MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

:roflol:

Die foto was geen BB pose he lol. ik doe 2x per week chinups, 2x per week pullups, 2x per week rows, 2x per week een onderrug oefening. lijkt mij voldoende. lats is juist een van me betere en sterkere spiergroepen. en zoveel jaar valt ook wel mee als je bekijkt hoe lang ik met vetverlies ben bezig geweest. ik ben begonnen in 2012 waarvan de eerste 2 jaar zowieso op vetverlies waren gericht.

Nee, klopt en was ook niet de beste kijkhoek natuurlijk.

Aantal oefeningen is idd wel prima. En vooral pullup is een krachtoefening waarbij je weinig kan bullshitten (hoogstens half reps maken).

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Heb ik een zenuw geraakt? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.703
als de D maar groot is is alles goed toch?

no homo

uiteraard.

Niet zo lacherig, er zit toch wel massa op zijn schouders en benen bv. Niet zo veel als bij jou, maar jij bent ook, hoe zeggen je goede 'vrienden' ook al weer, .... een ontplofte trek kabouter.
nou die massa op me benen valt ook reuzen mee hoor :)

hoi

Nee, klopt en was ook niet de beste kijkhoek natuurlijk.

Aantal oefeningen is idd wel prima. En vooral pullup is een krachtoefening waarbij je weinig kan bullshitten (hoogstens half reps maken).

halve reps worden er niet gemaakt ;) ik moet wel toegeven dat toen ik nog de ouderwetse split uitvoerde ik vaak wel meer aandacht gaf aan me borst maar zeker het laatste jaar is alles goed in verhouding en als ik naar mijn laatste progressie foto's kijk en deze vergelijk zie ik toch duidelijke vooruitgangen :)

Leuke foto's :cool: over een jaar dezelfde foto's maken en dan vergelijken.

halve reps worden er niet gemaakt ;) ik moet wel toegeven dat toen ik nog de ouderwetse split uitvoerde ik vaak wel meer aandacht gaf aan me borst maar zeker het laatste jaar is alles goed in verhouding en als ik naar mijn laatste progressie foto's kijk en deze vergelijk zie ik toch duidelijke vooruitgangen :)

Goed zo :thumb:

:roflol: Nee hoor Neet... mede kabouter ;)

He he, is waar, maar dan een dunne kabouter :(

Leuke foto's :cool: over een jaar dezelfde foto's maken en dan vergelijken.

Before and after pics.... altijd leuk ;)

Ik lees foto's, maar ik doe het niet kunnen vinden.. :sad:

• #3.709
die had ik gezien ja, alleen geen progressie pic van toen en nu :P maar wel nette rug voor een ouwe! :cool:

He he, thanks (denk ik....) ;)
Het probleem is dat je er meestal niet aan denkt voor dat je met trainen begint om een basis foto van alles te maken :(

• #3.714
Inderdaad, accepteer m'n friend request eens :mad::mad:
wie ben jij? :o

He he, thanks (denk ik....) ;)
Het probleem is dat je er meestal niet aan denkt voor dat je met trainen begint om een basis foto van alles te maken :(

is ook zo ja.. maar is vast wel een foto van vroeger te vinden!

training van gisteren en vandaag!

weightxreps

1a Unilateral leg press
27x11
27x11
27x11
allemaal pr.

1b Overhead press
42,5x6
30x5
30x5

1c Neutral grip chin-up
bw+1x13 VPR
bw+1x10
bw+1x8
bw+1x7

2a standing bayesian flyes
12,5x9
12,5x7
12,5x7

2b Unilateral liggende leg curl
23x10
23x8
23x8

2c one-arm rope push down
17x17
17x17

Training B

1a Unilateral hip extension
7x9
7x9
7x9

1b Bench press
65x6
65x5
65x6

2a Pull-up
bw+2x9
bw+2x8

2b High dumbbell row
26x14
26x12
Netjes weer verhoogd.

2c Donkey calf raise machine
120x10
120x10
120x10

2d Unilateral cable side raise
8x14
8x12
8x10

3a Unilateral leg extension
32x15
32x15
32x13

3b Bayesian curl
18x12
18x10
18x10

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

Rest van me zaterdag aan me auto bezig geweest, dus het extra zweet beloond met een pizza :o

Bodyweight + 1 kilo chinups???

• #3.717
Trainingen zien er goed uit. :) Full-body zonder rust dag kan ik mij nog steeds niet echt voorstellen, maar het werkt prima voor jou geloof ik :thumb:

• #3.720
Terug
Naar boven