XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

Op die manier schrijf ik al een jaar mijn targets op :P ik hanteer progressie adhv eerste set ;)

Haha, alright! Dus je gaat de eerste set van elke oefening all-out en op de andere 2 sets Doe je vervolgens minder reps? Het lijkt mij opzich wel verstandig wekelijks te verhogen in totaal volume. Maar ja, als dit goed werkt hoef je je natuurlijk nergens druk om te maken.. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.402
Haha, alright! Dus je gaat de eerste set van elke oefening all-out en op de andere 2 sets Doe je vervolgens minder reps? Het lijkt mij opzich wel verstandig wekelijks te verhogen in totaal volume. Maar ja, als dit goed werkt hoef je je natuurlijk nergens druk om te maken.. :P

Als ik bij de tweede set nog steeds de 10 haal doe ik er tien natuurlijk, ik ga elke set all-out. ik werk op percentages :) (bijvoorbeeld maandag 75% en donderdag 85%, normaal gesproken dan.. nu gewoon op wekelijkse verhoging)

Als ik bij de tweede set nog steeds de 10 haal doe ik er tien natuurlijk, ik ga elke set all-out. ik werk op percentages :) (bijvoorbeeld maandag 75% en donderdag 85%, normaal gesproken dan.. nu gewoon op wekelijkse verhoging)

Maar als je bij de eerste set een rep-out doet dan is het ongelofelijk lastig om bij je 2e en laat staan 3e set nog de rep target te halen. Ik werk wat dat betreft ook op totaalvolumes, de keren dat ik wel een rep-out doe is tijdens ramping sets en geen lineaire.
..ach zolang 't voor je werkt :D ben benieuwd hoe hard je vooruit zal gaan.

• #4.404
Maar als je bij de eerste set een rep-out doet dan is het ongelofelijk lastig om bij je 2e en laat staan 3e set nog de rep target te halen. Ik werk wat dat betreft ook op totaalvolumes, de keren dat ik wel een rep-out doe is tijdens ramping sets en geen lineaire.
..ach zolang 't voor je werkt :D ben benieuwd hoe hard je vooruit zal gaan.
kan niet wachten tot ik weer volledig mag trainen, voor mijn gevoel sta ik stil met spiermassa :(

• #4.406
Hmm..zullen we die discussie eens ergens anders voeren dan in mijn log:roflol:
jij staat toch al een jaar stil? :trollface:
grapjee

woehoe! heb vanochtend green light gekregen om weer fatsoenlijk te gaan trainen in de sportschool. heb afgesproken dat ik nu op maandag en donderdag ochtend mijn volledige bal en grondoefeningen schema ga doen en ga beginnen met krachttraining op dinsdag avond en vrijdagavond of zaterdagochtend. eventueel nog wat uitbreiden.

Zat te twijfelen om gelijk mijn oude schema op te pakken maar lijkt me voorlopig even verstandiger om voor die 2x per week een fullbody te hanteren met het volgende:
- Squat
- Deadlift
- ohp
- benchpress
- pullup / chinup
- isolatie armen.

Gains incoming! :D

Nice man! Veel plezier met trainen weer!

Goed nieuws Joost!

Yeah buddy! Eindelijk tijd voor gains!

Goed nieuws gast!

• #4.414
lekker hoor let the gains begin :D

Nice man! Veel plezier met trainen weer!

Yeah buddy! Eindelijk tijd voor gains!

hoe gaan de trainingen Joost?

Prima! squat 10x80, deadlift 5x90 (moet nog wat aan de techniek aanpassing wennen) en ohp rond de 9x37,5. daarnaast mijn pullups weer aan het opbouwen zodat ik straks misschien weer op bw+15kg zit :P

Ben ook lichtjes aan het cutten, ik ga over 3 weken een weekje op vakantie dus alvast een beetje marvinnen :D

o alweer prima kracht stats zo. haha dus strafcardio en kcal van 1000?

• #4.416
o alweer prima kracht stats zo. haha dus strafcardio en kcal van 1000?
haha nee never! recompen ;)

4 trainingsdagen (2x anderhalf uur core/stability en 2x anderhalf uur krachttraining) ~2300/2400 kcals en 3 rustdagen waarbij ik maximaal 1500 kcals probeer te eten(mislukt vaak wel ghehe)

Lekker bezig weer man. Deze gewichten zijn weer prima! veel core ook.

• #4.418
Lekker bezig weer man. Deze gewichten zijn weer prima! veel core ook.

pff die maandag en donderdag zijn core dagen.. moet zeggen dat het flink pittig is om anderhalf uur core te trainen. en ook een beetje saai...

Training gisteren ging lekker :D squat 82.5kg 10 herhalingen en tweede set 85kg voor 6 herhalingen.

• #4.419
kleine update:

Squatten zat dinsdag avond op 87,5x7 en deadlift heb ik wat terug geschroefd om me techniek nog wat bij te schroeven. focus is nu om wat meer vanuit me heupen te trekken en wat lager te starten.
OHP ging ook redelijk met 40x6.

Gemoedstoestand wel wat minder nu ivm overlijden van mijn oma. ik hoop voor dat ik op vakantie ga (29 april) nog de 90kg squat aan te tikken.

Pezen van me quads zijn wel flink gevoelig de laatste twee weken, lang staan is vooral een issue.

Prima cijfers alweer!

Gecondoleerd met je oma.

Terug
Naar boven