MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Wat een gezeik over vet hier. Hou die wijzer van de weegschaal in beweging, en als je ooit te dik wordt (volgens je spiegel of voor je ideale klasse), dan haal je er gewoon weer wat vanaf. Ik heb drie keer gecut in mijn leven (om cosmetische redenen) en zo moeilijk is het niet, noch kostte dat veel kracht. Vandaag de dag eet ik het see food diet en ik verbreek het ene pr na het andere!

Succes met aansterken. Komt wel weer goed!

Hij is net als mij focking ecto. qua lichaamstype/genen bedoel ik.
Dus dat vet verhaal zal wel meevallen.
Jonggeleerd kan makkelijk naar de 100kg toe meteen:)
En ik volg gwn lkkr in zn voetstappen(a)

K*t man dat je ziek bent Marja dat gaat wel weer over.
Tog mooie trainingen neergezet. En gewoon naar die 100 gaan net als ik .

sterke bench & deadlift !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.766
Wat een gezeik over vet hier. Hou die wijzer van de weegschaal in beweging, en als je ooit te dik wordt (volgens je spiegel of voor je ideale klasse), dan haal je er gewoon weer wat vanaf. Ik heb drie keer gecut in mijn leven (om cosmetische redenen) en zo moeilijk is het niet, noch kostte dat veel kracht. Vandaag de dag eet ik het see food diet en ik verbreek het ene pr na het andere!
vind ik ook :P had verwacht veel eerder te moeten cutten eigenlijk. vetgains vallen mee. merk ook als ike en keer ziek ben of niet goed kan eten dat ik wat vet verlies. (nu ook)
Succes met aansterken. Komt wel weer goed!
thnx! heb ook het gevoel dat dit schema beetje matig is. had me winning team gechanged. dus weer terug naar oude UB/LB voor PR's! :D
Hij is net als mij focking ecto. qua lichaamstype/genen bedoel ik.
Dus dat vet verhaal zal wel meevallen.
Jonggeleerd kan makkelijk naar de 100kg toe meteen:)
En ik volg gwn lkkr in zn voetstappen(a)
idd, naar 100kg
en jij met je 196 naar 110kg minimaal!
K*t man dat je ziek bent Marja dat gaat wel weer over.
Tog mooie trainingen neergezet. En gewoon naar die 100 gaan net als ik .
ja ik hoop het, kan iig wel wat eten en trainen. idd lekker naar 100 :D jij was er al toch? en toen ging je cutten / werd je ziek en viel je af?
dankje :)

Waarom alleen maar 1 reppers?

Elk beetje massa is nuttig, vet ook. 200 kg op je rug is nu eenmaal makkelijker als je 120 kg weegt dan als je 90 kg weegt. Waarmee ik niet wil zeggen dat je je maar compleet moet laten gaan, maar toch :)

Elk beetje massa is nuttig, vet ook. 200 kg op je rug is nu eenmaal makkelijker als je 120 kg weegt dan als je 90 kg weegt. Waarmee ik niet wil zeggen dat je je maar compleet moet laten gaan, maar toch :)

In pling heb je toch ook verschillende gewichtsklasses?
Dan is het toch handig om zo te proberen zoveel mogelijk kracht te gainen met zo min mogelijk massa gains?
Probeer pling een beetje te begrijpen :D

Dan is het toch handig om zo te proberen zoveel mogelijk kracht te gainen met zo min mogelijk massa gains?

Tuurlijk, maar de hoogste gewichtsklasse is altijd een optie... en iedereen kan daarin belanden als hij wil :P

ja ik ging een klein beetje cutten maar dat is niks voor mij.
ik eet nu wel iets droger dan normaal. als ik nu gewoon zo rond de 99/100 kg blijf vind ik het goed.

• #1.773
gaat lukken!
Waarom alleen maar 1 reppers?
waar heb jij het nou weer over? -__-
precies ;)
ik ben bijna 190 (op anderhalve cm na) dan is het beter om in -105 minimaal te liften. lagere gewichtklasses zijn toch wel voor kleinere lifters. en ik zti nog in beginstadium, dus spiermassa gainen is ook goed natuurlijk!
Tuurlijk, maar de hoogste gewichtsklasse is altijd een optie... en iedereen kan daarin belanden als hij wil :P
niet de bedoeling dat ik mezelf ongemakkelijk ga voelen omdat ik een te hoog vp heb , voor de rest maakt het niet uit. :)
ja ik ging een klein beetje cutten maar dat is niks voor mij.
ik eet nu wel iets droger dan normaal. als ik nu gewoon zo rond de 99/100 kg blijf vind ik het goed.

goed toch? zou toch een keer wat verder bulken, gewoon rustig aan :)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 21:16 ----------

vandaag:

squat
opwarmen
6x100kg
6x100kg
6x100kg
8x100kg VPR! gaat lekker
maandag 2x6x100kg, 2x6x102,5kg en laatste set weer repout :)

deadlift
6x70kg
6x100kg
6x122,5kg
6x122,5kg
6x122,5kg
10x122,5kg PR damn, onderarmen totaal verzuurd, hams en glutes ook trouwens :D

pullups

paar setjes, grip was klote

BB rows

lang niet gedaan
10x60kg
10x70kg
10x80kg

helemaal gesloopt, dus genoeg gedaan :)

BW 91 :'(

Ik weet wat jij doet..:D
Fullbody's workouts 4x in de week xD
Gratz met pr's.

Nette VPR man, gaat wel lekker met de squat.

• #1.777
  • #1.778
vandaag UB

CGBP
8x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x80kg
6x80kg