Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

yeahh 3.5 humps! Wat is je DL max? Je RDLs zijn flink sterk namelijk :O

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
yeahh 3.5 humps! Wat is je DL max? Je RDLs zijn flink sterk namelijk :O

gaat lekker ja, rdl max zat begin van me cut op max 5x110, moet ik nu wel overheen komen denk ik zo.

Daarnaast is me deadlift max 1x140, vorm begon hier al wat te verminderen.

Sinds ik me vorm heb aangepast op rdl gaat me kracht als een malle omhoog. ik til hem nu vanaf blocks, doe 1 stap achteruit en laat het gewicht zakken. gooi nu ook me kont wat verder naar achteren zodat de stang in een mooie lijn langs me benen naar beneden en omhoog gaat.

ik doe RDL met enkel mijn kont naar achteren, zonder mijn knieen naar voren te laten komen.
Ik tik telkens de grond aan zonder blocks en ga dan weer omhoog.

Mijn RDL/Deadlift verhouding is:
8x110/1x172.5, bij jou zit er veel minder verschil tussen :O

• #3.204
ik doe RDL met enkel mijn kont naar achteren, zonder mijn knieen naar voren te laten komen.
Ik tik telkens de grond aan zonder blocks en ga dan weer omhoog.

Mijn RDL/Deadlift verhouding is:
8x110/1x172.5, bij jou zit er veel minder verschil tussen :O

Bij een romanian deadlift tik je de grond niet aan ;) halverwege je schenen is voldoende.

Bij een romanian deadlift tik je de grond niet aan ;) halverwege je schenen is voldoende.

Maar bij 45 cm diameter plates ligt de stang toch ook bijna in het midden van je scheen? :p

semi NSFW:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.206
dat is de riem plus 1kg.

dat dere microprogressie.

Ik zie het verschil met de BW+4 nu. Kan je met supinated pullups juist meer dan met zijgrip? Bij mij net andersom juist.

Oepsie.... :o:o:o

ik zat er op te wachten :roflol:

dat blijkt wel weer, en het is nog niet eens vrijdag.

4 punts meting laten doen gisteren, kwam op 13,3% uit. laatste meting was 13 mei en zat toen op 14,4% volgens de 4 punts meting :) mag wel een tandje erbij :D

Ja, was net vrijdag ;)

Lekkere PR's weer, chef.

Jij doet alles zonder extra cardio toch? Gaat daarom heel langzaam denk ik, maar als je aan het eind meer VVM overhoudt is dat wel de moeite waard!

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Maar bij 45 cm diameter plates ligt de stang toch ook bijna in het midden van je scheen? :p

semi NSFW:

Ik weet niet of dit de beste houding is. Als je de stang zoals Joost zegt, dichter langs je knieen laat gaan is de kracht op de onderrug minder slecht dan bij deze persoon vlgs mij.
En waar die eindigt tov grond hangt idd meer af van verhouding been/arm/rug lengte, en grootte platen.

• #3.208
chinups kan ik zwaarder dan pullups ;) maar als het niet vooruitgaat word er even een kleine reset gedaan.

chinups kan ik zwaarder dan pullups ;) maar als het niet vooruitgaat word er even een kleine reset gedaan.

Ik zei het net verkeerd (moeilijke woorden ook .... :( ) supinated grip pullups is hetzelfde als chinups, die zijn bij mij ook het sterkst, maar ongeveer gelijk aan mixed grip (zij grip) en pronated pullups het moeilijkst dus.

pronated zijn wel het lekkerst (om naar te kijken ;))

• #3.211
gaat lekker ja, rdl max zat begin van me cut op max 5x110, moet ik nu wel overheen komen denk ik zo.

Daarnaast is me deadlift max 1x140, vorm begon hier al wat te verminderen.

Sinds ik me vorm heb aangepast op rdl gaat me kracht als een malle omhoog. ik til hem nu vanaf blocks, doe 1 stap achteruit en laat het gewicht zakken. gooi nu ook me kont wat verder naar achteren zodat de stang in een mooie lijn langs me benen naar beneden en omhoog gaat.

Kijk uit, je zus komt eraan ;)

Nee goed bezig man, check je log soms, mooie vooruitgang.

zijn dat nou aardappelen door de rijst?

Goeie humps bro!
Hoest met je nek?

• #3.218
Ja zou niet weten wie anders :p
Maar inderdaad andere doelen, probeerde je gewoon wat extra motivatie te geven, maar dat zal toch niet nodig zijn ;)
motivatie is er wel :cool:

Normaal gesproken train ik met 4 vrienden, maar die haken heel de week al af, ik ben de enige die stug doorgaat met dit weer.

zijn dat nou aardappelen door de rijst?

jij mag niet meer gokken.

Goeie humps bro!
Hoest met je nek?

ik mag niet klagen :)

Met 4 vrienden?
Ben je zo iemand die met zn 5e gaat benchen en uur lang dat ding bezet houden? :p

Terug
Naar boven