XXL Nutrition

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
ja, ga het komende tijd vaker doen op sq en dl , kijken of ik sterker word.
zit ook in het ortmayer schema

Je squat bijna evenveel als je deadlift?

Waren de grinders nog easy of gingen de warm ups al grindend

• #2.666
volume word je zowieso sterker van, en soms wat laag volume met zware reps doen gain je ook hard op.
hopen dat de combinatie aanslaat idd
Je squat bijna evenveel als je deadlift?
nee, met voorvermoeiing double op bijna 160kg op deadlift en 145 max squat
ligt wel 25kg uit elkaar.
nee deadlift moet naar 180!
Waren de grinders nog easy of gingen de warm ups al grindend
grinders gingen niet easy, anders waren het geen grinders.
warm up ging wel soepel, maar ook weer niet super.
Ik denk dat je vraag is of ze grinded waren omdat ze zwaar waren of de vorm van de dag?
het was omdat ze zwaar waren.
nu doen me poten zeer, morgen UB

nette training man! sterke squat, zeker na zo een deadlift!

das wel vreemd, jij hebt altijd spierpijn en ik bijna nooit, zelfs niet bij 5x5 PRs :)

En hoe bereken jij de snelheid van de reps van een bepaald % van je 1RM?
Heb jij zoiets dat als je bijvoorbeeld nu 2 x 157,5 deadlift dat ie op een bepaalde snelheid moet gaan. En hoeveel sneller (ongeveer in milliseconde gaat ie harder dan die sets op 125kg en 60kg?)

Maar wel netjes verder man die grinders. Grinden is een goed teken dat ze nog goed gaan anders heeft grinding geen nut man.

Keep up the good work!

• #2.670
das wel vreemd, jij hebt altijd spierpijn en ik bijna nooit, zelfs niet bij 5x5 PRs :)
Ja echt spierpijn niet, beetje stijf, is morgen wel over.
Heb jij zoiets dat als je bijvoorbeeld nu 2 x 157,5 deadlift dat ie op een bepaalde snelheid moet gaan. En hoeveel sneller (ongeveer in milliseconde gaat ie harder dan die sets op 125kg en 60kg?)

Maar wel netjes verder man die grinders. Grinden is een goed teken dat ze nog goed gaan anders heeft grinding geen nut man.

Keep up the good work!

Hmm ik doe nu ortmayer, op snelheid let ik niet, zo hard mogelijk gewoon. Begrijp je niet helemaal, 125 gaat natuurlijk langzamer dan 60. Heb geen stopwatch op milliseconde xd

Grinders zijn soms goed, soms niet. Dat moet ik leren wanneer wel, wanneer niet. Nu wss wel. :)

Keep up the good work!

Mike ik begrijp je niet helemaal, wil je vooral het stuk met milliseconde even verduidelijken.

Het is natuurlijk wel van essentieel.belang dat je die topsets even snel.trekt als je warm up. Want als je die niet kan grinden kan je de warm ups ook niet grinden.
Stuur ortmayer maar een mailtje over grinds die zal ook zeggen dat een tailgrind sowieso meer oplevert. Eventueel kan je ook wat slow negative super small rows doen na die deadlift dan voel je je rug echt ter plekke groeien. Alles voor de gains he dus dynamisch en hydraulisch alles moet kloppen.
Al bij al ben je erg goed bezig en sta ik vooral versteld van hoe easy alle presses gaan(((+++))) ***---***

• #2.675
Het is natuurlijk wel van essentieel.belang dat je die topsets even snel.trekt als je warm up. Want als je die niet kan grinden kan je de warm ups ook niet grinden.
Stuur ortmayer maar een mailtje over grinds die zal ook zeggen dat een tailgrind sowieso meer oplevert. Eventueel kan je ook wat slow negative super small rows doen na die deadlift dan voel je je rug echt ter plekke groeien. Alles voor de gains he dus dynamisch en hydraulisch alles moet kloppen.
Al bij al ben je erg goed bezig en sta ik vooral versteld van hoe easy alle presses gaan(((+++))) ***---***

Hoe bedoel je precies? Eerst zeg je niet grinden en alles even snel trekken is van essentieel belang, en tailgrinds leveren meer op?? Rows moet ik er idd gewoon bij doen. Presses gaan wel goed idd! Thnx, waardeer een compliment van een 300+ squatter wel. ;)

Nette squat man vergeleken bij je dl

• #2.678
UB k*ttraining
Bench
8x50
5x70
2x90
3x5x97,5 epic zwaar, net zo zwaar als 100 paar weken terug...
Board press
5x90
3x95 4f wtf had vorige week easy 5x100 en 5x105 2x110
8x70

Incline db press
7x
5x

Mp
8x40
6x50
6x50
5x50

Pushdown
Bw dips

Pfff snap niet waarom het niet gaat... Hopelijk volgende week 3x5x100

Waren het grinders die 3x95?

Hoe is jou techniek eigenlijk op bench liron? zijn ze mooi T&G?

Terug
Naar boven