AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Squats mogen iets dieper Military press ziet er beetje ongecontroleerd uit ? mss iets duidelijker locken deadlift ziet er mooi uit; zou alleen ook zelf op zo een matje gaan staan, nu heb je paar cm winst

mp is gewoon heel licht denk ik en joost voert hem explosief uit dus ziet er daarom misschien zo uit

verder camera goed houden tijdens het filmen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
Squats mogen iets dieper

Military press ziet er beetje ongecontroleerd uit ? mss iets duidelijker locken

deadlift ziet er mooi uit; zou alleen ook zelf op zo een matje gaan staan, nu heb je paar cm winst

Squats worden vanzelf wat dieper naarmate ik wat vaker squat, moet nog even aan me vorm denken.
En die deadlift matjes zijn max 1cm ;)

mp is gewoon heel licht denk ik en joost voert hem explosief uit dus ziet er daarom misschien zo uit

Dit ja :thumbs: ik lock ook express niet omdat dit nogal gevoelig is voor me ellebogen.

verder camera goed houden tijdens het filmen

moet je lm voor aanspreken :(

Tof die filmpjes, bij mp mag je meer je glutes en core aanspannen, is die arch wat minder en ben je stabieler
Voor deadlift kan je stang dichter bij je houden met je lats zodra je voorbij je knie bent, maakt de lock out makkelijker

Deadlifts zien er inderdaad strak uit man! Heb het idee dat je op die OHP makkelijk zwaarder kon en we dan ook meer van je techniek hadden kunnen zien.

Whiie filmpjes! Mooi uitgevoerd :)

Tof die filmpjes, bij mp mag je meer je glutes en core aanspannen, is die arch wat minder en ben je stabieler
Voor deadlift kan je stang dichter bij je houden met je lats zodra je voorbij je knie bent, maakt de lock out makkelijker

+1 bij MP.

Je moet echt gaan werken aan die anterior pelvic tilt (net als ik trouwens, daarom herken ik het bij een ander...).
Cool die filmjes!

niet elke squatkont is meteen een APT

jeej filmpjes!!
volgens mij is alles al gezegd ;)
maar meer bewijsmateriaal is altijd beter :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.073
:cool:
OHP was misschien ook wat te laag in gewicht om echt goede vorm te krijgen, ik doe trouwens ook sumo stance, heb alleen de tip gekregen om wat verder door me benen te zakken en in een soort van zithouding te gaan staan. stang bij deadlift mag idd wel wat dichterbij komen.

;)

Whiie filmpjes! Mooi uitgevoerd :)
thanks!

+1 bij MP.

Je moet echt gaan werken aan die anterior pelvic tilt (net als ik trouwens, daarom herken ik het bij een ander...).
Cool die filmjes!
zie bovenstaand antwoord :)

niet elke squatkont is meteen een APT
wat is apt

jeej filmpjes!!
volgens mij is alles al gezegd ;)
maar meer bewijsmateriaal is altijd beter :P

Zit je nu te vissen naar nog meer filmpjes? :wink:

training van gisteren

Sinds gisterochtend plotseling weer een steek in me rechterschouderblad als ik me hoofd kantel. niet teveel aandacht aan besteden en gewoon gaan trainen, nergens last van gehad tijdens het trainen. Volgende week dinsdag weer afspraak bij fysio, dus tot dan ff doorbikkelen.

A1 Squat (high bar)
4x77.5
4x77.5
4x77.5
4x77.5
Ik heb het idee dat doordat ik zolang met scheve heupen heb gelopen dat het nu wat overcompenseerd is.. ik ga automatisch met me kont wat meer naar links, waardoor er meer spanning staat op links. geprobeerd me kont wat te sturen naar rechts wat aardig lukte, pijn was ook gelijk weg toen en kon wat dieper gaan.

A2 Overhead dumbbell press
10x18
10x18
10x18
10x18
Ader op me schouder komt eraan :cool:

B1 Neutral grip chin-up
10xbw
8xbw
7xbw
6xbw

B2 Seated calf raise machine