Keiko
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heavy light medium zorgt ervoor dat je elke week je grens kan verleggen en progressie kan maken zonder dat je overtraind geraak.Periodiseren is altijd goed, maar wat heeft dat te maken met overreaching? Het gebruik van een heavy, light en medium dag zorgt er juist voor dat je elke week goed hersteld.
Ik propageer natuurlijk ook geen brute overtraining, maar laat ik het dan zo zeggen: omdat ik een keer overreached of misschien overtrained ben geweest, weet ik voor de rest van mijn leven hoe het niet moet voelen een stang met schijven van de grond te trekken, of van mijn borst te duwen. Je lichaam voelt als een elastiekje dat te ver uitgerekt, je zenuwen 'op knappen'. Dat is buitengewoon waardevol en heeft - hoewel destijds op korte termijn een kleine terugslag - mijn progressie op de lange termijn alleen maar geholpen. En misschien nog wel belangijker: mijn plezier in trainen verdriedubbeld!Gek hoor!
Ik ben 2 jaar ouder maar doe je 152,5 niet na! ik ben dan ook een vechtsporter maar ik ben nooit verder gekomen dan 140x4!
Respect
Naturel trouwens?

Gek hoor!
Ik ben 2 jaar ouder maar doe je 152,5 niet na! ik ben dan ook een vechtsporter maar ik ben nooit verder gekomen dan 140x4!
Respect
Naturel trouwens?
Jongeleerd naturel hah laat me niet lachen joh. Iedereen weet dat zijn stats never nooit naturel te behalen zijn!!

naturel??
volgens mij zie ik hem wel is van cecemel snoepen