- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IN!
Heb je toevallig een overzicht van je huidige workout schema en progressive-overload principe dat je momenteel hanteert?
). Want je lichaam is erg efficient en bereikt al heel snel homeostatis wanneer je langer dan.. 2 workouts hetzelfde gewicht hanteert. Wat betekent dat je vanaf dat moment geen stimulans meer geeft voor spiergroei/krachttoename(met hetzelfde max-gewicht), en je zult moeten deloaden en her-op moeten bouwen.Als je beginnende intermediate ben dan ben ik van mening dat een UB/LB de beste manier is om optimaal te groeien.
Met een split schema ligt de stimulatie frequentie erg laag, als naturel zijnde zou ik toch kiezen voor minimaal een 2x per week stimulans.
Ik zou toch zorgen dat je elke workout minstens +1 rep doet of +1kg erbij bijvoorbeeld, zodat je niet stagneert (Ik heb je pagina's nog niet doorgelezen hoor, misschien doe je dat dan ook wel). Want je lichaam is erg efficient en bereikt al heel snel homeostatis wanneer je langer dan.. 2 workouts hetzelfde gewicht hanteert. Wat betekent dat je vanaf dat moment geen stimulans meer geeft voor spiergroei/krachttoename(met hetzelfde max-gewicht), en je zult moeten deloaden en her-op moeten bouwen.
snap je punt, maar zolang ik gain vind ik het primaheb hiervoor ub/lb gedaan maar kamp momenteel met een aanhechting blessure aan me bovenbeen, twee lb dagen heb ik dan geen zin in (2 kut trainingen per week). heb hiervoor ub/lb gedaan en beviel me totaal niet.
en idd ik verhoog elke week mijn gewichten![]()
Je moet je ook aanpassen aan je lichaam, als je een beenpeesblessure hebt dan kan je bijvoorbeeld 2x UB 1xLB doen om toch dat beetje extra rust te pakken.
Wat beviel je niet aan UB/LB? het FB achtige met hoger volume, de (achterblijvende) vooruitgang?
En als je wekelijks verhoogd, gogo! succes. Ik heb een abbo genomen op je log.
![]()
Ziet er goed uit. Fijn dat je elke keer progressie hebt, werkt lekker motiverend![]()
Op hoeveel kcal zit je inmiddels?
je weet zelf dat ik 3x taart op heb gister :$ heb me voeding nog niet verhoogd, gaat prima zo.Als je hoofdpijn begint te krijgen, zijn je traps pas echt goed overbelast![]()
Stiekem aan de AAS?? 8x32 incline db's is flink man!![]()
Lekker joost, idd strong db press. Bench gaat ook lekker
lekkere training, incline db press is ongeveer gelijk aan die van mij
mirin sterk dus