fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx!
Ik heb het idee dat dippen met belt een stuk zwaarder is dan met een db tussen je benen. Maar BW+26 is nog altijd pretty sick!

kwam 2cm van de grond hahaToen ik even keek dacht ik dat je 150kg squat gedaan had xD
Is ook een behoorlijk stap van 150 naar 170 als je dicht tegen je 1 rm aan zit! Goed bezig verder!
Ik had stukje dl wel gelezen en dacht dus meteen dat je focking 1x170kg van de grond had getrokken. Maa toen las k meteen door. Jammer ;p
Bijna niets gegeten? zo ken ik je niet hoor. Om je buikpijn? of kreeg je dat van lege maag?
)

90kg en nog geen 150kg deadliften, bulk je dan niet wat te snel?
Ik ben lichter en trek meer dan jou met een lager vet%, zit je dan niet onnodig snel vet aan je frame te plakken?
Ken genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest en nu van die gekke warrior dieets volgen om af te vallen
Heb geen verstand van pling maar gewoon mijn boerenlogica.
Iemand een idee?

Jonggeleerd is ook nog wel een stukje jonger dan jij. Zijn spieren moeten nog "volwassen" worden. En het heeft ook te maken met de lichaamsverhoudingen.
En misschien trekt hij het wel met fatsoenlijke vorm![]()
Ik trek ook met fatsoenlijke vorm, alleen op de vids zit ik op of op 1rm of een oefening net tot failure.
Maar ik trek wel gewoon 5x150 ofzo met goede techniek.
Maar hoe zit het met zijn gewicht gains?
Is dat niet onnodig veel?
maar de algemene PL mentaliteit neigt wel naar: "gain je niet in kracht? dan eet je niet genoeg" wat ik op zich onzin vind, omdat je met een matig calorieoverschot genoeg kracht kunt bouwen, anders zouden olympische atleten die 250+kg squatten nooit in de 80kg klasse kunnen blijven 
denk het eigelijk ook wel een beetje, bulken wordt precies te snel gebruikt om plateau's te overkomen of gewoon kracht te bouwen, imo zou een korte bulk enkel gebruikt moeten worden om een langdurig plateau te overkomen of als je echt de limieten van het mogelijke bent aan het pushen, maar ik weet niet wat jonggeleerd zijn doel is dus kan me ook niet uitspreken over hemmaar de algemene PL mentaliteit neigt wel naar: "gain je niet in kracht? dan eet je niet genoeg" wat ik op zich onzin vind, omdat je met een matig calorieoverschot genoeg kracht kunt bouwen, anders zouden olympische atleten die 250+kg squatten nooit in de 80kg klasse kunnen blijven
![]()

denk het eigelijk ook wel een beetje, bulken wordt precies te snel gebruikt om plateau's te overkomen of gewoon kracht te bouwen, imo zou een korte bulk enkel gebruikt moeten worden om een langdurig plateau te overkomen of als je echt de limieten van het mogelijke bent aan het pushen, maar ik weet niet wat jonggeleerd zijn doel is dus kan me ook niet uitspreken over hemmaar de algemene PL mentaliteit neigt wel naar: "gain je niet in kracht? dan eet je niet genoeg" wat ik op zich onzin vind, omdat je met een matig calorieoverschot genoeg kracht kunt bouwen, anders zouden olympische atleten die 250+kg squatten nooit in de 80kg klasse kunnen blijven
![]()
90kg en nog geen 150kg deadliften, bulk je dan niet wat te snel?
Ik ben lichter en trek meer dan jou met een lager vet%, zit je dan niet onnodig snel vet aan je frame te plakken?
Ken genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest en nu van die gekke warrior dieets volgen om af te vallen
Heb geen verstand van pling maar gewoon mijn boerenlogica.
Iemand een idee?
De algemene PL mentaliteit? De meeste PLers blijven gewoon op hetzelfde gewicht om in hun klasse te blijven, weet niet over wie of wat jij het hebt...
je kan op hoeveelheid spiermassa en vet niet berekenen hoe sterk iemand moet zijn, en jij kent niet genoeg plers die iets te enthousiast zijn geweest.