MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

dt's jongens, dt's.

Heb tijdje geleden een rugtest laten doen, zal vnv het rapport even inscannen als ik het niet vergeet.

weet nu niet of ik blockpulls of hyperextensions moet gaan doen vnv, ik laat het volk besluitendan maar ;)

wtf is een rugtest

Moet je met je onderkant op een tafel gaan liggen. Bovenlichaam los & parallel met de vloer houden en dan leggen
ze alsmaar meer plates op je rug. Van het moment je doorbuigt, is de rugtest gedaan en komt er een berekening.

Moet je met je onderkant op een tafel gaan liggen. Bovenlichaam los & parallel met de vloer houden en dan leggen
ze alsmaar meer plates op je rug. Van het moment je doorbuigt, is de rugtest gedaan en komt er een berekening.

:roflol:
only in belgium

Om sterker te worden op een oefening moet je die oefening doen of het gedeelte van de oefening waar je
zwak in bent. Hypers hebben geen overlapping met deads imo

wat wat wat. Onderrug en hamstrings gebruik je niet bij deads?

Mooi betoog Michelle maar waarom zou je enkel je onderrug gaan trainen met extensions, als je net zo goed de hele
meuk kan trainen met blockpulls. Misschien zijn het niet enkel de onderrug wat zwak is, maar ook de secundaire
spieren. Nou, mooi dan. Krijg je een sterke onderrug en DL je nog geen 5kg doordat de rest weer achter loopt.

Waarom of of, ipv en en :p Doe gewoon lekker block pulls en weighted hypers ofzo. Yolo tenslotte

iets met law of specificity en compounds zijn de shit

• Topic Starter Topic Starter

apparaten die meten hoeveel kracht je kan zetten / zet. en daar maken ze dan een diagnose van.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Trennetje van vandaag:

Rug:

Block pulls:
5x100kg
5x100kg
5x100kg
Weet niet helemaal of stang hoog genoeg lag.. kwam ongeveer halverwege me schenen.

Pullups:
8xbw+5 !PROGRESS!
8xbw+10 !PROGRESS!
6xbw+10 !PROGRESS!

V-Bar pulldown:
8x70kg !PROGRESS!
8x70kg !PROGRESS!
8x70kg !PROGRESS!

One arm db row:
12x32kg
12x32kg
12x32kg
Redelijk easy, volgende keer toch maar verhogen.

Cable row:
12x55kg
10x55kg
12x55kg
Volgens mij een vpr, weet nie zeker.

Nog wa hypers gedaan, en toen was et go time.

Rating:4/5 Worstenbroodjes, huh gains

Ben weer te lui voor rugtest te zoeken brb

goeie bovenrugtreen

En hoe voelde de blockpulls? Goede training verder! :thumb:

Damn! De helft van mijn dagelijkse calorieen aan worstenbroodjes!:rolleyes: Dat moet wel een goede training geweest zijn:thumbs:

Thanks bruur

thx!

En hoe voelde de blockpulls? Goede training verder! :thumb:
Voelde redelijk lekker, kon deadlift wat explosiever pakken, weet alleen niet of de bar nu hoog genoeg lag ja of nee.

Damn! De helft van mijn dagelijkse calorieen aan worstenbroodjes!:rolleyes: Dat moet wel een goede training geweest zijn:thumbs:

:roflol:

nice work!

Ik zie rood, lekker hoor!

Sterke pull ups kerel

thx ouwe!

Ik zie rood, lekker hoor!

Sterke pull ups kerel

danku, was ook verbaast :P

Gisteren bij fysio geweest, ging echt compleet dood door pijn van massage in me nek, hij zei dat het weer vol knopen zat, pijn is nog steeds niet weg, moet dinsdag terug komen. snap echt niet hoe snel dat kan gaan, ben een kleine 3 weken geleden nog bij sportmasseur geweest en toen was alles super soepel.

zal je vanmiddag een foto sturen van de blocks die bij ons liggen.
denk ongeveer 20+ cm

Terug
Naar boven