MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Ik heb het idee dat dippen met belt een stuk zwaarder is dan met een db tussen je benen. Maar BW+26 is nog altijd pretty sick!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
komop! wordt hier nog getraind of hoe zit het! :D

• #1.745
gisteren nog!
bijna niets gegeten, ****ing harde buikpijn

squat
opwarmen
3x5x95kg beltless. laatste 2 setjes niet gedaan en gaan deadliften

5x70kg
3x100kg
2x130kg
1x150kg redelijk easy
1x170kg veels te veel:P kwam 2cm van de grond haha
1x150kg

bench paused
10x50kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x70kg
CGBP paused
5x70kg

hmmzz, nog best zwaar maar voelde me ook k*t.

bw 90.7 :'(

dus fx170 :D

Toen ik even keek dacht ik dat je 150kg squat gedaan had xD

Is ook een behoorlijk stap van 150 naar 170 als je dicht tegen je 1 rm aan zit! Goed bezig verder!

Ik had stukje dl wel gelezen en dacht dus meteen dat je focking 1x170kg van de grond had getrokken. Maa toen las k meteen door. Jammer ;p

Bijna niets gegeten? zo ken ik je niet hoor. Om je buikpijn? of kreeg je dat van lege maag?

• #1.750

Toen ik even keek dacht ik dat je 150kg squat gedaan had xD

Is ook een behoorlijk stap van 150 naar 170 als je dicht tegen je 1 rm aan zit! Goed bezig verder!

Ik had stukje dl wel gelezen en dacht dus meteen dat je focking 1x170kg van de grond had getrokken. Maa toen las k meteen door. Jammer ;p

Bijna niets gegeten? zo ken ik je niet hoor. Om je buikpijn? of kreeg je dat van lege maag?

haha sorry beetje raar neergezet, was idd fx170kg (om 'm nou goed te keuren als ie net in beweging komt is ook zo wat ;))

had 5 maanden lang roaccutane, zwaar medicijn tegen acne.
nu helemaal gen last meer van maar bijwerkingen zijn echt k*t. heel misselijk. gister ook niet zoveel gegeten en maandag helemaal voedingsschema van me neefje van 6 ....

weegschaal was in de sportschool 90.7, echt droevig. merk in de spiegel dat er ook kilo's vanaf zijn.
maar positieve, ben gestopt met die medicijnen dus over een paar weken ben ik weer de oude en ga ik bulken naar 100kg :D

90kg en nog geen 150kg deadliften, bulk je dan niet wat te snel?

Ik ben lichter en trek meer dan jou met een lager vet%, zit je dan niet onnodig snel vet aan je frame te plakken?
Ken genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest en nu van die gekke warrior dieets volgen om af te vallen :p

Heb geen verstand van pling maar gewoon mijn boerenlogica.
Iemand een idee?

Ik ben lichter en trek meer dan jou met een lager vet%, zit je dan niet onnodig snel vet aan je frame te plakken?
Ken genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest en nu van die gekke warrior dieets volgen om af te vallen :p

Iemand een idee?

Jonggeleerd is ook nog wel een stukje jonger dan jij. Zijn spieren moeten nog "volwassen" worden. En het heeft ook te maken met de lichaamsverhoudingen.

En misschien trekt hij het wel met fatsoenlijke vorm :rolleyes:

Jonggeleerd is ook nog wel een stukje jonger dan jij. Zijn spieren moeten nog "volwassen" worden. En het heeft ook te maken met de lichaamsverhoudingen.

En misschien trekt hij het wel met fatsoenlijke vorm :rolleyes:

Ik trek ook met fatsoenlijke vorm, alleen op de vids zit ik op of op 1rm of een oefening net tot failure.

Maar ik trek wel gewoon 5x150 ofzo met goede techniek.
Maar hoe zit het met zijn gewicht gains?
Is dat niet onnodig veel?

Ik trek ook met fatsoenlijke vorm, alleen op de vids zit ik op of op 1rm of een oefening net tot failure.

Maar ik trek wel gewoon 5x150 ofzo met goede techniek.
Maar hoe zit het met zijn gewicht gains?
Is dat niet onnodig veel?

denk het eigelijk ook wel een beetje, bulken wordt precies te snel gebruikt om plateau's te overkomen of gewoon kracht te bouwen, imo zou een korte bulk enkel gebruikt moeten worden om een langdurig plateau te overkomen of als je echt de limieten van het mogelijke bent aan het pushen, maar ik weet niet wat jonggeleerd zijn doel is dus kan me ook niet uitspreken over hem :) maar de algemene PL mentaliteit neigt wel naar: "gain je niet in kracht? dan eet je niet genoeg" wat ik op zich onzin vind, omdat je met een matig calorieoverschot genoeg kracht kunt bouwen, anders zouden olympische atleten die 250+kg squatten nooit in de 80kg klasse kunnen blijven :)

Ik zit ook al meer dan 8 maanden aan de roa dus daar moet je het niet op steken :p

denk het eigelijk ook wel een beetje, bulken wordt precies te snel gebruikt om plateau's te overkomen of gewoon kracht te bouwen, imo zou een korte bulk enkel gebruikt moeten worden om een langdurig plateau te overkomen of als je echt de limieten van het mogelijke bent aan het pushen, maar ik weet niet wat jonggeleerd zijn doel is dus kan me ook niet uitspreken over hem :) maar de algemene PL mentaliteit neigt wel naar: "gain je niet in kracht? dan eet je niet genoeg" wat ik op zich onzin vind, omdat je met een matig calorieoverschot genoeg kracht kunt bouwen, anders zouden olympische atleten die 250+kg squatten nooit in de 80kg klasse kunnen blijven :)

Dit dus, plus jonggeleerd is nog een beginner dus gained sowieso toch nog snel genoeg in kracht? Dan is het toch zonde zijn vet% zo hoog te laten oplopen.

• #1.757
me vp is niet zo heel hoog hoor. en heb ook wel brede bouw (breed middel) dus als ik evenveel massa heb als killy ben ik alsnog zwaarder.
heb nog steeds abs als ika anspan, dus dan vind ik het best :)

en door onderrugblessures zuigt me deadlift een beetje heel erg + heb het een tijd niet gedaan

De algemene PL mentaliteit? De meeste PLers blijven gewoon op hetzelfde gewicht om in hun klasse te blijven, weet niet over wie of wat jij het hebt...

Iemand een idee?

je kan op hoeveelheid spiermassa en vet niet berekenen hoe sterk iemand moet zijn, en jij kent niet genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest.

• #1.759
De algemene PL mentaliteit? De meeste PLers blijven gewoon op hetzelfde gewicht om in hun klasse te blijven, weet niet over wie of wat jij het hebt...

je kan op hoeveelheid spiermassa en vet niet berekenen hoe sterk iemand moet zijn, en jij kent niet genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest.

vind ik ook. wil sowieso bulken naar de -105 klasse, dan zien we wel verder ;)

• #1.760
nog steeds ziek:(

bench paused
10x40kg
5x60kg
5x70kg
5x75kg
5x80kg
5x85kg
3x90kg
pff had eerst 5x90kg en 3x95kg... 5kg ervanaf? lekker dan...

squat
5x20kg
5x60kg
5x80kg
5x5x97,5kg

uit me tenen.

deadlift
5x70kg
5x100kg
4x6x120kg good volume

Terug
Naar boven