Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Gecondoleerd en sterkte

Sterkte met je oma jongen.

Dat gaat alweer hard Joost. Mooi man! :).
Gecondoleerd met het overlijden van je oma.

Gecondoleerd Joost! Heel veel sterkte deze tijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.425
thanks!

Gisteren na de crematie gaan trainen,

Squat 90x6 :D,
deadlift 90x8,
ohp 42x4
bench 62x7
alles 3 sets.
2,5+bwx10 chinups 5 sets.

Vanavond nog wat isolatie oefeningen omdat ik de rest van de week niet meer kan trainen, ik ga vrijdag op vakantie :D

Skwots gaan wel weer lekker vooruit nu zeg! Merk je qua fysiek alweer een beetje vooruitgang btw~:)

• #4.427
Skwots gaan wel weer lekker vooruit nu zeg! Merk je qua fysiek alweer een beetje vooruitgang btw~:)
kracht komt idd weer lekker terug, 90kg squat heb ik echt al heel lang niet meer kunnen doen.

qua fysiek komt het mss wel ietsjes terug maar vind het lastig om dat nu te bepalen, ben wel wat droger geworden maar dieet loopt niet zo soepel als dat ik gehoopt had :P

wou net voor de vakantie nog even paar procentjes droppen, zit denk nu op 14/15%

thanks!

Gisteren na de crematie gaan trainen,

Squat 90x6 :D,
deadlift 90x8,
ohp 42x4
bench 62x7
alles 3 sets.
2,5+bwx10 chinups 5 sets.

Vanavond nog wat isolatie oefeningen omdat ik de rest van de week niet meer kan trainen, ik ga vrijdag op vakantie :D
Goeie gewichten weer. Gaat lekker, en die chinups zijn nooit slecht geweest toch (niet belastend voor lage rug).
Goeie vakantie, ik ga ook volgende week :)

gecondoleerd nog

• #4.430
  • #4.431
zo! laatste training bij spinecare voor de vakantie zit erop :)

nog wat deadlift tips gekregen, mijn heupen schieten nu nog te snel omhoog als ik het filmpje bekeek, het gewicht resetten naar 60kg en proberen meer naar achteren te leunen en kracht op me hakken te zetten.

twee deadlift filmpjes toegevoegd, ene met weinig gewicht andere met wat meer. bij het filmpje met weinig gewicht gaat het wel beter..

https://goo.gl/photos/Psgfg8SSccbNvXro9

Nog gecondoleerd en een fijne vakantie Joost!

Nog wat kunnen droppen voor je vakantie?

Filmpjes zien er goed uit. Het is altijd goed kritisch op jezelf te zijn, maar die heupen is vaak erger bij mensen.

Vind je dat nodig dan? Die jongen is best lean nu. Ik zou zelfs zeggen, nu de kracht weer de goede kant op gaat is het misschien tijd geworden om wat massa proberen op te bouwen.

Goeie skwats en fijne vakantie bro!

• #4.437
Nog gecondoleerd en een fijne vakantie Joost!

kilo in een maandje ofso.. niet echt heel veel.

Filmpjes zien er goed uit. Het is altijd goed kritisch op jezelf te zijn, maar die heupen is vaak erger bij mensen.

Vind je dat nodig dan? Die jongen is best lean nu. Ik zou zelfs zeggen, nu de kracht weer de goede kant op gaat is het misschien tijd geworden om wat massa proberen op te bouwen.

Juist... het gaat om zijn doelen natuurlijk :D

ben weer +3.5kg nu :roflol: woog vanochtend 76.5kg en vind mezelf op dit moment te vettig om door te gaan met bulken, aantal keren trainen ga ik nu opschroeven naar 3x kracht ipv 2x kracht. spinecare zit ook in de laatste weken nu.
Ga nu vooral nog aan mijn deadlift techniek werken, die moet nog flink bijgeschaafd worden. vanochtend nog wat tips gekregen om net wat dieper te kunnen met squat zonder buttwink, zodra ik op diepte kom moet ik voor het laatste stukje mijn knieen wat naar voren duwen, maar of dat nu juist is idk.. kwam nu wel dieper zonder buttwink. zal het even moeten filmen denk ik. kracht zal voorlopig toch nog wel blijven stijgen, deed het continue in mijn cut :)

Goeie skwats en fijne vakantie bro!

thanks ouwe!

Ga overigens weer mijn oude schema aanhouden, dus ik doe vanavond mijn normale Training A, maar dan zonder squats want die heb ik vanochtend al gedaan.

Heb nog 2 maanden om weer back in shape te komen, dan 3 weken naar Ohio en geen idee of ik tijd heb om te sporten daar.. moet daarna meteen naar bali dus moet wel beachproof blijven :D

• #4.438
Training A van gisteren, ik noteer alleen de eerste repout set, overige sets zijn gewoon max effort.

Squats nog even op 80kg gehouden en vorm geoefend na tips van dienase en mijn begeleider bij spinecare.

upload_2016-5-10_8-49-9.png

Dit is het schema van Victor?

Terug
Naar boven