Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Bezoekers in dit topic

Leuk :D

Training van gisteren en vandaag, totaal 5x geweest deze week.

Zaterdag:"
upload_2016-5-29_14-16-39.png


RDL binnenkort weer oppakken, minder belastend voor herstel.
Benchpress ging lekker, laatste rep kwam echt uit mijn tenen maar wel mijn target gehaald :D
Overige oefeningen gingen ook wel oke.

Vandaag:
upload_2016-5-29_14-17-42.png


Beetje een onverwachtse training, had niks te doen en toen kwam mijn gf op het geniale idee om te gaan trainen.
Voor het eerst op de adidas schoentjes gelift (filmpje is onderweg), ging lekker maar helaas had ik al een aantal uur niks gegeten en ging ik zowat van me stokkie na 5 reps :roflol:
overheadpress actief gedeload, wil nog steeds niet lukken.. chinups daarintegen gingen echt super, alsof ik 10kg lichter was geworden :D

Prima training!

xopo4w.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goede arm-gains lijkt het wel:thumb:
 
Goede arm-gains lijkt het wel:thumb:

Daar leek het idd wel een beetje op :D vond dat mijn armen samen met borst het hardst waren achteruit gegaan na een half jaar niet volledig te kunnen trainen.(of dat is gewoon waar je het meeste naar kijkt).

Goeie week geweest Joost. Schoenen zitten lekker?

Damn yea, triceps! :)

was een lekkere week ja! schoenen zitten perfect :D
 
https://goo.gl/photos/Abowu2XDc5Lfu19b9 link van squat gisteren.

voor de gymshark liefhebbers, er is nu een speciale aanbieding dat je een gratis tanktop krijgt bij een bestelling van een shirt :D
 
En, squats met die schoenen voelen zalig, nietwaar? :rolleyes:
 
lookin good J!
 
Hopppaa. Gewoon een vijfde training er bij aan geplakt! Mooi om te zien dat je weer lekker vooruit gaat nu trouwens :D
 
Goede triceps man! Wel een beetje uit verhouding met je schouders, als ik dan toch kritisch mag zijn.
 
En, squats met die schoenen voelen zalig, nietwaar? :rolleyes:
Lekker stabiel idd :D

lookin good J!

Thanks!

Hopppaa. Gewoon een vijfde training er bij aan geplakt! Mooi om te zien dat je weer lekker vooruit gaat nu trouwens :D

altijd lekker :D

Goede triceps man! Wel een beetje uit verhouding met je schouders, als ik dan toch kritisch mag zijn.

valt mee hoor :o
1z3s7sw.jpg

Vorige week begonnen bij mijn nieuwe job dus nogal afwezig hier geweest. afgelopen week alleen maandag en vrijdag getraind, en zometeen nog een training pakken.

Trainingen van de afgelopen week:

upload_2016-6-4_9-55-55.png
 
Valt zeker zat mee :) Ook massa op de rug hoor, is dat van laatste half jaar?
Ik snap die kolom periodisering niet helemaal, maar nette werksets iig.
 
Valt zeker zat mee :) Ook massa op de rug hoor, is dat van laatste half jaar?
Ik snap die kolom periodisering niet helemaal, maar nette werksets iig.

Sinds einde spinecare dus uhmm.. iets langer dan een maand haha. periodisering lijkt moeilijk maar is het niet ;) ander woord voor reptarget. in dit excel sheetje vul ik altijd mijn schema in en daarna kopieer ik het naar mijn main sheet, omdat ik anders in een mega grote excel sheet zit te bewerken.
 
Hopelijk is de eerste week bevallen? :)
 
Die lats komen wel aardig door. De weighted pull-ups doen duidelijk hun ding! :D
Voor je schouders pak je alleen ohp?
 
Sinds einde spinecare dus uhmm.. iets langer dan een maand haha. periodisering lijkt moeilijk maar is het niet ;) ander woord voor reptarget. in dit excel sheetje vul ik altijd mijn schema in en daarna kopieer ik het naar mijn main sheet, omdat ik anders in een mega grote excel sheet zit te bewerken.
Ik dacht dat je juist bij spinecare aan je rug had gewerkt. Iig lopen er van die mooie kabels aanweerszijden van de ruggegraat :)

En wat is <= 10 herhalingsreeks dan?
 
Hopelijk is de eerste week bevallen? :)
Jazeker :D

Die lats komen wel aardig door. De weighted pull-ups doen duidelijk hun ding! :D
Voor je schouders pak je alleen ohp?
En cable side raises op de andere dag..

Ik dacht dat je juist bij spinecare aan je rug had gewerkt. Iig lopen er van die mooie kabels aanweerszijden van de ruggegraat :)

En wat is <= 10 herhalingsreeks dan?

True haha, maar vooral stabiliteit en core.

Ja, hoe is werk?

Tof bedrijf, vol in training nu :)
 
Die ga ik proberen binnenkort! De dumnbell variant ben ik inmiddels wel een beetje zat :)
 
upload_2016-6-9_12-54-53.png


Trainen qua kracht gaat prima vooruit :D

vp 4 punts meting gaf 16,5 aan, wat toch wel een beetje teleurstellend is maar wss ook niet heel erg accuraat. voor mijn gevoel wel een stuk droger weer geworden en lijntjes worden weer zichtbaarder. laatste meting was eind augustus op 73kg en 12,2% vet, en weeg nu 74,5 dus zoveel verschil kan er niet inzitten.
 
Back
Naar boven