SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kracht komt idd weer lekker terug, 90kg squat heb ik echt al heel lang niet meer kunnen doen.Skwots gaan wel weer lekker vooruit nu zeg! Merk je qua fysiek alweer een beetje vooruitgang btw~![]()

Goeie gewichten weer. Gaat lekker, en die chinups zijn nooit slecht geweest toch (niet belastend voor lage rug).thanks!
Gisteren na de crematie gaan trainen,
Squat 90x6,
deadlift 90x8,
ohp 42x4
bench 62x7
alles 3 sets.
2,5+bwx10 chinups 5 sets.
Vanavond nog wat isolatie oefeningen omdat ik de rest van de week niet meer kan trainen, ik ga vrijdag op vakantie![]()

Goeie gewichten weer. Gaat lekker, en die chinups zijn nooit slecht geweest toch (niet belastend voor lage rug).
Goeie vakantie, ik ga ook volgende week![]()

wou net voor de vakantie nog even paar procentjes droppen, zit denk nu op 14/15%
Zie bovenstaandeVind je dat nodig dan? Die jongen is best lean nu. Ik zou zelfs zeggen, nu de kracht weer de goede kant op gaat is het misschien tijd geworden om wat massa proberen op te bouwen.

Juist... het gaat om zijn doelen natuurlijk

Nog gecondoleerd en een fijne vakantie Joost!
Nog wat kunnen droppen voor je vakantie?
Filmpjes zien er goed uit. Het is altijd goed kritisch op jezelf te zijn, maar die heupen is vaak erger bij mensen.
Vind je dat nodig dan? Die jongen is best lean nu. Ik zou zelfs zeggen, nu de kracht weer de goede kant op gaat is het misschien tijd geworden om wat massa proberen op te bouwen.
woog vanochtend 76.5kg en vind mezelf op dit moment te vettig om door te gaan met bulken, aantal keren trainen ga ik nu opschroeven naar 3x kracht ipv 2x kracht. spinecare zit ook in de laatste weken nu.