AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Ik heb zojuist kwark geïnjecteerd, die gainz gaan nu komen, ik voel het.

Ik pak voor quads: Sumo deadlift / squats / p*ssy weights lunges :roflol:
Misschien weer volume opschroeven naar 10 reppers..

Ben nu pitte, anders word trainen ook niks meer morgen ochtend.. :p

Misschien is de oorzaak te weinig quadriceps gerichten oefeningen?
Lunges ken ik niet maar volgens mij komt dat meer neer op de hamstrings?

Maar waarschijnlijk geen leg press/extension vanwege home gym? :p

Nee. Is een goede oefening voor de quads

• #1.345
Training Zaterdag 22-02-14
week 5

Close Grip Swissbar Bench Press Small Grip
10x35
10x40
10x45
5x50 PR

Skullcrushers
10x20
10x20
10x20

Dumbbell Kick Back
10x7,5
10x7,5
10x10

EZ Curl
10x20
10x25
10x30

Incline Dumbell Curl
10x10
10x10
10x10

Concentration Curl
10x7,5
10x7,5
10x7,5

Lateral Side Raise
10x5
10x6
10x7,5

Lekkere pomp training, CGBP had ik wel meer reps kunnen pakken.. Alleen borst werkte meer dan triceps.
Volgende keer naar meer reps toewerken. Biceps en schouders voelden ook goed!
Zat gisteren filmpje te kijken van Schwarzenegger en hij zei; "Pump is like cumming" :roflol:

Wat VinnieVince zegt, is wel voor quads. Ook glutes pak je mee met lunges.

Nee man, baal ik wel van.. Heb best een grote ruimte, maar een deel van de kamer is een logeer ruimte.. :o
Anders was er een legpress + latpulley + voorgemonteerde DB's tot 60kg aanwezig. :D
Mocht ik op mezelf komen te wonen, dan komt er wel vet spul te staan

''I'm cumming in the gym, I'm cumming on stage and I'm cumming at home''

Ik twijfelde eerst ook over een homegym aangezien je met een powercage + bench alles zou kunnen doen, maar je benen goed aanpakken met die verschillende machines voelt zo lekker man. En als ik het goed heb is een legpress vrijwel even effectief voor de benen dan dat een squat is. Ik squat plichtmatig 1x per week maar ik vind die andere oefeningen veel fijner om te doen voor de benen.

• #1.347
Haha ja dat was 'm :p

Ja dat is dus het grootste nadeel.. Als je een homegym wilt, moet je goed nadenken welke oefeningen je wel en niet kan doen. En als je de ruimte hebt voor een complete homegym is de keuze al snel gemaakt. Maar dat tref je niet gauw. Geloof ik best, quads voel ik dus alleen met high reps squats goed.. Alleen dan krijg ik zo erge pomp dat het niet altijd even prettig aanvoelt.

• #1.348
Training Maandag 24-02-14
week 6

T-Bar Row Wide Grip
10x40
10x50
10x55
10x60

T-Bar Row Small Grip
10x50
10x55
10x60

Dumbell Row Deload
10x25
10x25
10x25
10x25

Chin Ups Assisted (small grip)
x8
x8

Bench Reverse Flyes
8x6
8x6
8x6

Haney Shrugs Deload
10x60
10x60
10x60

Wat een ruk training, was echt ****ing moe. Heb rackpulls ook niet gedaan.
Deze week nog wat aankloten, deload op sommige oefeningen en dan volgende week nieuw schema.

En vanaf nu ook lager in kcal. Heb vp% gemeten en was alweer 21%... :o Damn, nu laatste maandje rustig aan doen. Krijg ook al wel weer zin om te cutten. :D

Heb je nog recente pics? Moet je ze anders even posten en ook je vorige pics posten, kunnen we even objectief kijken naar je progress.

• #1.350
Ik heb even wat foto's naast elkaar gezet, waar de pose het meest mee overeen komt. Van begin bulk / eind cut, tot nu.
Wat mij vooral opvalt, en dat is dus ook hetgene waar bij mij het vet opslaat. Schouderbladen + heupen zijn aanzienlijk breder geworden.
Buikvet is ook wel iets toegenomen, maar is niet zo heel erg zichtbaar.

Progressie Bulk 2014-01.jpg

Progressie Bulk 2014-02.jpg

Progressie Bulk 2014-03.jpg

• #1.351
Training Dinsdag 25-02-14
week 6

Swiss Bar Military Press Deload
6xbar
6x30
6x35
6x40

Seated Dumbell Shoulder Press Deload
10x10
10x10
10x10

Incline Dumbell Bench Press Deload
10x15
10x15
10x15

Dumbell Bench Press Deload
10x15
10x15
10x15
10x15

Incline Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10

Had best wel goede pomp, daardoor voelde zelfs dat lichte gewicht wel goed. :D

Chest lijkt wel een stuk bruter man, not sure of het door de pose komt of door de gainz :D
Vet vooral op je middel/rug zoals je zelf aangaf.

