- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die foto was geen BB pose he lol. ik doe 2x per week chinups, 2x per week pullups, 2x per week rows, 2x per week een onderrug oefening. lijkt mij voldoende. lats is juist een van me betere en sterkere spiergroepen. en zoveel jaar valt ook wel mee als je bekijkt hoe lang ik met vetverlies ben bezig geweest. ik ben begonnen in 2012 waarvan de eerste 2 jaar zowieso op vetverlies waren gericht.

nou die massa op me benen valt ook reuzen mee hoorNiet zo lacherig, er zit toch wel massa op zijn schouders en benen bv. Niet zo veel als bij jou, maar jij bent ook, hoe zeggen je goede 'vrienden' ook al weer, .... een ontplofte trek kabouter.

hoi
Nee, klopt en was ook niet de beste kijkhoek natuurlijk.
Aantal oefeningen is idd wel prima. En vooral pullup is een krachtoefening waarbij je weinig kan bullshitten (hoogstens half reps maken).
ik moet wel toegeven dat toen ik nog de ouderwetse split uitvoerde ik vaak wel meer aandacht gaf aan me borst maar zeker het laatste jaar is alles goed in verhouding en als ik naar mijn laatste progressie foto's kijk en deze vergelijk zie ik toch duidelijke vooruitgangen 
Nee hoor Neet... mede kabouter 
halve reps worden er niet gemaaktik moet wel toegeven dat toen ik nog de ouderwetse split uitvoerde ik vaak wel meer aandacht gaf aan me borst maar zeker het laatste jaar is alles goed in verhouding en als ik naar mijn laatste progressie foto's kijk en deze vergelijk zie ik toch duidelijke vooruitgangen
![]()

Leuke foto'sover een jaar dezelfde foto's maken en dan vergelijken.

Ik lees foto's, maar ik doe het niet kunnen vinden..![]()
ik zit nog steeds op die van jou te wachtenGoed zo
He he, is waar, maar dan een dunne kabouter
Before and after pics.... altijd leuk![]()

Ik lees foto's, maar ik doe het niet kunnen vinden..![]()

maar wel nette rug voor een ouwe! 

die had ik gezien ja, alleen geen progressie pic van toen en numaar wel nette rug voor een ouwe!
![]()

wie ben jij?

He he, thanks (denk ik....)
Het probleem is dat je er meestal niet aan denkt voor dat je met trainen begint om een basis foto van alles te maken![]()

het klinkt nog weinig ja, maar gaat vanzelf hoger.
Ja 1 kilo is high in reps en de andere training pakt hij 6 kilo low in reps. Rep target gehaald is verhogen met wss 0.5 kilo

Ja 1 kilo is high in reps en de andere training pakt hij 6 kilo low in reps. Rep target gehaald is verhogen met wss 0.5 kilo
het klinkt nog weinig ja, maar gaat vanzelf hoger.
exactly, alleen verhoog ik met 1kg. volgende keer dus 2kg en 7kg low reps![]()
Trainingen zien er goed uit.Full-body zonder rust dag kan ik mij nog steeds niet echt voorstellen, maar het werkt prima voor jou geloof ik
![]()