Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Sick pr man, gefeliciteerd! :thumbs:
En dat in de cut? :p

Thanks bro! :D Ja die ging wel lekker, maar BOR was echt ****ing zwaar..
Ben nog geen dag onder onderhoud geweest, dus het is zeker mogelijk! :p

Aankomende week moet ik onder onderhoud eten. :(

Eindelijk die bench omhoog, doorgaan nou he

Lekker broedert ff knalle op de bench :). Ik kom er ook niet op vooruit dus ga ook een tijdje 3x5 db bp doen.

• #1.425
Lekker broedert ff knalle op de bench :). Ik kom er ook niet op vooruit dus ga ook een tijdje 3x5 db bp doen.

Jazeker man, als je lange tijd vast zit dan is een klein beetje vooruitgang al bevredigend. :P
Ik pakte vooral 10 reppers, en dan afbouwen na 8, en daarna 6 reppers. En dan gewoon proberen te verhogen.
3x5 of 5x3 is denk ik ook wel een goede reprange om het op te krikken.

• #1.426
Training 07-04-14

Swiss Bar Military Press
5x30
3x40
3x50
3x50
3x50 VPR - filmpje

BOR
6x60
6x70
6x80
3x85
3x85
3x85 VPR - filmpje

Dumbell Row
6x35
6x40
5x45

Incline Dumbell Bench Press
8x15
6x20
6x22,5

DB Bench Press
8x20
5x25
5x25

Close Grip Swissbar Bench Press
5x40
5x55
3x62,5 ****, schouders en triceps naar de mother****er..

Shrugs
6x100
6x100
6x110

Lekkere train, alleen weet niet of dit teveel volume is voor cut.
Volgende keer wel CGBP voor chest pakken, kracht was helemaal weg.

MP: 3x50 MP
Lijkt redelijk makkelijk te gaan, maar toch was het wel heavy.

Topless BOR: 3x85 BOR
Form is slecht, maar voor werkset moet het kunnen. En ja ik ben fat :D

----

Verder nog wat stats voor cut:

Gewicht: 90 kg
VP: 24% :eek: snap hier de balle van :S Voel me dus nog echt geen 24% ???
Lean body mass: 68.2 kg :(

Foto's van gisteravond, redelijk bloated maar vond het nog meevallen.
2hofyol.jpg

nwzub6.jpg

2w7le9g.jpg

En nog een paar poses na de training geschoten.

2liy81h.jpg

2wc3dix.jpg

13z0pps.jpg

Jelly op die Swiss bar man! Pak je hem nou hammer grip trouwens? Lijkt me zwaar chill :D
Lijkt me redelijk volume voor de cut man, maar ik zit daar zelf ook nog over te piekeren dus kan het je niet met zekerheid vertellen ;)
Ga zelf fullbody aanhouden komende week vanwege drukte, maar fullbody lijkt me wel zwaar chill in de cut tbh, vooral voor krachtbehoud.

Die buik komt me bekend voor :P

• #1.428
Jelly op die Swiss bar man! Pak je hem nou hammer grip trouwens? Lijkt me zwaar chill :D
Lijkt me redelijk volume voor de cut man, maar ik zit daar zelf ook nog over te piekeren dus kan het je niet met zekerheid vertellen ;)
Ga zelf fullbody aanhouden komende week vanwege drukte, maar fullbody lijkt me wel zwaar chill in de cut tbh, vooral voor krachtbehoud.

Die buik komt me bekend voor :P

Swissbar vind ik voor MP echt ideaal, anders altijd last van polsen. Ja ik pak 'm hammer grip, voelt fijner. :)
Ja vond ik dus ook al, was ruim anderhalfuur aan het trainen. :o Anders moet ik oefeningen skippen, deze vind ik wel belangrijk om erin te laten..
Fullbody is toch ook nog wel een flink volume als je alle spiergroepen moet aanpakken? Heb nog nooit fullbody gedaan dus weet niet het fijne ervan.

Haha die van jou is vast niet zo ernstig vet als die van mij. :p

Bij fullbody zou je idd wat moet laten slippen qua assistance, maar je kunt ook bijvoorbeeld 1 assistance per dag doen, kom je nog uit op 3 stuks per week. Bijvoorbeeld shrugs, kuiten, side/rear delt.

Dit is eigenlijk een vrij simpele fullbody variant, alleen zou ik persoonlijk squats/deadlift niet op 1 dag doen en ook de row/pull ups zijn eventueel te verdelen over 2 trainingen. Dan zou je dus 4 van deze oefeningen kunnen aanhouden met 2 assistance erbij:

- squats
- deadlifts
- bench press
- OH press
- pullups/chins
- rows

Misschien heb je er iets aan voor later ;)
Is zeker geen massa bouwer imo, daar is de frequentie per spiergroep te laag voor, maar lijkt me wel geschikt voor krachtbehoud/spierbehoud.

• #1.430
Dan komt alles nog steeds ruim aan bod ja, vind fullbody nu ook wel interessant!

Ja precies, nu is mijn squat nog laag omdat ik weer aan het opbouwen ben. Maar als de gewichten oplopen kan ik ook niet meer DL en squat tegelijk doen.