Heb je nog een reden waarom je wacht met cutten, aangezien je zegt dat je er zin in hebt? :p
Jij liever dan ik trouwens, ik haat die t*ring cut :roflol:

Netjes van de pomp. Deload op gevoel of omdat het 'moet'?

Chest bruter? Ik zie daar niet zoveel verschil eigenlijk, het is ook niet echt een pose die je daar doet natuurlijk. Wel heb ik het idee dat je een stuk breder oogt kijkend naar de eerste pic. Probeer voortaan wel te proberen je pics met dezelfde achtergrond te maken.

Vetopslag rond je middel inderdaad. Ik had nog steeds t idee of je net was begonnen met bulken? Maar nu wil je alweer gaan cutten dus. Misschien is het dan toch handiger om echt ripped te staan en wanneer je weer gaat bulken heel langzaam je kcalls verhogen anders blijf je bezig.

• #1.354
Chest lijkt wel een stuk bruter man, not sure of het door de pose komt of door de gainz :D
Vet vooral op je middel/rug zoals je zelf aangaf.

Heb je nog een reden waarom je wacht met cutten, aangezien je zegt dat je er zin in hebt? :p
Jij liever dan ik trouwens, ik haat die t*ring cut :roflol:

Netjes van de pomp. Deload op gevoel of omdat het 'moet'?

Thanks man, chest is idd wel voller geworden. Moet alleen onderkant chest nog wat aandacht geven.
Echt de ideale plekken voor vetopslag, hele fysiek word er door verpest..
Rug is relatief breed, maar door die brede middel valt het in het niets. :rolleyes:

Enige waar ik zin in heb is dat je meer definitie ziet :roflol: Ik haat cutten dus ook. :roflol:

Ja die pomp was lekker! Het moest gewoon even, ben al tijdje zo doorgegaan met vrij veel PR's.
Wil laatste maandje nog vol gas en niet dat het dan word belemmerd. En dit schema ben ik nu ook wel zat. :o

Chest bruter? Ik zie daar niet zoveel verschil eigenlijk, het is ook niet echt een pose die je daar doet natuurlijk. Wel heb ik het idee dat je een stuk breder oogt kijkend naar de eerste pic. Probeer voortaan wel te proberen je pics met dezelfde achtergrond te maken.

Vetopslag rond je middel inderdaad. Ik had nog steeds t idee of je net was begonnen met bulken? Maar nu wil je alweer gaan cutten dus. Misschien is het dan toch handiger om echt ripped te staan en wanneer je weer gaat bulken heel langzaam je kcalls verhogen anders blijf je bezig.

Van de voorkant zie je er weinig van, side chest laat wel zien dat hij voller is geworden. Schouders lijken wel wat voller, maar dat was uiteindelijk al gelijk begin cut. Met meer carbs lijk ik ook gauw voller. Ik zal er op letten, foto's verschillen nog wel eens in grootte, kan ook vertekend beeld geven.

Ik ben begin December begonnen met mijn bulk. En wil half maart zo beetje beginnen met cutten. Ja dat is dus ook mijn doel, ik wil beneden de 13% eindigen, het liefst 10% , anders is de kans groot dat vet op middel niet echt weg trekt. Ik ga redelijk op tijd cutten, dus moet tijdens de zomer wel ripped kunnen staan. :D

Zie idd ook geen verschil, maar wel in de schouders / rug breedte.

• #1.356
Training Donderdag 27-02-14
week 6

Sumo Deadlift
5x60
5x80
5x90
5x100

Box Squat
6x40
6x50
6x60
6x70

Romanian Deadlift
10x55
10x55
10x55

Lunges
10x5
10x5

Donkey Calfraise
15xbw
10x50
10x60
10x60

Hanging Knee Raises
10x
10x
10x

Was weer een kleine deload. Ben niet super laag gegaan, gewichten voelden wel goed zo.
Ik ga ook niet teveel afwijken van deze oefeningen, training vond ik echt super lekker aanvoelen.
Sumo deadlift + box squat voel ik mijn quads goed. :)

Sumo crew checking in :cool:

Opzet ziet er prima uit, wel eens overwogen planks toe te voegen?

• #1.358
:roflol:

Nee nooit echt overwogen, wat maakt planks voor jou een absolute aanrader?

• #1.359
Training Zaterdag 01-03-14
week 6

Close Grip Swissbar Bench Press Small Grip
10x35
10x40
10x40
10x40

Skullcrushers
10x20
10x20
10x20

Dumbbell Kick Back
10x7,5
10x7,5
10x7,5

EZ Curl
10x20
10x25
10x25

Incline Dumbell Curl
10x10
10x10
10x10

Concentration Curl
10x7,5
10x7,5
10x7,5

Lateral Side Raise
10x5
10x5
10x5

Deload, niet alle oefeningen. Te licht = geen pomp. Geen pomp = slechte training. :)

Als je door een te licht gewicht geen pomp krijgt moet je gewoon meer reps maken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven