AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Zoveel rood, lijkt mn duitsexamen wel :o

Goeie train :thumb:
:roflol:

thanks!

T'is ook altijd wat met jou. Maar wel 5 PR's dus.... was da problem?

Inderdaad! Ik zou deze training zeker 5 humps geven...:o

Training was prima, had zoals ik al zei alleen wat last van me nek, daarom de 3 humps ;)

Goeie train man, elleboog ook helemaal hersteld? :D

Hoe vordert het herstel?

Yo man, ik kom even meelezen. Ben benieuwd naar je cut :thumbs:

Mooie training met wederom flink wat roods, dat vraagt eigenlijk om een extra hump hoor..

• #2.170
Mooie training met wederom flink wat roods, dat vraagt eigenlijk om een extra hump hoor..

:roflol:

Training van gisteren:

A1 Bench press
67.5x8
67.5x4
67.5x5
67.5x3
fucked up zwaar.

A2 Romanian deadlift
102.5x5 PR
102.5x5
102.5x5
102.5x5
100kg lukte 10x en dit maar net 5x, je kan wel stellen dat het mijn dag niet was.

B1 Pronated lat pull down
75x10 VPR
75x8
75x7
75x7

B2 One-leg calf raise
75x12
75x12
75x10
75x10

C1 High dumbbell row
26x12 VPR
26x10
26x10
26x10

C2 Prone lateral raise (60 graden)
4x20
4x19
4x20
4x20
vpr op een rep, niet zo boeiend.

D1 Unilateral leg extension
35x8
38x8
Last van me hamstring / kuit aanhechting, beetje overbelast gevoel dus geen extra sets gedaan.

D2 Bayesian curl
20x13 VPR
20x10

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

Ging niet zo als ik wou, alles ging zwaar. daarnaast ook weer beetje overbelast gevoel in me linkerknie, heb ik wel is vaker gehad en dacht toen dat het me kuitaanhechting was. misschien dat het door mijn heupprobleem komt, heb ook altijd het gevoel dat ik meer kracht kan zetten op 1 kuit.

Toch een mooie train. Je hebt veel variatie in je oefeningen, en zowel hoog volume als hoog gwicht er tussen.

Numbers telling me good story, words telling me bad story. Voor de omstandigheden goeie train :thumb:

Fijn van de elleboog! Jammer dat dagje minder was, maar zolang je vpr's haalt (en blijft halen) zal het wel goed zitten ;)

Goeie tren, veel rode cijfers

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Goeie tren, veel rode cijfers!

Geen gewone deadlifts meer?
Toch aardig wat PR's weer ;)

Mooie cijfers, maar balen dat het voor je gevoel niet lekker ging..
Overbelast gevoel in je knie? Pootje omhoog en je lekker heel de dag laten bedienen, lijkt me niet meer dan redelijk ;).

Toch klote als op papier de training er goed uitziet, maar het gevoel klote was.

2 humps is ook gewoon echt te weining:sad: Er moet meer gehumpt worden..:o

• #2.178
Toch een mooie train. Je hebt veel variatie in je oefeningen, en zowel hoog volume als hoog gwicht er tussen.

das de bedoeling :thumbs:

Numbers telling me good story, words telling me bad story. Voor de omstandigheden goeie train :thumb:
Tja, die vpr's waren ook op 1 rep :(

Fijn van de elleboog! Jammer dat dagje minder was, maar zolang je vpr's haalt (en blijft halen) zal het wel goed zitten ;)

Das misschien ook wel zo ja..

Goeie tren, veel rode cijfers

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Goeie tren, veel rode cijfers!

zekersss

Geen gewone deadlifts meer?
Toch aardig wat PR's weer ;)

Nope twee x per week romanians, normale deadlifts zijn te belastend voor me herstel..

Mooie cijfers, maar balen dat het voor je gevoel niet lekker ging..
Overbelast gevoel in je knie? Pootje omhoog en je lekker heel de dag laten bedienen, lijkt me niet meer dan redelijk ;).

Gevoel heb ik gisteren flink weggestampt op pussylounge :cool:

Toch klote als op papier de training er goed uitziet, maar het gevoel klote was.

2 humps is ook gewoon echt te weining:sad: Er moet meer gehumpt worden..:o

dat sowiezo, humpjes allldayyy

• #2.179
Cut update:

weeg nu 76.2, met een dieptepunt van 75.5 gisteren (na pussylounge dus wss vocht).

Ben vandaag redelijk zwakjes, heb ook een overbelast gevoel in me linkerknie, wat ik vorige week ook al had. ben benieuwd wat de training van vandaag gaat brengen, want er is weer wat gewicht verhoogd :o

teveel gestuiterd op pussylounge? :P en je moet ook genoeg drinken he :O

Terug
Naar boven