Dit ziet er wel goed uit, ik ga sws nog wel wisselen van schema tijdens cut, afwisseling in de cut is net zo belangrijk als in de bulk periode. En dat is nu ook juist mijn doel, massa moet je uitsluiten in de cut. Kracht/spier behoud is waar het nu om draait. :)

• #1.431
Training 09-04-14

Deadlift
6x60
3x90
3x105
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115

Squat
6x40
3x55
3x55
3x55
3x55
3x55
3x55

BB SLDL
6x55
6x55

Wat een k*t train, niks wou lukken. DL heb ik filmpjes van.. Techniek faalde vooral bij laatste sets.
Kreeg echt ****ing backpumps, en dat belemmerde mijn hele training.
Vanavond plaats ik filmpjes van DL wel. Ga nu eerst vreten als een gek, daar ben ik wel aan toe.

Zit je aan de orals? :p

• #1.433

Vanwege die backpumps? Nee komt eerder door ruk techniek.. :P
Trek teveel vanuit mn rug..

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Filmpjes:

6x60 Deadlift

3x115 Deadlift

Techniek is in beide filmpjes niet 100%
Heb vooral moeilijk met lifting off, dat vraagt zoveel inspanning dat de lock out ook niet explosief genoeg gebeurd.

• #1.434
Training 12-04-14

Bench Press
6x30
6x40
5x50
5x60
5x65 VPR / ****ing moeizaam de laatste rep
1x70 PR / vanaf hier wrist wraps
1x70
1x70

Decline DB Bench Press
8x20
6x22,5
4x25

BOR
6x60
6x70
6x80
5x85 VPR
3x87,5 PR

T-Bar Row Wide Grip
8x50
6x60
6x70
5x80 PR

Upright Rows
8x30
8x35
6x40

Incline Curl
8x10
6x12,5
5x15

Facepulls with bands
x15
x15
x15

Trainingstijd: 55 min.

Ging wel lekker voor een fasted training. Heb nieuwe PWO geprobeerd, en dat werkt het beste op nuchtere maag.
Dat werd dus een fasted training. PWO is Unstoppable van Dedicated, focus was echt super goed aanwezig.
Normaal gesproken duurt deze training ongeveer anderhalf uur, maar nu binnen het uur met weinig rust.

Die fasted training moet mijn voeding voor vandaag compenseren.. :o Afhaal chinees, had veelste veel besteld. :roflol:

Hoor veel over die Unstoppable man, wel een goede pre-workout dus? :D
Vind je techniek bij die DL er niet slecht uitzien trouwens, alhoewel de hoek van de camera niet ideaal is.
Lekkere pr's weer man, keep it up :thumb:

Afhaalchinees in de cut?
2i7ldus.jpg

• #1.436
Hoor veel over die Unstoppable man, wel een goede pre-workout dus? :D
Vind je techniek bij die DL er niet slecht uitzien trouwens, alhoewel de hoek van de camera niet ideaal is.
Lekkere pr's weer man, keep it up :thumb:

Afhaalchinees in de cut?
2i7ldus.jpg

Ja wel een goed product, denk dat hij lekkerder is als je epic er ook bij neemt. Epic + vaso grow had ik ook al eens eerder genomen, dedicated heeft goede supps. Had echt dikke pomp van epic. :p Je krijgt van Unstoppable een goede focus, zelfs tijdens de training een nerveus gevoel, na beetje rust was het weg.

Oke thanks voor je feedback man, techniek is nog niet echt perfect, trek teveel vanuit mijn onderrug. Hoek van camera kan helaas niet anders, heb niet veel ruimte om camera te plaatsen :o

Haha :roflol: Het meest anabole voedsel dat er is :P

• #1.437
IF is niks voor mij.. Zometeen BBQ, dus dacht ga niet zoveel eten. Ging nog wandeling maken met de hond, en werd na mijn sigaar ineens ****ing licht in de kop. Ik dacht wel verder te kunnen en pleur zo ineens vol met mijn kop op de grond. Nu neus en pols pijnlijk, vooral dat laatste is k*t.. Ben bang dat MP en BP er onder gaat lijden.. :(

Morgen toch maar even afspraak maken met huisarts, lijkt mij toch niet normaal. Misschien iets met bloed of suiker..

Misschien is het de combinatie van een sigaar roken en amper eten van tevoren? Lijkt me niet perse iets dat dan mis is met je bloed ofzo, gewoon zorgen dat je je maaltijden beter verdeelt.

No offence, maar als ik je filmpjes zo zie, ziet het er niet echt uit alsof je zware inspanning moet leveren om je lifts te halen.

• #1.440
Misschien is het de combinatie van een sigaar roken en amper eten van tevoren? Lijkt me niet perse iets dat dan mis is met je bloed ofzo, gewoon zorgen dat je je maaltijden beter verdeelt.

Ja dat vermoed ik zelf ook. Alle symptomen wijzen meer op een laag bloedsuiker spiegel, voortaan maaltijden beter verdelen idd. Alleen toch wel raar, gisteren fasted training. Zwaardere inspanning en geen last, en nu wel door alleen maar klein stukje lopen.

Misschien ook wel handig om dextro bij me te hebben wanneer ik weg moet..

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

No offence, maar als ik je filmpjes zo zie, ziet het er niet echt uit alsof je zware inspanning moet leveren om je lifts te halen.

Ik snap wat je bedoelt :roflol: dat vind ik dus ook wanneer ik een filmpje terug kijk.. Het lijkt heel makkelijk te gaan, maar toch moet ik alles geven tijdens DL.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven