MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Fuuuarrrkk word geen 80mp voor mij....

Mp
8x30
8x40
5x50
2x60
3x4x68kg
3x68kg, fuuaark 3e zo'n dikke grind 4e had nooit gelukt
15 min later
4x68 heel moeizaam

Voelde vanaf het begin al k*t, nu herstellen en ipv morgen maandag laatste mp training. Hopelijk nog een paar sets op 71,5 kg.

Sq
5x70
5x100
7x5x120 best easy, nice! Blij hiermee, vorige base vond ik de 7x5 trainingen moeilijk zwaar elke keer.

Nice, morgen 10x3x127,5kg op speed :)

Balen van mp, maar nice squats!
Maandag goed maken!

agg mp is in ieder geval weer goed vooruit gegaan, dan nu gewoon volle bak op squat richten ? ;)

Ach we zien het wel. Ik geloof erin dat smolov jr gewoon werkt.

1 dag later...

Fuuuarrrkk word geen 80mp voor mij....

Denk dat smolov jr nogal overkill is, heb het eens bekeken, maak je laatste training niet 10x3 met ongeveer je max 1rm van voor de cycle? (die maar 3 weken is... :p) moet je nog eens 4x pw OH-pressen....

Impossibru op zo'n volume en zo dicht bij max en in slechts 3 weken

Weet dat je ambitieus bent en dat is mooi maar probeer je meer te focussen op korte termijn doelen met gewoon consequent trainen op de grote 3 (of 4 als je veel waarde hecht aan OH) ipv steeds periode heel zwaar schema te doen en massieve progressie te verwachten.
Je kan bv onmogelijk voorspellen of je in 2013 100kg MP haalt, is niet alleen een heel zwaar doel, maar is ook van zoooveel afhankelijk...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.904
1 dag later...

Denk dat smolov jr nogal overkill is, heb het eens bekeken, maak je laatste training niet 10x3 met ongeveer je max 1rm van voor de cycle? (die maar 3 weken is... :p) moet je nog eens 4x pw OH-pressen....

Impossibru op zo'n volume en zo dicht bij max en in slechts 3 weken

Weet dat je ambitieus bent en dat is mooi maar probeer je meer te focussen op korte termijn doelen met gewoon consequent trainen op de grote 3 (of 4 als je veel waarde hecht aan OH) ipv steeds periode heel zwaar schema te doen en massieve progressie te verwachten.
Je kan bv onmogelijk voorspellen of je in 2013 100kg MP haalt, is niet alleen een heel zwaar doel, maar is ook van zoooveel afhankelijk...

Ja klopt, ik had 2x. Met 5kg verhoogd, beetje veel voor mp. Volgende cycle doe ik 4kg en 3kg oid. 100kg mp duurt denk ik ook nog wel veel langer idd. Nu eerst 180+ sq

Wat je zegt op korte termijn, elke training grote 3 weet ik gewoon niet welk gewocht ik moet pakken, dus pak ik of te licht, ( geen progressie) of te zwaar/ teveel en dan herstel ik niet genoeg. Jr voor mp is wat teveel, smolov for squats gaat goedkomen hoop ik, iig base cycle.

Na smolov ga ik madcow doen en op de grote 3 lekker wat kilos pakken. Volgend jaar wat meer op bench toeleggen, dat is dit jaar nauwelijks vooruit gegaan.

Kan wel zo zijn, maar dit jaar ben je qua kilo's nog nooit zoveel vooruit gegaan :D
En dit einde van het jaar gaan er hopelijk nog vrij veel bijkomen (zowel sq en natuurlijk ook dl).

• #2.906
Ja en begin van dit jaar was gekloot. Met goede aanpak volgend jaar weer 80-100 op totaal raw

met 3x4x68kg en 3x68kg. Zou je die 80kg met een goeie opbouw wel kunnen proberen.

• #2.908
75 haal je zeker, 77,5 geef ik ook een goede kans, 80 als je een goede dag hebt. Allemaal mooie getallen hoor!

• #2.910
77,5 word t denk ik. Slecht is anders idd. Komt wel ;)

Vandaagg
Sq
Heel de week al wat last van vermoeide knieen, zeurende pijn net onder knieschijf.
5x50
5x70
5x70
3x100 speed
10x3x127,5 gingen beter dan verwacht, volgende week+10kg zie ik wel zitten, vorige base cycle voelde de eerste week veeeel zwaarder.

Good train, afgesloten met litertje choco :D
Maandag 4x9x115

Mp zal iig al wel veel sterker zijn nu, ik weet wel niet hoe je je mp hebt uitgevoerd maar ik heb wel gemerkt dat als je mp met deadstop op de borst doet, je een betere gok kunt doen naar je 1rm. Mp is de enige oefening van de 'grote 4' waarbij je in deadstop begint en dan bij het reppen wel gebruik kunt maken van de excentrische fase (zoals bij benches), maar bij 1 rep maxes is er uiteraard geen excentrische fase :) daarom was ik ook zo verbaasd dat ik geen 90 kon drukken na mijn 5x5 75kg, normaal had dat moeten lukken maar ik had er niet bij nagedacht dat je bijj het reppen altijd een beetje bounced en vertaald zich dan in een iets lagere 1rm :) eigelijk kun je hieruit wel concluderen dan de mp een beetje voor de bench is wat de deadlift voor de squat is, een gelijkaardige bewiging maar dan eentje met deadstop :)

• #2.912
77,5 moet er wel inzitten denk ik. Ik deed tng idd

• #2.913
squat
5x50
5x70
3x100

4x9x115. good, verlies vet, kreeg me riem in t tweede gaatje!

woensdag 5x7x122,5

altijd mooi als je riem een gaatje verder gaat haha

kijk eens aan, the power of squats :)

• #2.916
jatoch en ze gingen makkelijker dan vorige week 105

succes met de 122 man! :)

Gaat nog steeds lekker hier. Keep up the good work!

Terug
Naar boven