SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zekers, op me eigen verjaardag kon ik de taart echt niet overslaan, dus zaterdag twee stukken taart op

Log ik nietMooie oefeningen!
Doe je geen warm ups sets, of log je die gwn niet?

Mooie training weer!
Bench press wat minder gewicht gepakt?

Beviel hetheb redelijk marvin style gegeten dit weekend (flexibel). me standaardmaaltijden express kleiner gemaakt zodat er over de rest van de dag wat gecheat kan worden. heb ook een nieuwe weegschaal dus ben weer +1kg. maar het goede nieuws was dat ik vanochtend 72.2 woog, dus dan woog ik op me oude weegschaal 76.![]()
?Beviel het?
En wat is nu de 'waarheid' wat betreft je gewicht..?

waar het aan ligt is dus voor mij een raadsel, begin toch bang te worden dat het vanuit me darmen of maag komt en dat het mogelijk een bacterie is.ik eet op trainingsdagen toch gewoon 200+ carbs..Als je extreem laag in kh zit kan het ketosis zijn en dat geeft acetonvorming.
Verder is het niet gek dat je darmflora verandert als je dieet verandert.
Hmm, erg herkenbaar dit. Wil je niet ongerust maken, maar ten tijde dat ik enkele maanden flinke buikklachten heb gehad "klaagde" mijn vent over een zwavelachtige adem die uit mijn mond walmdeNog een misschien wat rare opmerking, sinds mijn dieet heb ik gemerkt dat mijn adem heel erg veranderd is, een soort van zwavel vorming of iets dergelijks. ook merk ik dat mijn transpiratie een andere geur krijgt. mogelijk heeft het wat met mijn dieet te maken. me eiwitten zijn totaal niet hoog en heb wel eens meer zuivel gehad in me voedingschemawaar het aan ligt is dus voor mij een raadsel, begin toch bang te worden dat het vanuit me darmen of maag komt en dat het mogelijk een bacterie is.
. Wil je niet ongerust maken, maar kijk het even aan en houd het in je achterhoofd. Als je ontlasting drastisch verandert en niet stabiliseert en daarbij ook nog eens pijnklachten krijgt zou ik zeker eens een bezoekje aan de huisarts wagen. Maar zeer grote kans dat het niet zo ver komt en net als Neet beschrijft het gewoon te verklaren is door een verandering van voeding
.Geen ketosis dan....ik eet op trainingsdagen toch gewoon 200+ carbs..
Vetten zijn bij mij wel hoger dan ik normaal gesproken gewend ben.
dat denk ik ook.

Hmm, erg herkenbaar dit. Wil je niet ongerust maken, maar ten tijde dat ik enkele maanden flinke buikklachten heb gehad "klaagde" mijn vent over een zwavelachtige adem die uit mijn mond walmde. Wil je niet ongerust maken, maar kijk het even aan en houd het in je achterhoofd. Als je ontlasting drastisch verandert en niet stabiliseert en daarbij ook nog eens pijnklachten krijgt zou ik zeker eens een bezoekje aan de huisarts wagen. Maar zeer grote kans dat het niet zo ver komt en net als Neet beschrijft het gewoon te verklaren is door een verandering van voeding
.
Bij mij was het op een gegeven moment standaard "raak" na het eten van kwark. Was op een gegeven moment extreem gevoelig voor eiwitrijk voedsel.danku heren! Ja vertrouw het ook niet, donderdag naar de huisarts, en desnoods me zuivel even tijdelijk schrappen. ketosis gaat ook niet zomaar.. eet wel veel vetten maar lijkt me sterk.
Bij mij was het op een gegeven moment standaard "raak" na het eten van kwark. Was op een gegeven moment extreem gevoelig voor eiwitrijk voedsel.
Keep us posted, benieuwd hoe het verder verloopt.