- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die vormaanpassing gaat zich gauw lonen en 90 kg zijn bijna geen meisjesweights meer![]()
vandaag laatste keer spinecare gehad dus ben nu officieel uit de revalidatie.Maar DUP is dus gesimplificeerd uitgelegd: 3+ keer per week op verschillende rep en RM% ranges trainen? En dan op alle verschillende rep ranges wekelijks verhogen met 2.5%?
En dan als je stalled gewicht weer droppen en weer gaan verhogen? Dus feitelijk lineaire verhoging op verschillende rep ranges met hoge frequentie?
bij mij 2x per week verschillende repranges. ene dag 75% andere dag 85%. als je de reptarget niet haalt doe je een actieve deload en probeer je het de keer erop ook. haal je het wel dan verhoog je meteen bij de tweede set.
Wat versta je onder een actieve deload?
Dus stel:
W1 3x>=8x75%... die haal je niet, je haalt bv maar 6 reps
W2 - actieve deload-
W3 1x8x75% haal je wel, dan ga je gelijk 2x8x77.5% doen?
Jah, man!Vorm is ook progressie, maar dat vergeet ik nog wel eens en dan frustreer ik mezelf dat de 10 reps nog niet lukt.
DUP werkt voor mijn gevoel zeer goed
We blijven stoeien ermeevandaag laatste keer spinecare gehad dus ben nu officieel uit de revalidatie.
Deadlift staat nu op 70kg en mijn vorm gaat nu snel de goede kant op dus ik ga gewoon vanaf nu rustig opbouwen met 2.5kg per keer, dus dat kan 5kg per week zwaarder worden.
Nu nog even wachten tot de squatschoentjes in de aanbieding komen..

Ik denk, ja. En dat is dan wel meteen beter dan de Texas Method die ik nu een aantal weken doe en er veel op lijkt. Maar bij TM heb je een deload/herstel dag die zo licht is dat je er geen gains maakt, en een hoog gewicht dag waar je je 5RM max verhoogt. Maar daar doe je maar 1 set van, wat ook erg weinig is. Dus effectief doe je alleen bij je hoog volume dag (5x5) een beetje trainingsarbeid.Maar DUP is dus gesimplificeerd uitgelegd: 3+ keer per week op verschillende rep en RM% ranges trainen? En dan op alle verschillende rep ranges wekelijks verhogen met 2.5%?
En dan als je stalled gewicht weer droppen en weer gaan verhogen? Dus feitelijk lineaire verhoging op verschillende rep ranges met hoge frequentie?
rugklachten zijn heel het weekend een beetje aan het spelen.. geen idee nog waarom maar trekt vanzelf weg hoop ik. ga deze week mijn bovenrug weer even foamrollen, merkte dat het compleet vast zat en had daarom wss last van mijn trapaanhechting. afgelopen zaterdag bij excellentfit in breda geweest.. wauw wat een gym
alles eleiko en supermooie powerracks. savonds lekker bunkeren bij t zusje.

315kg squat...de t*ring!
Hoe vond je 't Zusje? Toch wel de bastogneparfait als toetje op![]()

Het Zusje.. Daar moet ik toch ook echt eens heen!
Een nieuwe baan in het vooruitzicht?

Leuk dat je er ook was, en knap als je tot einde hebt volgehouden want was een leuke maar wel zeer lange dag. Begon 13.15 met warmup en mijn laatste lift was 19.00 uur haha

Whoa, da's echt supergaaf, je kan vast niet wachten tot het zover is! ^^En ja vanaf 1 juni een nieuwe baan waarvoor ik in juli ook nog 3 weken naar Ohio ga![]()
Gefeliciteerd! Wat is er in Ohio?En ja vanaf 1 juni een nieuwe baan waarvoor ik in juli ook nog 3 weken naar Ohio ga![]()
Whoa, da's echt supergaaf, je kan vast niet wachten tot het zover is! ^^

140 bench was een Ned record in Master M1 equiped klasse. Door voetfout (hiel kwam omhoog) bij 1e beurt kon ik helaas alleen aanscherpen naar 141 zat wel wat meer in de tank.
Power perfects zijn prima schoenen om mee te liften zelf ook gehad.
Als je filmpjes hebt graag want livestream van SBD werkte bij squats niet, heb daar niet echt goede filmpjes van.

![]()
Squat nogmaals gereseteven de 5rm opgezocht. zaterdag nog wat tips gekregen en kom gelijk een stuk dieper lol. scheelt meteen ook wat gewicht
![]()