Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Periodiseren is altijd goed, maar wat heeft dat te maken met overreaching? Het gebruik van een heavy, light en medium dag zorgt er juist voor dat je elke week goed hersteld.

Periodiseren is altijd goed, maar wat heeft dat te maken met overreaching? Het gebruik van een heavy, light en medium dag zorgt er juist voor dat je elke week goed hersteld.
Heavy light medium zorgt ervoor dat je elke week je grens kan verleggen en progressie kan maken zonder dat je overtraind geraak.
Tenzij dat ik je overreachen verkeerd versta, heeft periodiseren toch veel te maken met overreachen.

Je begrijpt overreachen niet inderdaad. Volgens mij zeggen we namelijk hetzelfde.

Beetje spraakverwarring hier :) Ik propageer natuurlijk ook geen brute overtraining, maar laat ik het dan zo zeggen: omdat ik een keer overreached of misschien overtrained ben geweest, weet ik voor de rest van mijn leven hoe het niet moet voelen een stang met schijven van de grond te trekken, of van mijn borst te duwen. Je lichaam voelt als een elastiekje dat te ver uitgerekt, je zenuwen 'op knappen'. Dat is buitengewoon waardevol en heeft - hoewel destijds op korte termijn een kleine terugslag - mijn progressie op de lange termijn alleen maar geholpen. En misschien nog wel belangijker: mijn plezier in trainen verdriedubbeld!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.045
Bedankt voor de reacties. Zie nu ook in dat ik jr even moet laten rusten.

Benen voelen 90% hersteld, dus morgen topfit maxen. Ben benieuwd, 170 word of net wel of net niet

succes

ben echt benieuwd grote repect als het je lukt!

de karma staat al klaar ;)

Succes bro!

• #3.050
Thnx mannen! Word echt net wel of net niet denk ik. Hopelijk grind ik m eruit! :))
7x5x135 ging niet al te moeilijk, daarna waa herstel ****ed en werd t gruwelijk zwaar. Dus na 6 dagen rust moet er een dik pr aankomen!

Gek hoor!
Ik ben 2 jaar ouder maar doe je 152,5 niet na! ik ben dan ook een vechtsporter maar ik ben nooit verder gekomen dan 140x4!
Respect

Naturel trouwens?

Gek hoor!
Ik ben 2 jaar ouder maar doe je 152,5 niet na! ik ben dan ook een vechtsporter maar ik ben nooit verder gekomen dan 140x4!
Respect

Naturel trouwens?

:roflol:

:roflol:

neggedV2.gif

Jongeleerd naturel hah laat me niet lachen joh. Iedereen weet dat zijn stats never nooit naturel te behalen zijn!!

naturel??
volgens mij zie ik hem wel is van cecemel snoepen

• #3.056
Je vergeet de anavar;)

• #3.058
Haha

• #3.059
Bitches,

Smolov base cycle prikida!

5x50
5x70
3x100 speed
2x120
1x140
1x160 PR! Niet heel moeilijk
1x170kg PR! Op film mocht wel iets dieper, toch was ie wel onder par.

Happy.
Bw in de middag 94,5.

Nu die achterlijke dl nog omhoog!

Powerclean en snatches op 50/60kg
Was verbaasd dat 60kg powersnatch lukte!

netjes man, mooie pr's

nu die filmpjes posten

Terug
Naar boven