Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Welcome back!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683

thx! :cool:

Training van gisteren.
Gewicht vanochtend: 72

1a Unilateral leg press
-opbouwen naar rm-
25x11

1b Overhead press
37,5x10
37,5x7
37,5x6

1c Neutral grip chin-up
bw+6x9
bw+6x5
bw+6x5
bw+6x4

2a standing bayesian flyes
12,5x11
12,5x7
12,5x7

2b Unilateral liggende leg curl
22x10
22x9
22x9

2c one-arm rope push down
16x22
16x15

3 abs (optioneel)
3x10 abwheel.

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

Vanaf deze week weer werken, en hopelijk al me blessures laten verdwijnen. voeding zit op trainingsdagen rond de 2700 en rustdagen 1500.

1500...brings back memories
succes met werken, studeren en blessures laten verdwijnen.

wel lekkere weighted chins (de rest van de gewichten zegt me niet veel :o)

• #3.685
1500...brings back memories
succes met werken, studeren en blessures laten verdwijnen.

wel lekkere weighted chins (de rest van de gewichten zegt me niet veel :o)

1300 kcal post workout crew checkin in. :roflol:

Vanaf deze week train ik ma di vrij za in verband met school op woensdag en donderdag avond.

Ik probeer een foamrol circuitje voor en na me training te doen. fysio probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen, zit al over me fysio behandelingen heen namelijk :o

Blijf komende tijd zowieso nog unilateral oefeningen doen om me heupen te ontzien.

Wel een heel groot verschil tussen je werk/rustdagen qua kcals man...

• #3.687
nutrient timing, meeste kcals rondom je training verspreiden :) moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb.. tenminste, nog niet :o

Snap ik wel. Maar als je grote meals gewend bent op tren dagen, en dan ineens muizenporties op rustdagen.

• #3.689
Weer even wennen, met werk en studie erbij.. Het leven zonder al dat soort gedoe went toch al erg snel!
Zolang je bezig blijft heb je vaak ook minder trek, dus laag aantal kcal op dagen dat je studeert/werkt lijkt me nog best te doen :).

• #3.691
Weer even wennen, met werk en studie erbij.. Het leven zonder al dat soort gedoe went toch al erg snel!
Zolang je bezig blijft heb je vaak ook minder trek, dus laag aantal kcal op dagen dat je studeert/werkt lijkt me nog best te doen :).

me leven word vanaf deze week weer lekker druk ja :o

• #3.693
Idd een groot verschil. Gelukkig dat je er niet echt honger van krijgt.
Lekker aan het trainen weer ;)

af en toe vraag ik me wel eens af of het me niet verpest :o avondmaaltijden zijn echt mega, zou dat misschien de reden zijn dat ik non stop kan eten bij AYCE? :o

Training van gisteren.

Gewicht van vanochtend 71,8.

weightxreps.

1a Unilateral hip extension
6x9
6x9
6x9
Flinke pomp in onderrug.

1b Bench press
-10 rm zoeken-
60x10
62,5x10
65x5

2a Pull-up
bw+1x9
bw+1x8
Vanaf hier weer verhogen per keer.

2b High dumbbell row
24x12
24x12

2c Donkey calf raise machine
112x13
112x13
112x13

2d Unilateral cable side raise
10x12
10x8
10x8

3a Unilateral leg extension
31x15
31x15
31x15

3b Bayesian curl
17x13
17x12

Nog wat side planks met 10kg.

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

Het liefst zou ik deadlift en squat meteen weer oppakken maar het zou slimmer zijn om voorlopig nog even unilateral te blijven doen. overdag ervaar ik nog steeds pijn in me schouderblad en voel ook wat lichte pijn in me onderrug, ook het gevoel dat ik wat scheef sta (terwijl dit niet zo is). ben nu elke dag aan het foamrollen en probeer dit iedere dag minimaal 2x 10 minuten te doen (van boven tot onder). ben sinds 2 weken gestopt met het dragen van steunzolen en ben benieuwd of dit ook nog effect heeft gehad.
Ik kan op dit moment pijnvrij trainen dus ik mag niet klagen :)

Vandaag en morgen rustdag ivm school, 8 tot half 5 werken en dan van 6 tot half 10 school.

1300 kcal post workout crew checkin in. :roflol:

Vanaf deze week train ik ma di vrij za in verband met school op woensdag en donderdag avond.

Ik probeer een foamrol circuitje voor en na me training te doen. fysio probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen, zit al over me fysio behandelingen heen namelijk :o

Blijf komende tijd zowieso nog unilateral oefeningen doen om me heupen te ontzien.

Los van het geld is het ook belangrijk voor je lijf om zijn eigen weg weer een beetje te gaan vinden. Foam rollen, mobility work, stretches, you got this!

Heb je wel voldoende oefeningen voor je rug? No offence, maar op die foto aan zee vond ik toch wel je rug een beetje iel voor iemand die al weer zoveel jaar traint. Als alles wat dikker is, heb je denk ook minder gauw last van onderrug en schouderblad. Maar ik snap wel dat het kip/ei is. Nu krijg je last als je de rug zwaar belast....

Heb je wel voldoende oefeningen voor je rug? No offence, maar op die foto aan zee vond ik toch wel je rug een beetje iel voor iemand die al weer zoveel jaar traint. Als alles wat dikker is, heb je denk ook minder gauw last van onderrug en schouderblad. Maar ik snap wel dat het kip/ei is. Nu krijg je last als je de rug zwaar belast....

Wat verwacht je dan te zien van iemand op net +70 en 1m84 :roflol: Massa? :roflol:

• #3.697
Los van het geld is het ook belangrijk voor je lijf om zijn eigen weg weer een beetje te gaan vinden. Foam rollen, mobility work, stretches, you got this!
thanks voor de steun :)

Die foto was geen BB pose he lol. ik doe 2x per week chinups, 2x per week pullups, 2x per week rows, 2x per week een onderrug oefening. lijkt mij voldoende. lats is juist een van me betere en sterkere spiergroepen. en zoveel jaar valt ook wel mee als je bekijkt hoe lang ik met vetverlies ben bezig geweest. ik ben begonnen in 2012 waarvan de eerste 2 jaar zowieso op vetverlies waren gericht.

Wat verwacht je dan te zien van iemand op net +70 en 1m84 :roflol: Massa? :roflol:

Alsof de rest wel groot is :roflol:

als de D maar groot is is alles goed toch?

no homo

Niet zo lacherig, er zit toch wel massa op zijn schouders en benen bv. Niet zo veel als bij jou, maar jij bent ook, hoe zeggen je goede 'vrienden' ook al weer, .... een ontplofte trek kabouter.

Terug
Naar boven