Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.441
Eet liever groot stuk goed vlees dan alleen maar friet, dat bedoel ik ;)

Je bent niet de enige hoor, alleen sommige mensen hebben meer controle over zichzelf ;)

mwa uiteindelijk heb ik heel de schaal aardappeltjes ook nog maar opgegeten omdat niemand ze wou :o

Jouw "verkorte" psoas zal wel meer gespannen zijn door onderliggende problematiek en daardoor sneller tot "impingement" klachten komen op het diepste punt van je squat.

Hier moet ik even over nadenken :) Een impingement is een afklemming van iets toch?
Ik blijf wel die stretches volhouden, heb het idee dat ze goed voor m'n houding zijn.

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

mwa het was bourgondisch :(

Eten was wel lekker, maar je zit in zulke tenten vaak meer friet te eten dan vlees of iets dergelijks.

Als het maar gezellig was ;) Er zitten hier een hoop echte vleeseters volgens mij (ik ook hoor, mmmmmmm)

Vlees > friet. Of eigenlijk alles...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.451
Is dit het nieuwe dagtopic nu robke op vakantie is???

Met mate Joost, met mate.. Eens in de zoveel tijd.. En dan gewoon volledig losgaan :rolleyes:.
Works for me, ongeveer eens in de vier weken full r*tard. Kom er geen gram van aan en kan er dan weer flink wat weken er tegenaan waarbij ik zeer strict met voeding ben.

Terug
Naar boven