MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

in !

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week wat 1rmmetjes testen en week erna hopelijk starten met wendler :)

Volgende week wat 1rmmetjes testen en week erna hopelijk starten met wendler :)

ik zag je trainingsvolgorde, is het niet beter om bij Wendler, Deadlift en squat vooraan te zetten? Lijkt mij belangrijkere oefeningen dan OHP en military press en dus kan je op dead en squat maximaal gaan:cool:

ik zag je trainingsvolgorde, is het niet beter om bij Wendler, Deadlift en squat vooraan te zetten? Lijkt mij belangrijkere oefeningen dan OHP en military press en dus kan je op dead en squat maximaal gaan:cool:

Dit is de volgorde die in het book van wendler staan, maar waarom zou ik dan niet maximaal op deadlift en squat kunnen gaan?

de man die iedereen eruit kan SQ'en natuurlijk !

Inderdaad.. zit ik lekker aan m'n avondeten, zie ik buiten Robke78 squatten en voor je het weet sta ik opeens buiten, echt zo van POEF. Heel vreemd.

@JoostD, succes met wendler, ben benieuwd hoe het gaat bevallen :cool:

Dit is de volgorde die in het book van wendler staan, maar waarom zou ik dan niet maximaal op deadlift en squat kunnen gaan?

Nou ik heb altijd zelf de meeste energie bij de eerste 2 oefeningen vandaar dat ik dan het liefste eerst deadlift en squat pak

volgens mij snap je de opzet niet dan :roflol:

Dag 1: OHP
Dag 2: Deadlift
Dag 3: Bench press
Dag 4:
Squat

dag

Ow verrek ja, ik dacht dat je op 1 dag: OHP, Deadlift, Benchpress, squat achter elkaar deed.....

Dan maakt het inderdaad geen f**k uit haha

Inderdaad.. zit ik lekker aan m'n avondeten, zie ik buiten Robke78 squatten en voor je het weet sta ik opeens buiten, echt zo van POEF. Heel vreemd.

@JoostD, succes met wendler, ben benieuwd hoe het gaat bevallen :cool:
thx!

Ow verrek ja, ik dacht dat je op 1 dag: OHP, Deadlift, Benchpress, squat achter elkaar deed.....

Dan maakt het inderdaad geen f**k uit haha

Foutje kan he :roflol:

Ik heb een beetje hetzelfde als jou, massa is hoofd prioriteit. Maar ik wil ook dat kracht hoog is :o

Ik zit wendler ook een beetje te lezen nu, hoe progress je op de lifts?
Door simpelweg elke 4 weken cycle, je 1rm opnieuw te calculaten aan de hand van je all-out sets die je doet?

Ik zit wendler ook een beetje te lezen nu, hoe progress je op de lifts?
Door simpelweg elke 4 weken cycle, je 1rm opnieuw te calculaten aan de hand van je all-out sets die je doet?

Eenmalig voordat je begint met wendler een 1rm pakken per oefening. Daar 90% van nemen (hij noemt dit je Trainings Max) en dan na iedere cycle (4 weken) +2.5kg op de ub lifts TMs en +5kg op de lb lifts TMs

schat je trainingsmaxes gewoon ipv een sessie te vernken aan op alles maxen

Terug
Naar boven