AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Mindere dagen heeft iedereen wel eens, volgende week beter man. Verder prima training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
3x95 was wel Zwaar ja.
Techniek is 10cm van borst af, is gewoon chiller voor schouders. Voelt gewoon beter
tuurlijk alles t&g!
Hopen op een betere dag idd!

Bevalt ortmayer nog goed? Ik doe em ook en vind het een heerlijk schema, nu 2e week gehad en voel me sterker.

• #2.684
Bevalt ortmayer nog goed? Ik doe em ook en vind het een heerlijk schema, nu 2e week gehad en voel me sterker.

ja gaatwel, 2e week ging baas, 3e week wat minder. wel alles gehaald.

vandaag LB
squat
5x50kg
5x70kg
3x100kg
5x5x120kg epic zwaar allemaal, quads komt kracht tekort. met smolov deed ik dit misschien iets makkelijker, dus geen gains gemaakt haha.

omdat quads slap zijn:
frontsquat
5x40kg
5x5x60kg PR denk ik beltless, best zwaar voor core nog. volgende week 65kg. gewicht was easy natuurlijk

SLDL
5x70kg
4x6x105kg

shrugs
10x105kg
10x120kg
10x120kg
straps
10x140kg redelijk strict
10x150kg cheat PR

'omdat quads slap zijn'

ik lach me soms echt dood bij sommige van jou opmerkingen :D

• #2.686
'omdat quads slap zijn'

het is wel zo, uit the hole bounce ik, en dan boven par heb ik epic moeite met quads
ook core word wel aangepakt met FSQ's, dus ik hou ze erin!
jij denkt dat ik squatbeast ben, mijn max is nu 150kg... na smolov full 180kg hoop ik, dan wordt het wat

'omdat quads slap zijn'

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 16:51 ----------

full squats en front sq zijn zeker oplossingen, mijn quads kunnen zowat alles aan door mijn squatmanier, bij mij zal het dan weer de hamstrings zijn die zwak zijn zeker? ale daar ga ik van uit omdat ik full squat.

• #2.688
'omdat quads slap zijn'

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 16:51 ----------

full squats en front sq zijn zeker oplossingen, mijn quads kunnen zowat alles aan door mijn squatmanier, bij mij zal het dan weer de hamstrings zijn die zwak zijn zeker? ale daar ga ik van uit omdat ik full squat.

ik squatte vandaag ook ful, voelt beter aan en het is niet echt zwaarder, hoef je niet meer te kijken of je nou onder par zit iig. denk dat je hams wel redelijk zijn nog door je PC's en PS'es. ik doe voor hams normale deadlift, SLDL. dus erg sterk zijn ze nou ook weer niet....

na deze cycle zulle ze dat wel zijn hoor ;)

• #2.690
ik hoop het! :D sowieso 100kg+ frontsquat einde vh jaar.
130 zou helemaal mooi zijn, maar niet te halen denk ik.
dan ben ik in 1 jaar van 130kg backsquat naar 130kg frontsquat gegaan haha

Lekkere training maar waarom begin je voortaan niet meer met fsq als je daar toch nu je focus op wil leggen?

Misschien moet je trager zakken?
Ik had het een tijd dat ik te snel zakte en terug omhoog ging waardoor ik minder spanning had (door de bounce) en ik halverwege moeite had. Nu zak ik trager en lukt het beter.

• #2.693
Lekkere training maar waarom begin je voortaan niet meer met fsq als je daar toch nu je focus op wil leggen?
Het heeft niet meer focus dan backsquat, ga het wel als assistence doen.
Misschien moet je trager zakken?
Ik had het een tijd dat ik te snel zakte en terug omhoog ging waardoor ik minder spanning had (door de bounce) en ik halverwege moeite had. Nu zak ik trager en lukt het beter.

nahh, dat is het denk niet. Ga kijken of fronts mij naar betere backsquat gaat brengen

• #2.694
Gister ub

Cgbp lang geleden
8x50
5x70
5x80
5x80
5x80
5x90
5x80

Volgende week 85.

Mp
5x40
5x50
5x50
5x50
5x50
10x50 repout, zat niet meer in. Volgende week zwaarder

Dips
10xbw
3x6xbw+10
8xbw+10

Bb curl
Paar sets superstrict op 30kg

• #2.695
Lb gister
Deads
5x70 laatste powerclean + mp voor de grap , had nog maarr 1xeerder 70mp gehaald dus wel nice
5x70 laatste pc en 3x70mp, dik PR!
3x100
4x4x122,5
2x2x140
10x122,5

Squat
5x70
5x90
3x100
3x105
3x105
3x110
3x110
3x115
3x115 zo toch nog beetje volume gepakt.

Frontsquat
5x50
5x5x65 pr! Helemaal kapot

5setjes rows en klaar, rig en benen zijn zuur nu

mooie mp maat! ook al was het een dead en squat training :D

Nice lijkt me wel k*t squatten dan als je van te voren dl hebt gedaan of valt dat mee?

• #2.698
jij onderschat jezelf altijd zo hard, jij doet nu 3x70 en het is juni begot, denk je ni dat je op 6 maanden wat meer op je mp kunt plakken dan 6kg? :')

• #2.700
jij onderschat jezelf altijd zo hard, jij doet nu 3x70 en het is juni begot, denk je ni dat je op 6 maanden wat meer op je mp kunt plakken dan 6kg? :')

haha dachta l dat je dat ging zeggen, MP gaat niet zo hard omhoog. 80kg ben ik tevreden.
Ik ga ook nog full cycle smolov doen, dus UB gaat dan 3 maanden niet gainen. 180kg squat ga ik wel halen, in 1 jaar van 130 naar 180kg belt only is niet slecht toch? :) als ik het ga halen dan

Terug
Naar boven