XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

ieder zijn ding ..... maar mij is het te zweverig.
Wat niet betekent dat je niet kan kijken of er voldoende ontspanning naast de stress in je leven is. En niet vergeten dat cutten ism training ook een stress factor voor je lichaam is !!!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Mooie train weer. Goed dat je de FSQ erin houdt, een klote oefening maar heel goed voor de houding, en ook prone flyes zijn niet makkelijk, flink gewicht daarmee nog! Goeie RDLs gisteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.151
ieder zijn ding ..... maar mij is het te zweverig.
Wat niet betekent dat je niet kan kijken of er voldoende ontspanning naast de stress in je leven is. En niet vergeten dat cutten ism training ook een stress factor voor je lichaam is !!!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Mooie train weer. Goed dat je de FSQ erin houdt, een klote oefening maar heel goed voor de houding, en ook prone flyes zijn niet makkelijk, flink gewicht daarmee nog! Goeie RDLs gisteren.
prone flyes zijn btw staand, omdat zittend niet lekker voelde.

andere grip al geprobeerd?

already know the answer, maar probeert eens dan :p

die grip die jij bedoelt heb ik al een gebruikt :P crossfitters hanteren ook de clean grip, dus wil het nog niet opgeven.

• #3.157
Hierbij nog de training van afgelopen vrijdag, weer een druk weekendje gehad, zelfs weer drank op na 4 maanden :o gewicht was dus vanochtend ook weer iets hoger.

1a Romanian deadlift
105x11
105x6
105x5

1b Bench press
72x5(met spotter)
72x3
72x2

2 Barbell glute bridge
125x9
125x6

3a Pull-up
bw+4x9
bw+4x9

3b Leg press calf jumps
214x10
214x10
214x10

3c Unilateral cable side raise
9,5x12
9,5x10
9,5x10

4a Alternating leg extension
20x10
20x7
20x7

4b Bayesian curl
-hoop setjes-
15x14

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Je bent me er eentje :roflol:

en ik doe m'n standing calf raises altijd zittend ;)

vaak word er even tijdelijk iets aangepast aan de vorm en dan blijft de benaming staan :roflol:

En ik kopieer en plak altijd dus vandaar.

Zozo, aan de drank, wat te vieren? :D
En wtf zijn bayseian curls.. (te lui om te Googelen, heb bijna vakantie :trollface:)
Even calf jumps?

• #3.159
Terug
Naar boven