AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Je moet de lift natuurlijk ook mentaal kunnen maken ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Ja ik fok me wel ff goed op!

jezelf die lift inbeelden en gek maken :)

• #2.944
Ik ga t zien. Bart gaat vooor 82,5/85 epic.

alles eruit halen meer kun je toch niet doen

• #2.946
Idd. Dan vind ik mp wel weer leuk geweest en gaat focus bij ub naar bench, volgend jaar 140 be.

• #2.948
Ja sq gaat keihard gainen. Vandaag 5jes op 130
Morgen speedreps op 137,5 op 3tjes

• #2.949
Mp
5x30
5x40
3x50
2x60
1x70
1x75 pr
1x77,5 pr was grind in lockout, eerste deel was easy. 80 had niet gelukt

Squat
5x60
5x70
3x100
2x120
7x5x130 pff heavy, sommige op par ipv eronder maar ach, wel gehaald. Morgen kan ik niet trainen dus ik verplaats het naar zondag, heeft hopelijk geen effect op de cycle.

Bench (nulpunt test voor smolov jr.)
5x50
3x80
1x90
1x100
1x110 niet super moeilijk, 112,5 zat erin met grind denk ik. Niets verlorenndus na een lange benchloze periode. Over. 2 weken start smolov jr met als max 110. Hopelijk naar 120

Dat was m.

Vrij tevreden over bench vooral, 110kg had ik verwacht dat het net wel / net niet zou lukken, het was nog geeneens zo epic moeilijk. Good shit, einde vh jaar nog 120kg bench

Laatst bewerkt:
mooi man!! nice work

• #2.951
80 zat er zoals ik verwachtte niet in, toch 5kg gain in smolov jr en faalde de cycle ook nog eens, bart haalde de cycle wel en haalde 82,5 ! Props voor hem!

Geen film zeker?

Wat neem je mee naar school? Kan ik je spotten met bakken rijst enzo :D
Ik doe nu ook Smolov jr. voor bench, kan toch niet meer sq en dl.

mooi werk man

Lekker man gaat echt goed bij jou, goed MP PR, bench niks verloren terwijl je er al maanden geen **** aan doet haha. Mijn bench is wel achteruit denk ik.
Smolov gaat ook goed, base cycle haal je waarschijnlijk wel!
Wel jammer dat we niks gefilmd hebben eigenlijk, volgende week ff filmen goed?

Heel veel succes morgen op de squats, mijn 10x3x155 was echt super verrot zwaar maar dat lees je nog wel.

Knoop jezelf nou niet teveel vast aan lange termijn doelen, het is beter om doelen te stellen die realistisch zijn en die je in een relatief korte periode kunt behalen.

Knoop jezelf nou niet teveel vast aan lange termijn doelen, het is beter om doelen te stellen die realistisch zijn en die je in een relatief korte periode kunt behalen.

Doet hij niet, hij probeert alleen doelen te stellen voor het eind van het jaar.
Tussen al die tijd (ik train altijd samen met hem) hebben we tientallen subdoelen.

oke, in ieder geval mooi dat jullie ervoor gaan!

• #2.960
Yeah buddy! idd doelen voor einde vh jaar maar ook.veel sub doelen idd.
Smolov moet lukken. Ik kon vandaag niet dus ga morgen. Gaat iig lekker ja.

@ lennart, aansteller, paar setjes benchen kan je echt wel squaten en deadliften hoor! Hup gaan! :D

Terug
Naar boven