- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeahh 3.5 humps! Wat is je DL max? Je RDLs zijn flink sterk namelijk :O
ik doe RDL met enkel mijn kont naar achteren, zonder mijn knieen naar voren te laten komen.
Ik tik telkens de grond aan zonder blocks en ga dan weer omhoog.
Mijn RDL/Deadlift verhouding is:
8x110/1x172.5, bij jou zit er veel minder verschil tussen :O
halverwege je schenen is voldoende.Bij een romanian deadlift tik je de grond niet aanhalverwege je schenen is voldoende.

Maar bij 45 cm diameter plates ligt de stang toch ook bijna in het midden van je scheen?
semi NSFW:
ik kan niet zien hoever ik van de grond zit, ik houd gewoon halverwege schenen aan 

ik zat er op te wachten
dat blijkt wel weer, en het is nog niet eens vrijdag.
4 punts meting laten doen gisteren, kwam op 13,3% uit. laatste meting was 13 mei en zat toen op 14,4% volgens de 4 punts metingmag wel een tandje erbij
![]()

Maar bij 45 cm diameter plates ligt de stang toch ook bijna in het midden van je scheen?
semi NSFW:
chinups kan ik zwaarder dan pullupsmaar als het niet vooruitgaat word er even een kleine reset gedaan.
) supinated grip pullups is hetzelfde als chinups, die zijn bij mij ook het sterkst, maar ongeveer gelijk aan mixed grip (zij grip) en pronated pullups het moeilijkst dus.Ik zei het net verkeerd (moeilijke woorden ook ....) supinated grip pullups is hetzelfde als chinups, die zijn bij mij ook het sterkst, maar ongeveer gelijk aan mixed grip (zij grip) en pronated pullups het moeilijkst dus.

pronated zijn wel het lekkerst (om naar te kijken)

gaat lekker ja, rdl max zat begin van me cut op max 5x110, moet ik nu wel overheen komen denk ik zo.
Daarnaast is me deadlift max 1x140, vorm begon hier al wat te verminderen.
Sinds ik me vorm heb aangepast op rdl gaat me kracht als een malle omhoog. ik til hem nu vanaf blocks, doe 1 stap achteruit en laat het gewicht zakken. gooi nu ook me kont wat verder naar achteren zodat de stang in een mooie lijn langs me benen naar beneden en omhoog gaat.

Kijk uit, je zus komt eraan
Nee goed bezig man, check je log soms, mooie vooruitgang.

Bedoel je lm? die traint ook voor een ander doel he
Tof dat je langs komt![]()

motivatie is er welJa zou niet weten wie anders![]()
Maar inderdaad andere doelen, probeerde je gewoon wat extra motivatie te geven, maar dat zal toch niet nodig zijn![]()

jij mag niet meer gokken.