- Waardering
- 8.812
Maken meiden zich daar druk om dan?
Denk eerder dat Stunna gelijk heeft en je me gewoon dik vind.
wilde je feels nog sparen, maar ok.
en ik blijf meestal zo ver mogelijk bij vrouwen weg idd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maken meiden zich daar druk om dan?
Denk eerder dat Stunna gelijk heeft en je me gewoon dik vind.

Heb tijdje geleden een rugtest laten doen, zal vnv het rapport even inscannen als ik het niet vergeet.
weet nu niet of ik blockpulls of hyperextensions moet gaan doen vnv, ik laat het volk besluitendan maar![]()
Moet je met je onderkant op een tafel gaan liggen. Bovenlichaam los & parallel met de vloer houden en dan leggen
ze alsmaar meer plates op je rug. Van het moment je doorbuigt, is de rugtest gedaan en komt er een berekening.

Om sterker te worden op een oefening moet je die oefening doen of het gedeelte van de oefening waar je
zwak in bent. Hypers hebben geen overlapping met deads imo
Mooi betoog Michelle maar waarom zou je enkel je onderrug gaan trainen met extensions, als je net zo goed de hele
meuk kan trainen met blockpulls. Misschien zijn het niet enkel de onderrug wat zwak is, maar ook de secundaire
spieren. Nou, mooi dan. Krijg je een sterke onderrug en DL je nog geen 5kg doordat de rest weer achter loopt.
Doe gewoon lekker block pulls en weighted hypers ofzo. Yolo tenslottewat wat wat. Onderrug en hamstrings gebruik je niet bij deads?
Thanks bruur
thx!
Voelde redelijk lekker, kon deadlift wat explosiever pakken, weet alleen niet of de bar nu hoog genoeg lag ja of nee.En hoe voelde de blockpulls? Goede training verder!![]()
Damn! De helft van mijn dagelijkse calorieen aan worstenbroodjes!Dat moet wel een goede training geweest zijn
![]()

thx ouwe!