- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Oestrogeen injecties voor een rondere kont natuurlijk

Viel het je niet op dat hij al zo veel hipthrusts/glute bridges deed de laatste tijd?!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Viel het je niet op dat hij al zo veel hipthrusts/glute bridges deed de laatste tijd?!![]()

Prima bodyweight benchpresses.
Waarom nu 2x glute bridges geskipt?
Prima bodyweight benchpresses.
Waarom nu 2x glute bridges geskipt?
Hij wil eerst de estrogen-injects afwachten.
Nee op een serieuzere note: Inderdaad nice 1x BW benches op reps, wat is je all-time bench max?

alle bilateral oefeningen word even geskipt. denk dat ik unilateral tot me vakantie blijf doen, en dan na de vakantie er weer mee beginnen.
---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------
mijn all time bench was 1x87,5 op 79kg. maar dat was niet diep genoeg vrees ik![]()
Ow, snappum. Met 2.5 kg extra
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------
Denk je dat bij je bilaterale oefeningen je houding scheef wordt (imbalance)?
Zo dat is een heftige bench, zelfs voor een 3/4 rep.

op dit moment kunnen me bekken de kracht niet aan blijkt wel
En ben ik de enige die mijn bench slap vind?![]()
op dit moment kan mijn bekken de kracht niet aan blijkt wel
En ben ik de enige die mijn bench slap vind?![]()

Hebben we het nu hier over 'marvin-style squat' implementeren op de bench?mijn all time bench was 1x87,5 op 79kg. maar dat was niet diep genoeg vrees ik![]()

Hebben we het nu hier over 'marvin-style squat' implementeren op de bench?![]()

Viel het je niet op dat hij al zo veel hipthrusts/glute bridges deed de laatste tijd?!![]()

Zie wel meer vrouwen oefeningen voorbij komen
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------
No touch = no bench![]()

Watje!

Watje!
Lekker is anders, maar het werkt TE goed het niet te doen. Zeker bij sporters, ook preventief. (einde reclameblok).
Die hipthrusts etc snap ik ook allemaal niet zo, een hoop lijken ze opeens de heilige graal voor glute ontwikkeling te zien. Heeft Bret Contreras eindelijk zijn zin (jammer dat het op onzin gebaseerd is).
Think about it: Een oefening waarbij je ongetraind gelijk op een bw+ gewicht zit, gewoon een ego oefening met een erg kleine rom.
Doe hem eens zoals Lyle Macdonald doet, die variant geef ik aan patienten ook mee om bekken en onderrug te stabiliseren.
Niks bout aan. De mensen die ik in de praktijk zie met een verkorte psoas, zijn 90% van de tijd mensen met een versleten heup van 55+. De mensen die DENKEN een verkorte psoas te hebben (dat zijn er heel veel) die hebben gewoon een mechanisch probleem van de bekken/onderrug regio.Boute stelling! Volgens mij zijn er een hoop mensen met te korte ilio-psoas die wel wat stretch kunnen gebruiken, en zwakke glutes en vooral hamstrings die wel wat activiteit daar kunnen gebruiken. Hoe kijk jij aan tegen de oefening met je schouders op een bankje (zodat de rom groter is) en/of met 1 been en dan zonder gewicht? Beter?
En hoe doet Lyle McD hem?
). Die 2e oefening uit het filmpje doe ik idd ook wel eens. Maar ik heb het idee dat je dezelfde spieren daarmee aanspreekt als met de hipthrusts, alleen met veel minder gewicht. Tenzij je die ham/glute bridge met 1 been doet. Dan wordt hij wel een challenge. Die knieen naar buiten actie zal ik ook eens toevoegen 
Die knieen naar buiten aktie is juist waar het om draait.Ik ben ook een van die mensen die denkt dat hij verkorte psoas's heeft (en ben bijna 55+). Die 2e oefening uit het filmpje doe ik idd ook wel eens. Maar ik heb het idee dat je dezelfde spieren daarmee aanspreekt als met de hipthrusts, alleen met veel minder gewicht. Tenzij je die ham/glute bridge met 1 been doet. Dan wordt hij wel een challenge. Die knieen naar buiten actie zal ik ook eens toevoegen
![]()