelde boven de 35kg lats ook niet echt meer.. maar toch een PR :D
Chins blijf ik k*t vinden, voel meer onderarmen dan lats. Rackpull had ik meer van verwacht, blijft zwaar.
Onder en bovenrug zaten ook gauw vol. En shrugs blijf ik lekker vinden :D

En ik heb weer een vetpercentage meter.. Sta nu 19% :o Dus ga iets lager in kcal. Als ik maar tot eind van bulk niet boven de 20% kom vind ik het prima.
Gewicht zal ik morgen ochtend bekijken, gok dat ik wel op 90kg sta (incl. ****ing veel vocht).
Lats zijn best wijd, alleen niks meer van te zien door mn lovehandles.. :rolleyes: Rug is wel zichtbaar dikker geworden!

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

:roflol:

Vooral fatgains.. :roflol:

1x135 PR en toen zag ik sterretjes.

Know that feel :roflol:
t*ring man, dumbell row's gaan hard! 40kg voor de cut zonder biggie :cool:

Ik kijk met chins nu zelf naar het plafond, in plaats van naar de bar, dus meer naar het punt waar je heen wil.
Voor mij helpt het wel, ook al is het misschien maar mentaal ;)
Just sharing :p

Jij had een meter van B&F die al een jaar mee gaat toch? Zo'n ding die je gratis bij een bestelling krijgt, boven de €70 euro ofzo? Misschien schaf ik er ook maar eens een aan :o

• #1.306
Know that feel :roflol:
t*ring man, dumbell row's gaan hard! 40kg voor de cut zonder biggie :cool:

Ik kijk met chins nu zelf naar het plafond, in plaats van naar de bar, dus meer naar het punt waar je heen wil.
Voor mij helpt het wel, ook al is het misschien maar mentaal ;)
Just sharing :p

Jij had een meter van B&F die al een jaar mee gaat toch? Zo'n ding die je gratis bij een bestelling krijgt, boven de €70 euro ofzo? Misschien schaf ik er ook maar eens een aan :o

Haha, ja dan voel je je best beroerd.. :roflol:
Lul niet man!! Jij pakt al een tijdje setjes met 10 reppers @ 40kg DB row.. :p
Maar die 40kg is we haalbaar ja, moet goed komen!

Klinkt zo gek nog niet, ik zal dit eens proberen. Probleem is dat ik nu zelfs al straps gebruik voor chins.. :o
Wintertijd, dus heb ****ing last van eczeem, grip is echt niet meer wat het is geweest..
Zaterdag weer rug dag, dus deze week zal ik je waardevolle tips gebruiken!

Ja klopt man, hij heeft het bijna een jaar volgehouden. Volgens mij bij een bestelling boven de €70 idd. Is wel aan te bevelen, en dan hier die skinfolds invoeren: http://www.weightrainer.net/skinfoldbf.html
Die is wel betrouwbaar, en je hoeft zelf niet alles op te tellen. Stel je eens voor dat je moe word ;)

Haha, ja dan voel je je best beroerd.. :roflol:
Lul niet man!! Jij pakt al een tijdje setjes met 10 reppers @ 40kg DB row.. :p
Maar die 40kg is we haalbaar ja, moet goed komen!

Klinkt zo gek nog niet, ik zal dit eens proberen. Probleem is dat ik nu zelfs al straps gebruik voor chins.. :o
Wintertijd, dus heb ****ing last van eczeem, grip is echt niet meer wat het is geweest..
Zaterdag weer rug dag, dus deze week zal ik je waardevolle tips gebruiken!

Ja klopt man, hij heeft het bijna een jaar volgehouden. Volgens mij bij een bestelling boven de €70 idd. Is wel aan te bevelen, en dan hier die skinfolds invoeren: http://www.weightrainer.net/skinfoldbf.html
Die is wel betrouwbaar, en je hoeft zelf niet alles op te tellen. Stel je eens voor dat je moe word ;)

Crap, gister net een bestelling geplaatst voor minder dan 70€. Volgende keer maar dan.

• #1.308
Crap, gister net een bestelling geplaatst voor minder dan 70€. Volgende keer maar dan.

:roflol:

Heb ik ook zo vaak, heb je een bestelling geplaatst.. kom je erachter dat je wat bent vergeten. :p
Ben vergeten Vit. C en omega 3 te bestellen, heb ik net weer voor ongeveer 2á3 maanden ingeslagen..
Kan ik alsnog bestellen. :rolleyes:

• #1.309
Training Dinsdag 11-02-14
week 4

Sumo Deadlift
5x60
5x80
5x90
5x100 VPR
3x110 PR

Box Squat
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80 VPR

Romanian Deadlift
10x65
10x65
10x65

Lunges
10x5
10x5

Donkey Calfraise
15xbw
10x50
10x60
10x75
10x85

DB Calf Raise
10x25
10x25
10x25

Hanging Knee Raises
10x
10x
10x

Lekkere training, sumo deadlift was wel zwaar. Voelde vooral lats goed van training van gisteren.
Quads voelden ook lekker, alle oefeningen ging ik wel lekker doorheen. En toch weer wat (V)PR's :)

Morgen ook nog eens jarig, word dus weer teveel eten.. :roflol: Gewicht zat vanochtend op 88.4 kg

Lekkere training hoor, weeg je je iedere week op hetzelfde moment?

