jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ga het komende tijd vaker doen op sq en dl , kijken of ik sterker word.
zit ook in het ortmayer schema

hopen dat de combinatie aanslaat iddvolume word je zowieso sterker van, en soms wat laag volume met zware reps doen gain je ook hard op.
nee, met voorvermoeiing double op bijna 160kg op deadlift en 145 max squat
nee deadlift moet naar 180!
grinders gingen niet easy, anders waren het geen grinders.Waren de grinders nog easy of gingen de warm ups al grindend
Ja echt spierpijn niet, beetje stijf, is morgen wel over.das wel vreemd, jij hebt altijd spierpijn en ik bijna nooit, zelfs niet bij 5x5 PRs![]()
En hoe bereken jij de snelheid van de reps van een bepaald % van je 1RM?
Heb jij zoiets dat als je bijvoorbeeld nu 2 x 157,5 deadlift dat ie op een bepaalde snelheid moet gaan. En hoeveel sneller (ongeveer in milliseconde gaat ie harder dan die sets op 125kg en 60kg?)
Maar wel netjes verder man die grinders. Grinden is een goed teken dat ze nog goed gaan anders heeft grinding geen nut man.
Keep up the good work!

En hoe bereken jij de snelheid van de reps van een bepaald % van je 1RM?
Heb jij zoiets dat als je bijvoorbeeld nu 2 x 157,5 deadlift dat ie op een bepaalde snelheid moet gaan. En hoeveel sneller (ongeveer in milliseconde gaat ie harder dan die sets op 125kg en 60kg?)
Maar wel netjes verder man die grinders. Grinden is een goed teken dat ze nog goed gaan anders heeft grinding geen nut man.
Keep up the good work!
Mike ik begrijp je niet helemaal, wil je vooral het stuk met milliseconde even verduidelijken.
Het is natuurlijk wel van essentieel.belang dat je die topsets even snel.trekt als je warm up. Want als je die niet kan grinden kan je de warm ups ook niet grinden.
Stuur ortmayer maar een mailtje over grinds die zal ook zeggen dat een tailgrind sowieso meer oplevert. Eventueel kan je ook wat slow negative super small rows doen na die deadlift dan voel je je rug echt ter plekke groeien. Alles voor de gains he dus dynamisch en hydraulisch alles moet kloppen.
Al bij al ben je erg goed bezig en sta ik vooral versteld van hoe easy alle presses gaan(((+++))) ***---***