XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update: gisteren tijdens het rekken me nek weer verneukt, ben weer terug bij af, steken zodra ik me nek draai. Word er redelijk depressief van en ga vandaag maar afspraak maken bij dokter. Zat te denken om naar een chiropractor te gaan...
http://www.chiropractieroosendaal.nl/werkwijze.htm

Fucked up maat.. Hopelijk werkt dat, dit is echt ruk.

Succes kerel, wat een ellende

Ik heb verder geen ervaring met chiropractors dus kan je helaas niet adviseren

chiro doet bij mij in ieder geval altijd wel goed. Succes ermee :(

Poe, klinkt niet best. Get well soon!

kut man. goede traps kweken en je hebt geen nek meer nodig ;)

Balen man! :(
Succes ermee en hopelijk is het snel over. Zo niet, hopelijk ben je dan gebaat bij hulp van de dokter aangezien het enige wat zij normaal zeggen "je moet rust nemen" is. :o

Fucked up maat.. Hopelijk werkt dat, dit is echt ruk.

thx maatje :(

Succes kerel, wat een ellende

Ik heb verder geen ervaring met chiropractors dus kan je helaas niet adviseren
thx!

chiro doet bij mij in ieder geval altijd wel goed. Succes ermee :(
dankuu

Poe, klinkt niet best. Get well soon!
ja laten we et hopen.
kut man. goede traps kweken en je hebt geen nek meer nodig ;)
doe me best, gaat best pijnloos traps trainen.

de leef.
Balen man! :(
Succes ermee en hopelijk is het snel over. Zo niet, hopelijk ben je dan gebaat bij hulp van de dokter aangezien het enige wat zij normaal zeggen "je moet rust nemen" is. :o

mwa, zal wel niks op uit komen met die fysio.. ik ga verzwijgen dat ik train, en als ze het opmerkt geef ik gewoon aan dat ik al zat rust heb gehouden. laat het er niet bij zitten dit keer.

Maandag ochtend dokter, savonds naar me sportmasseur, en dinsdag naar me manuele fysio :roflol:

Misschien dat ik dinsdag ga afzeggen, kijken wat dokter zeg. intake van chiropractor kost 65 euro, en me verzekering dekt 40 euro per keer.. behandelingen kost 55 oid dus is te doen.

steken zijn al minder geworden, kan nu enigzins me nek draaien zonder pijn :roflol:

Srs luister naar m'n karma bericht

Succes maat! En sterkte :o

Bij dokter geweest, moet van de week een bloedonderzoek laten doen naar het volgende:
Bloedbeeld, bezinking & CRP

iemand een idee wat voor waardes ze allemaal gaan meten?

@Barebald, ik denk niet dat ik veel aan Dienase ga hebben, kreeg een of ander bot antwoord terug, en is nogal onmogelijk om iemand van een berichtje op de hoogte te stellen van me klachten.

Ik wacht me bloedonderzoek af, als daar niks uitkomt dan ga ik een afspraak maken bij een chiropractor.

overigens zijn de steken ver weg.

Arts gaat dus uit van onsteking ergens?

Arts gaat dus uit van onsteking ergens?

ik gaf aan dat fysio niet echt baat had bij mij, en ze wou eerst een bloedonderzoek doen, mocht daar niks uitkomen mogelijk gaan achterhalen of er problemen in me gewrichten zitten.

nog navraag gedaan over chiropractor, maar omdat deze alternatief is mocht ze deze niet aanraden.

Zou ik doen, inb4 extreem lage test :o

Terug
Naar boven