- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gebruik al strapspolsen zijn al niks meer waard na deadlift en pullups.
Hihi, waar halen jullie allemaal vandaan dat je lever na een winny kuur gelijk naar de klote is ?![]()

Bedoel je wraps of straps? Straps voor de grip of wraps voor je polsen.
volgende week zaterdag kan er getraind worden
heb wel feestje savonds dus ga niet full yolo
, maar was ook na zware setjes ohp.
Die barbell spider curls zijn wel relaxed, moet ik ook weer een keertje erbij pakken
Prima training verder, schouders zullen wel lekkere pomp hebben gehad.

Weet je al een indeling voor wendler?
goeie tren verder.
Nice! Nieuwe veins heb ik allang niet meer mogen spottenhnnnnggg![]()
Nette train man! en benieuwd naar je wendler opstelling, ik neem aan dat je ook BBB gaat volgen?

Hij gaat gewoon toch Wendler doen haha! Als dat maar goed gaat met al je blessures!

Oh, en weet niet of het al gezegd is maar geen 1RM berekenen voor je wendler schema, gewoon doen dus
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Voor vragen over Wendler kan je nog wel bij mij terecht an sich, vandaag nog 140 PR gezet op de squat
#swek #topichighjack
Oh, en weet niet of het al gezegd is maar geen 1RM berekenen voor je wendler schema, gewoon doen dus
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Voor vragen over Wendler kan je nog wel bij mij terecht an sich, vandaag nog 140 PR gezet op de squat
#swek #topichighjack