Zet er ook ff het verschil bij dan, leuk om te zien. Ik zal me vanaf morgen ook maar eens gaan wegen.

Terwijl het eigenlijk even belangrijk is, of je moet straks weer gaan cutten door onnodige vet toename. Maar dat snap je zelf ook wel ;)

wel ziek sterke training man, met squats deadlifts..nice PR op de sumo variant! overall lekkere kracht training ! :thumb:

Gefeliciteerd alvast man!! :thumb: geniet er maar lekker van !

Wat betekent de V voor PR eigenlijk?

Lekker man! 110kg sumo deadlift na 3 maal gedaan te hebben ofzo?
Niet teveel eten bro, anders haal ik je niet meer in :(
Joking man geniet ervan! Gefeliciteerd :thumbs:

• #1.317
Terwijl het eigenlijk even belangrijk is, of je moet straks weer gaan cutten door onnodige vet toename. Maar dat snap je zelf ook wel ;)

Haha ja uiteindelijk wel. Ja dat begrijp ik zeker, was vorig jaar deze tijd boven de 25% @ 95kg. :P

wel ziek sterke training man, met squats deadlifts..nice PR op de sumo variant! overall lekkere kracht training ! :thumb:

Gefeliciteerd alvast man!! :thumb: geniet er maar lekker van !

Wat betekent de V voor PR eigenlijk?

Thanks man, die PR op sumo was zeker wel lekker. Wel behoorlijk zwaar een dag na rug training, maar voelde goed. :)

Dankjewel kerel! :cool: Ga ik zeker doen, een dagje van het eten genieten :D

Een VPR is een Volume PR ;) Als je een extra rep haalt op het gewicht waar je de vorige keer minder op pakte kan je het een VPR noemen. ;)

Lekker man! 110kg sumo deadlift na 3 maal gedaan te hebben ofzo?
Niet teveel eten bro, anders haal ik je niet meer in :(
Joking man geniet ervan! Gefeliciteerd :thumbs:

Haha ja wel zoiets, mag zeker niet klagen! Was nu ook dubbel zo zwaar omdat rug nogal vol stond. :p
Ik zoek altijd een reden om extra te kunnen eten, en dit is een geldige reden! :roflol:
Hehe, denk dat we aan het einde van de cut niet veel verschillen, ik weeg iets meer met een hoger vp. ;)

Dankjewel man, gaat helemaal goed komen! :cool:

• #1.318
Training Donderdag 13-12-14
week 4

Swiss Bar Military Press
6xbar
5x30
3x40
3x45
3x50 VPR
1x52,5
1x55 PR lockout net wel/niet, rug leunde te ver naar achter.

Seated Dumbell Shoulder Press
10x10
10x12,5
10x12,5

Incline Dumbell Bench Press
10x17,5
10x17,5
8x20

Dumbell Bench Press
8x20
3x22,5 triceps waren kapot..
12x15

Incline Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10

Front delts gingen lekker, 3x50 is eindelijk gelukt! Dit keer ging ik t/m de 52,5 zonder legdrive.
De 55 was wel met een klein beetje legdrive, bij lockout ging ik ook gelijk weer naar beneden. Maar tel 'm wel mee als PR.
Seated DB shoulder press ging veel beter, deze hou ik er zeker in! :)

Borst ging waardeloos, doordat ik nu zonder legdrive MP deed hebben mijn triceps het zwaar gehad.
Had al moeite toen ik begon met incline DB press. Anders was ik voor een PR gegaan met 25kg DB''s op flat DB BP. Ben ook wel benieuwd hoeveel ik zou drukken met een barbell.. Denk wel dat ik iets zwaarder kan. :)

Netjes man, wist dat je die MP dit keer zou pakken op 3 reps :P
Borst na schouders zuigt sowieso, ik heb mijn schema zo ingedeeld dat het niet meer voorkomt gelukkig :o

• #1.320
Netjes man, wist dat je die MP dit keer zou pakken op 3 reps :P
Borst na schouders zuigt sowieso, ik heb mijn schema zo ingedeeld dat het niet meer voorkomt gelukkig :o

Haha ja man ik had het onthouden! :P Ging dit keer zelfs makkelijk..
Ja mee eens, als ik schouders na borst pak word het helemaal dramatisch.. :o Ik zou ook niet weten hoe ik mijn schema wel anders kan indelen.
In de cut zou dat wel worden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven