- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevalt ortmayer nog goed? Ik doe em ook en vind het een heerlijk schema, nu 2e week gehad en voel me sterker.
'omdat quads slap zijn'
ik lach me soms echt dood bij sommige van jou opmerkingen![]()

'omdat quads slap zijn'
ik lach me soms echt dood bij sommige van jou opmerkingen
---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 16:51 ----------
full squats en front sq zijn zeker oplossingen, mijn quads kunnen zowat alles aan door mijn squatmanier, bij mij zal het dan weer de hamstrings zijn die zwak zijn zeker? ale daar ga ik van uit omdat ik full squat.
Het heeft niet meer focus dan backsquat, ga het wel als assistence doen.Lekkere training maar waarom begin je voortaan niet meer met fsq als je daar toch nu je focus op wil leggen?
Misschien moet je trager zakken?
Ik had het een tijd dat ik te snel zakte en terug omhoog ging waardoor ik minder spanning had (door de bounce) en ik halverwege moeite had. Nu zak ik trager en lukt het beter.
Thnx, eind vorig jaar fx62,5 met maxen en 60kg ging net. Dus met 1x80 einde vh jaar ben ik tevredenmooie mp maat! ook al was het een dead en squat training![]()

Nice lijkt me wel k*t squatten dan als je van te voren dl hebt gedaan of valt dat mee?
jij onderschat jezelf altijd zo hard, jij doet nu 3x70 en het is juni begot, denk je ni dat je op 6 maanden wat meer op je mp kunt plakken dan 6kg? :')
als ik het ga halen dan