- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Ja is idd simpel : gewoon compounds doen en iedere keer verhogen als het kanWow, wat een goeie vooruitgang.
Ik heb je hele log doorgelezen en vindt dat je snel krachtwinst hebt gemaakt in zo'n korte tijd. Vooral met de deadlift, die blijft nog wel even stijgen denk ik.
Goed en simpel schema.
Succes!

ik blijf je squats lekker vindenbench is ook al goed!
Ik zit met een vervelende elleboogblessure, vorig jaar heb ik een tenniselleboog gehad en dat is nog steeds niet helemaal over. Ik moet mijn trainingen dus echt doseren en er 'omheen trainen'.Lekker zo'n recovery dag op zondag.
Wat doe je voor je cardio?
En wat me opvalt is dat je al een tijd geen arm oefening doet.
In het excel bestand van the texas method hebben ze het ook over dips en pull-ups, is er een reden waarom je ze niet doet?
Gefeliciteerd met je PR.![]()

Benchpress
12x40
5x60
0x80 fail
0x80 fail
0x77,5 fail
0x77,5 fail
Het zat er niet in vandaag met de benchpress. Die 80 was te hoog gegrepen, lukte van geen kanten, die 77,5 had ik bijna.
Volgende week ga ik die 77,5 in ieder geval halen.
Interessante log Johnbo. Ik zit zelf ook te denken na de vakantie zo'n soort schema te gaan doen (Texas Methode), zit wel uitdaging in. Je bench-press: ik vind het wel apart dat die zo achter blijft bij de andere 2 grote oefeningen die je hebt, de deadlift en squat? (Je bench is trouwens wel goed vooruit gegaan). Mijn "ervaring" (tja, 2 jaar sportschool slechts!) is dat met name met bankdrukken je soms op een barriere stuit. Daar kan je dan weken tegenaan hangen. In jouw geval zou ik die 12* 40 kg (opwarmer) eruit gooien. Gewoon opwarmen met stang (= ook al 20 kg), 10* ofzo. En dan meteen los met 60, of beter 65 a 70. En dan eens kijken of je de 80 kan pakken. Is maar een idee hoor. In elk geval blijven proberen, het gaat je hoe dan ook lukken!