XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een lui varken en doe die week gewoon lekker niks :roflol:

Maar idd, kijkend naar de week erachter kan je beter 5x5 doen met 50, 60, 70% Geen rep outs, geen
fails, gewoon 5 reps easy going

dus week rust, en de week erna maar tot 70%?

dus week rust, en de week erna maar tot 70%?

Moet je zelf weten man :p Maar zelf geloof ik niet zo in herstel trainingen. Rust is herstel imo

Als je niets doet, zie je de week dat je terug gaat af. Als je wel iets doet, zie je ook af, maar is het minder erg :p

Moet je zelf weten man :p Maar zelf geloof ik niet zo in herstel trainingen. Rust is herstel imo

Als je niets doet, zie je de week dat je terug gaat af. Als je wel iets doet, zie je ook af, maar is het minder erg :p

ah oke, denk dat ik dan gewoon weekje rust houd, ff kijken wat masseur zegt maandag.
Ben met me vaarbewijs bezig, dus heb zat te leren :roflol:

ah oke, denk dat ik dan gewoon weekje rust houd, ff kijken wat masseur zegt maandag.
Ben met me vaarbewijs bezig, dus heb zat te leren :roflol:

Sounds like a plan ;) Je gaat heus niks verliezen op een weekje niks doen ;) Wel nog netjes eten hé ;)
Herstel gaat vlotter met goede voeding

Sounds like a plan ;) Je gaat heus niks verliezen op een weekje niks doen ;) Wel nog netjes eten hé ;)
Herstel gaat vlotter met goede voeding

blijf gewoon de zelfde voeding hanteren als nu denk ik, alleen me post workout gaat er waarschijnlijk uit.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Voeding van vandaag, mist alleen nog twee mini pistoletjes :$ kantine was weer is gratis. wss komt er vanavond nog wel wat voedsel bij.

25zp2ts.jpg - 359758

Zo weinig kcals? Wat is je doel qua kcals normaal gesproken?

Monster <333

Waar staat die tip ergens? Kan deze niet direct terug vinden :-)

zoek eens op foamrolling ;)

Tren van zaterdag, opening van me gym:

Legs:

Squat:
8x60kg
squat zat er niet in, ben heel de week al aan het oprekken, en dat doet zeer :o

Decline legpress:
10x70kg
10x70kg
10x70kg
Geen idee hoeveel die slee weegt, hierna nog dropsetje gedaan.

Machine Hack squat:
8x30KG
8x30KG
8x30KG
En bij deze ook geen idee hoeveel de slee weegt.

Seated Calfraise:
12x65KG
12x65KG
12x65KG
seconden bovenaan vast houden, feel that burn.

Donkey calf raises:
12x100KG
12x100KG
12x100KG

Ben nu elke dag me traps en rug aan het foamrollen, helpt wel redelijk. merk dat de pijn nu vooral bovenin me nek zit (die twee knobbels bij je hoofd) en niet echt meer direct bij me traps. merk wel dat me linkertrap pijnlijker is met foamrollen dan rechts.

Krijg overigens al een paar weken de opmerking dat me armen flink aan het groeien zijn :) gaat goed dus blijkbaar.

EDIT: is sinds begin van bulk ook 1.4cm bij op me armen :D

Netjes van die armen man! En lekker kort traininkje :)

ik stem ik voor donkey calf raises met jou op mn rug volgende week

+1, monster-addict checking in!

Wel nice man 1.4cm op je armen erbij!:thumbs: Wat moet ik me voorstellen bij decline legpress?

monster hnggg :heart:

decline egpress

Leg-Presses.jpg - 360103

Waarschijnlijk vandaag even tren skippen, moet weer naar de sportmasseur en ook nog naar de kapper. was van plan deze week maar 3 dagen te trainen en benen eventueel nog snel mee te pakken met schouders. squats zit er nog ff niet in, komende week nog even verder op rekken.

monster hnggg :heart: decline egpress
Waarschijnlijk vandaag even tren skippen, moet weer naar de sportmasseur en ook nog naar de kapper. was van plan deze week maar 3 dagen te trainen en benen eventueel nog snel mee te pakken met schouders. squats zit er nog ff niet in, komende week nog even verder op rekken.

eg?

Terug
Naar boven