AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Taartgains!

Mooie oefeningen!
Doe je geen warm ups sets, of log je die gwn niet?

Mooie training weer!
Bench press wat minder gewicht gepakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
zekers, op me eigen verjaardag kon ik de taart echt niet overslaan, dus zaterdag twee stukken taart op :o

Mooie oefeningen!
Doe je geen warm ups sets, of log je die gwn niet?
Log ik niet :)

Mooie training weer!
Bench press wat minder gewicht gepakt?

jup, gestart op 62.5, elke week 2.5 er bovenop. zal hopelijk nog even blijven stijgen.

heb redelijk marvin style gegeten dit weekend (flexibel). me standaardmaaltijden express kleiner gemaakt zodat er over de rest van de dag wat gecheat kan worden. heb ook een nieuwe weegschaal dus ben weer +1kg. maar het goede nieuws was dat ik vanochtend 72.2 woog, dus dan woog ik op me oude weegschaal 76. :D

Laatst bewerkt:
heb redelijk marvin style gegeten dit weekend (flexibel). me standaardmaaltijden express kleiner gemaakt zodat er over de rest van de dag wat gecheat kan worden. heb ook een nieuwe weegschaal dus ben weer +1kg. maar het goede nieuws was dat ik vanochtend 72.2 woog, dus dan woog ik op me oude weegschaal 76. :D
Beviel het ;)?

En wat is nu de 'waarheid' wat betreft je gewicht..?

He, gefeliciflap man. Jaartje wijzer geworden? ;)

• #2.127
Beviel het ;)?

En wat is nu de 'waarheid' wat betreft je gewicht..?

me oude weegschaal was nog zon analoge met een veer erin, dus die veer zou in de jaren nog wel is wat slapper geworden kunnen zijn ;)

Flexibel eten is niks voor mij, voel me er niet lekker bij omdat ik niet precies weet wat ik binnen krijg.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

He, gefeliciflap man. Jaartje wijzer geworden? ;)

jaartje ouder wel ja, maar dat wijzer betwijfel ik :roflol:

Gefeliciteerd kerel! :D

• #2.129

thanks!

training van vanavond.

A1 Squat (high bar)
72.5x8
72.5x6
72.5x6
72.5x5

A2 Overhead dumbbell press
20x8 VPR
20x8 VPR
20x6
20x5

B1 Neutral grip chin-up
bw+5x10
bw+5x7
bw+5x6
bw+5x5

B2 Seated calf raise machine
80x12 VPR
80x12 VPR
80x10
80x9 -> kramp

C1 Peck deck
50x8
50x8
50x8
50x8

C2 Reverse Bayesian fly
2.5x23
2.5x20
2.5x20
2.5x17

D1 Unilateral liggende leg curl
45x12 VPR
45x12 VPR
45x8
45x6

D2 Overhead Rope extension
15x15
15x15

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png

Nog een misschien wat rare opmerking, sinds mijn dieet heb ik gemerkt dat mijn adem heel erg veranderd is, een soort van zwavel vorming of iets dergelijks. ook merk ik dat mijn transpiratie een andere geur krijgt. mogelijk heeft het wat met mijn dieet te maken. me eiwitten zijn totaal niet hoog en heb wel eens meer zuivel gehad in me voedingschema :o waar het aan ligt is dus voor mij een raadsel, begin toch bang te worden dat het vanuit me darmen of maag komt en dat het mogelijk een bacterie is.

Als je extreem laag in kh zit kan het ketosis zijn en dat geeft acetonvorming.
Verder is het niet gek dat je darmflora verandert als je dieet verandert.

ik denk dat je aan het rotten bent

• #2.132
Gefeliciteerd en goeie tren!

veel rood man :thumbs:

Nog een misschien wat rare opmerking, sinds mijn dieet heb ik gemerkt dat mijn adem heel erg veranderd is, een soort van zwavel vorming of iets dergelijks. ook merk ik dat mijn transpiratie een andere geur krijgt. mogelijk heeft het wat met mijn dieet te maken. me eiwitten zijn totaal niet hoog en heb wel eens meer zuivel gehad in me voedingschema :o waar het aan ligt is dus voor mij een raadsel, begin toch bang te worden dat het vanuit me darmen of maag komt en dat het mogelijk een bacterie is.
Hmm, erg herkenbaar dit. Wil je niet ongerust maken, maar ten tijde dat ik enkele maanden flinke buikklachten heb gehad "klaagde" mijn vent over een zwavelachtige adem die uit mijn mond walmde :o. Wil je niet ongerust maken, maar kijk het even aan en houd het in je achterhoofd. Als je ontlasting drastisch verandert en niet stabiliseert en daarbij ook nog eens pijnklachten krijgt zou ik zeker eens een bezoekje aan de huisarts wagen. Maar zeer grote kans dat het niet zo ver komt en net als Neet beschrijft het gewoon te verklaren is door een verandering van voeding :).

• #2.137
Gefeliciteerd en goeie tren!

danku heren!

Hmm, erg herkenbaar dit. Wil je niet ongerust maken, maar ten tijde dat ik enkele maanden flinke buikklachten heb gehad "klaagde" mijn vent over een zwavelachtige adem die uit mijn mond walmde :o. Wil je niet ongerust maken, maar kijk het even aan en houd het in je achterhoofd. Als je ontlasting drastisch verandert en niet stabiliseert en daarbij ook nog eens pijnklachten krijgt zou ik zeker eens een bezoekje aan de huisarts wagen. Maar zeer grote kans dat het niet zo ver komt en net als Neet beschrijft het gewoon te verklaren is door een verandering van voeding :).

Ja vertrouw het ook niet, donderdag naar de huisarts, en desnoods me zuivel even tijdelijk schrappen.

Geen ketosis dan....

Dat zal het zijn ;)

ketosis gaat ook niet zomaar.. eet wel veel vetten maar lijkt me sterk.

danku heren! Ja vertrouw het ook niet, donderdag naar de huisarts, en desnoods me zuivel even tijdelijk schrappen. ketosis gaat ook niet zomaar.. eet wel veel vetten maar lijkt me sterk.
Bij mij was het op een gegeven moment standaard "raak" na het eten van kwark. Was op een gegeven moment extreem gevoelig voor eiwitrijk voedsel.
Keep us posted, benieuwd hoe het verder verloopt.

VPR's, nice! Succes bij de huisarts :thumbs:

• #2.140
Bij mij was het op een gegeven moment standaard "raak" na het eten van kwark. Was op een gegeven moment extreem gevoelig voor eiwitrijk voedsel.
Keep us posted, benieuwd hoe het verder verloopt.

komt goed :)

VPR's, nice! Succes bij de huisarts :thumbs:

vingers gekruist :cool:

Training van vanavond.

A1 Bench press
67.5x8 VPR (met nieuwe vorm)
67.5x6
67.5x5
67.5x5

A2 Romanian deadlift
100x10 PR
100x7
100x6
100x6

B1 Pronated lat pull down
75x9 VPR
75x9
75x7
75x6

B2 One-leg calf raise
75x13 PR
75x10
75x10
75x9

C1 High dumbbell row
26x8 PR
26x8
26x8
26x8

C2 Prone lateral raise (60 graden)
4x19
4x19
4x15
4x15
sws vpr :roflol:

D1 Unilateral leg extension
35x14 VPR
35x12
35x12
35x9

D2 Bayesian curl
20x12 VPR
20x12

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

Eigenlijk over alles tevreden behalve benchpress.

Terug
Naar boven