SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1500...brings back memories
succes met werken, studeren en blessures laten verdwijnen.
wel lekkere weighted chins (de rest van de gewichten zegt me niet veel)

Wel een heel groot verschil tussen je werk/rustdagen qua kcals man...
moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb.. tenminste, nog niet 
nutrient timing, meeste kcals rondom je training verspreidenmoet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb.. tenminste, nog niet
![]()
Snap ik wel. Maar als je grote meals gewend bent op tren dagen, en dan ineens muizenporties op rustdagen.
Weer even wennen, met werk en studie erbij.. Het leven zonder al dat soort gedoe went toch al erg snel!
Zolang je bezig blijft heb je vaak ook minder trek, dus laag aantal kcal op dagen dat je studeert/werkt lijkt me nog best te doen.

op rustdagen eet ik overdag wat meer, en tegen de avond wat minder. bevalt prima want ik heb echt nooit honger savonds.

Idd een groot verschil. Gelukkig dat je er niet echt honger van krijgt.
Lekker aan het trainen weer![]()
avondmaaltijden zijn echt mega, zou dat misschien de reden zijn dat ik non stop kan eten bij AYCE? 

1300 kcal post workout crew checkin in.
Vanaf deze week train ik ma di vrij za in verband met school op woensdag en donderdag avond.
Ik probeer een foamrol circuitje voor en na me training te doen. fysio probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen, zit al over me fysio behandelingen heen namelijk
Blijf komende tijd zowieso nog unilateral oefeningen doen om me heupen te ontzien.
Heb je wel voldoende oefeningen voor je rug? No offence, maar op die foto aan zee vond ik toch wel je rug een beetje iel voor iemand die al weer zoveel jaar traint. Als alles wat dikker is, heb je denk ook minder gauw last van onderrug en schouderblad. Maar ik snap wel dat het kip/ei is. Nu krijg je last als je de rug zwaar belast....
Massa? 
thanks voor de steunLos van het geld is het ook belangrijk voor je lijf om zijn eigen weg weer een beetje te gaan vinden. Foam rollen, mobility work, stretches, you got this!

Heb je wel voldoende oefeningen voor je rug? No offence, maar op die foto aan zee vond ik toch wel je rug een beetje iel voor iemand die al weer zoveel jaar traint. Als alles wat dikker is, heb je denk ook minder gauw last van onderrug en schouderblad. Maar ik snap wel dat het kip/ei is. Nu krijg je last als je de rug zwaar belast....
Wat verwacht je dan te zien van iemand op net +70 en 1m84Massa?
![]()

Wat verwacht je dan te zien van iemand op net +70 en 1m84Massa?
![]()
Niet zo lacherig, er zit toch wel massa op zijn schouders en benen bv. Niet zo veel als bij jou, maar jij bent ook, hoe zeggen je goede 'vrienden' ook al weer, .... een ontplofte trek kabouter.