MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deload nu voorbij? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
  • #1.363
Training Maandag 03-03-14
week 1

Deadlift
5x60
5x80
5x100
3x115
1x130
1x130
10x60

BOR
10x40
8x50
5x60
5x70

T-Bar Row Wide Grip
10x40
10x50
10x60

Dumbell Row
10x25
10x30
10x35

Haney Shrugs
10x60
10x70
10x80

Facepulls with bands
x15
x15
x15

Deadlift ging wel goed, alleen de 130kg was techniek weer niet goed. Zal de komende weken weer rustiger gewicht toevoegen.
Met relatief zwaar gewicht faalt techniek ook snel. Verders wel een goede training.

Voel je je lats goed wanneer je die dumbell rows doet? Ik helemaal niet namelijk. Verder lekkere training wel.

• #1.365
Voel je je lats goed wanneer je die dumbell rows doet? Ik helemaal niet namelijk. Verder lekkere training wel.

Dat verschilt dus weer per keer. De ene keer voel ik rechts goed en links heel raar, en de andere keer voelt links weer goed aan. En een andere keer links en rechts niet. :P De avond / volgende dag voel ik het wel beter dan wanneer ik het alleen bij BOR hou. Thanks man!

• #1.366
Training Dinsdag 04-03-14
week 1

Decline Dumbell Bench Press
10x15
10x15
8x17,5
6x20

Dumbell Bench Press
10x17,5
8x20
6x25 VPR

Incline Bench Press
10x30
10x40
8x50 VPR
2x60 PR

Decline Dumbell Flyes
10x10
10x10
10x10
10x10

Bench Dips
x10
x10
x10

Wide Grip Push Ups
x6
x6
x6

Geen slechte training, decline BP is nieuw voor mij, voelde wel goed. Onderkant chest heeft ook extra aandacht nodig.
Merkte bij incline BP dat schouders het zwaarder kregen. Met dumbells heb ik dat dus niet zo erg.
Triceps waren op gegeven moment ook kapot, bench Dips waren met alleen bw al zwaar genoeg. :)

Gefeliciteerd met PR's.

Voelde flinke stretch bij DB Decline. Ook goei spierpijn die ik nooit gehad heb in buitenkant van de borst.

Voelde flinke stretch bij DB Decline. Ook goei spierpijn die ik nooit gehad heb in buitenkant van de borst.

Komt gewoon doordat je een oefening doet die je nooit doet lijkt me, na een tijdje db decline vast in je schema op te nemen houdt dat ook wel weer op.

Tsja, daar is een forum voor he

Nette pr's man :thumbs:
Niet duizelig bij decline bench? :P

• #1.374

Over spierpijn kan ik morgen middag pas praten :D Stretch was wel lekker ja, je kan ook net iets beter je chest squeezen tegenover flat BP.

Wat Marcel zegt kan kloppen, maar het is ook maar net waar je gevoelig voor bent..
Mijn borst voel ik dus snel, spierpijn houd altijd wel aantal dagen aan. Dus ben benieuwd!

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Nette pr's man :thumbs:
Niet duizelig bij decline bench? :P

Thanks man! :cool:
Nee gek genoeg niet, jij wel?? :P Vond 'm wel lekker voelen, misschien volgende week nog iets dieper decline doen.
Bankje kan niet decline, dus leg er gewoon 3 tegels van 3cm per stuk onder. Werkt net zo goed :D

Ja tuurlijk, sommige hebben veel vaker spierpijn dan anderen. Maar spierpijn in buitenkant borst komt toch puur door de stretch? Dus als je die oefening dan vaker doet en dus vaker die stretch opzoekt zal het minder worden, lijkt mij dan.

• #1.376
Of het puur door stretch komt weet ik niet, voor grootste gedeelte denk ik wel. Hoe vaker je het doet hoe beter het met herstel gaat.
Heb laatst benen overgeslagen, en had van de vorige keer flinke spierpijn. Normaal gesproken nooit zo super last van

Nouja, boeit ook niet :) En geen trainingen over gaan slaan he ;)

• #1.378
Haha nee zeker niet, vind benen trainen toch wel lekker de laatste tijd. Doe liever box squats dan gewoon squatten. :)

Voel borst nu ook goed branden, vooral buitenkant borst. Heb ik dus normaal gesproken nooit zo erg na chest dag.

• #1.379
Training 06-03-14
week 1

Sumo Deadlift
10x60 VPR
8x80 VPR
6x100 VPR
2x115 PR hier meende ik vuurvliegjes te zien.. ****ing sterretjes. :o

Box Squat
10x40
10x50
8x60
6x70

Romanian Deadlift
10x55
8x65
6x70

Lunges
10x5
8x7,5
6x10

Donkey Calfraise
20xbw
20x50
20x60
20x60

Hanging Knee Raises
10x
10x
10x

Ging niet echt van harte.. sumo deads nu met hoger volume gepakt.. Ik merkte dat mijn rug het wel zwaarder kreeg te verduren. Werd bij de 100kg ook licht in mn kop.
Benen en glutes voelde ik wel goed bij sumo. Squats gingen niet echt lekker, was echt naar de klote.
Lunges zorgde voor goede pomp, en kuiten gingen ook lekker. Voor de rest een k*t training..

VPR's op opwarmgewichten :roflol:
Wel nette 115kg man! :D

Vind bij deadlifts dat je altijd de juiste repranges een beetje moet vinden; low reps/high weight kan ten kosten gaan van de form en teveel reps kan juist zorgen voor een flinke backpump en lichtheid in de kop :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven